Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 28
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Corporate Social Responsibility Initiatives and Sales Revenue. An Empirical Evidence from Italian Organizations" 1-gen-2006 Vollero, A; Siglioccolo, Mario
“Exploring the link between managing cultural heritage and tourism industry competitiveness: a two country comparison” 1-gen-2009 Siglioccolo, Mario; L., Eagle; P., Kitchen; Confetto, Maria Giovanna
“Identifying key relations for destination competitiveness and for creating cultural tourism products: a value system approach to tourist destinations” 1-gen-2009 Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela
“Developing destination competitiveness and cultural tourism products: a value system model approach” 1-gen-2009 Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela
“Place reputation management and leverage points. Rethinking cultural marketing for weak areas" 1-gen-2009 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 1-gen-2010 Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Rubbish emergency impact on inbound tourism demand and on museum visitors to the province of Naples 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 1-gen-2010 Siano, Alfonso; L., Eagle; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 1-gen-2011 Siano, Alfonso; Carlo, Pacella; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Place Storytelling as Strategic Communication to Enhance the Competitiveness of Local Tourism Service Systems. An Analysis of Some Case Studies 1-gen-2011 Piciocchi, Paolo; Bassano, Clara; Siglioccolo, Mario; Paduano, E.
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication 1-gen-2011 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
La Campagna Informativa nazionale D.P.A.- C.U.E.I.M 1-gen-2011 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Carlo, Pacella; Confetto, Maria Giovanna; Clara, Bassano; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey on British Museum visitors 1-gen-2012 Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario; DELLA VOLPE, Maddalena; Addeo, Felice
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Siglioccolo, Mario; DELLA VOLPE, Maddalena; Addeo, Felice
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; DELLA VOLPE, Maddalena; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Processo di management della comunicazione: un modello per le organizzazioni sostenibili 1-gen-2014 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Storytelling or story-managing? Museum marketing and content creation in FIBAC’s conception 1-gen-2014 Siglioccolo, Mario; Siano, Alfonso; Gaeta, Matteo; Gaeta, Angelo
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità 1-gen-2014 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario; Palazzo, Maria
Mostrati risultati da 1 a 20 di 28
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile