RESCINITI, RICCARDO

RESCINITI, RICCARDO  

Mostra records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.009 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Embracing AI and Big Data in customer journey mapping: from literature review to a theoretical framework 1-gen-2019 D'Arco, Mario; Lo Presti, Letizia; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
Exploring travellers’ customer journey: The relevance of Zero Moment of Truth 1-gen-2020 D'Arco, Mario; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
How to (Not) Survive a Social Media Firestorm: The Dolce & Gabbana’s Ad Debacle in China 1-gen-2019 D’Arco, Mario; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
Is Marketing a “bad word”? Insights from social media users’ perceptions 1-gen-2018 Marino, Vittoria; D'Arco, Mario; Resciniti, Riccardo
It’s all about marketing! Exploring the social perception in the Italian context 1-gen-2020 Marino, Vittoria; D'Arco, Mario; Resciniti, Riccardo
Native ads effectiveness throughout the customer journey: An explorative research 1-gen-2019 Marino, Vittoria; D'Arco, Mario; Resciniti, Riccardo