CONTE, FRANCESCA

CONTE, FRANCESCA  

Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 69 (tempo di esecuzione: 0.027 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 1-gen-2023 Conte, Francesca; Oro, Rosa; Siano, Daniela
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 1-gen-2022 Conte, Francesca; Coppola, Carla; Sardanelli, Domenico; Vollero, Agostino; Siano, Alfonso
Applicazioni del modello OSEC 1-gen-2018 Siano, A.; Conte, F.; Amabile, S.; Covucci, C.; della Volpe, M.; Piciocchi, P.; Sardarelli, D.; Vollero, A.
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 1-gen-2023 Conte, Francesca
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 1-gen-2022 Conte, Francesca; Bertolini, Alessandra; Siano, Alfonso
Case study DPA-CUEIM 1-gen-2015 Conte, Francesca; Tuccillo, Carmela
Case study Focsiv 1-gen-2015 Conte, Francesca
Case study Mercedes Benz 1-gen-2015 Conte, Francesca
Case study Mulino Bianco 1-gen-2015 Conte, Francesca
Case study Samsung 1-gen-2015 Conte, Francesca
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 1-gen-2017 Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Vollero, Agostino
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 1-gen-2018 Conte, Francesca; Vollero, Agostino
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 1-gen-2020 Sardanelli, Domenico; Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Conte, Francesca
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 1-gen-2016 Siano, Alfonso; Conte, Francesca; Amabile, Sara; Vollero, Agostino; Piciocchi, Paolo
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 1-gen-2021 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Conte, Francesca; Sardanelli, Domenico
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 1-gen-2011 Siano, Alfonso; Carlo, Pacella; Conte, Francesca
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 1-gen-2019 Vollero, Agostino; Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Covucci, Claudia
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 1-gen-2020 Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia; Siano, Alfonso
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 1-gen-2019 Conte, F.; Covucci, C.; Vollero, A.; Siano, A.; Confetto, M. G.