Sfoglia per Autore
E-marketing e web communication. Verso la gestione della corporate reputation online.
2010-01-01 Vollero, Agostino
The role played by community in the relationship firm-customer: the online expert investment communities
2010-01-01 Palazzo, Maria; Kaufmann, H. R.; Basile, G.; Vollero, Agostino
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources
2010-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Consumer Empowerment and Corporate Reputation Management: Internet Marketing Implications
2010-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria
Institutionalization of CSR in social media context: MPS case study
2011-01-01 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Cosimato, Silvia
Corporate Communication and CSR; comparing Italian and Dutch energy companies on anti-greenwashing strategies
2011-01-01 Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Palazzo, Maria; Wim, Elving
Il processo di management della comunicazione d'impresa: tra comunicazione strategica e strategia di comunicazione
2011-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna
The role of consumer empowerment in CSR online communication. A case study
2011-01-01 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Cosimato, Silvia
Vertical branding e temporary store: opportunità di sviluppo e di internazionalizzazione per le imprese campane dell'abbigliamento
2011-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica
2011-01-01 Siano, Alfonso; Carlo, Pacella; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Modelli di sviluppo internazionale delle imprese italiane di successo
2011-01-01 Massaroni, E.; Siano, Alfonso; Festuccia, S.; Vollero, Agostino
Nationalism and familiarity in consumer attitudes to top-of-mind corporate brands: a comparison between Italian and Spanish students
2011-01-01 Siano, Alfonso; Lucia, Porcu; Palazzo, Maria; Vollero, Agostino; NURIA RODRÍGUEZ, Priego
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication
2011-01-01 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
La Campagna Informativa nazionale D.P.A.- C.U.E.I.M
2011-01-01 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Carlo, Pacella; Confetto, Maria Giovanna; Clara, Bassano; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Exploring the role of online consumer empowerment in reputation building: research questions and hypotheses
2011-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria
Creating value with country-specific consumer attitudes: an explorative study on students’ perceptions of top-of-mind brands in two European Countries
2011-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria
Il processo di management della corporate communication: un framework
2012-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing
2012-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Consumer attitudes towards global and local brands: a comparative study
2012-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Palazzo, Maria; Addeo, Felice
Exploiting semantic models and techniques to evaluate relevance of human resources in knowledge intensive organizations
2012-01-01 Gaeta, Angelo; Gaeta, Matteo; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Ritrovato, Pierluigi
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile