VECCHIO, RICCARDO

VECCHIO, RICCARDO  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Credence attributes, consumers trust and sensory expectations in modern food market: Is there a need to redefine their role? 1-gen-2018 Del Giudice, T.; Cavallo, C.; Vecchio, R.
Do consumers understand health claims on extra-virgin olive oil? 1-gen-2021 Lombardi, A.; Carlucci, D.; Cavallo, C.; De Gennaro, B.; Del Giudice, T.; Giannoccaro, G.; Paparella, A.; Roselli, L.; Vecchio, R.; Cicia, G.
Innovation in traditional foods: A laboratory experiment on consumers’ acceptance of extra-virgin olive oil extracted through ultrasounds 1-gen-2020 Cavallo, C.; Carlucci, D.; Carfora, V.; Caso, D.; Cicia, G.; Clodoveo, M. L.; Del Giudice, T.; Di Monaco, R.; Roselli, L.; Vecchio, R.; De Gennaro, B.
Testing consumers’ acceptance for an extra-virgin olive oil with a naturally increased content in polyphenols: The case of ultrasounds extraction 1-gen-2020 Roselli, L.; Cicia, G.; Del Giudice, T.; Cavallo, C.; Vecchio, R.; Carfora, V.; Caso, D.; Sardaro, R.; Carlucci, D.; De Gennaro, B.