Sfoglia per Autore
Il periodo di formazione e prova degli insegnanti, il punto di vista dei neoassunti in provincia di Salerno: uno studio di caso.
2017-01-01 Calenda, Marika; Tammaro, Rosanna
KNOWLEDGE SOCIETY AND MANAGEMENT OF THE EDUCATIONAL ENTERPRISE
2017-01-01 Calenda, Marika; Tammaro, Rosanna; Iannotta, Iolanda Sara; Ferrantino, Concetta
TEACHER VALORISATION TO IMPROVE THE QUALITY OF THE EDUCATIONAL SYSTEM
2017-01-01 Tammaro, Rosanna; Calenda, Marika; Iannotta, Iolanda Sara; Ferrantino, Concetta
TELLING TO KNOW: THE POTENTIAL IMPLICATIONS IN THE EDUCATIONAL PATH
2017-01-01 Calenda, Marika; Tammaro, Rosanna; Iannotta, Iolanda Sara; Ferrantino, Concetta
THE VALUE OF E-PORTFOLIO IN THE TRAINING OF FUTURE TEACHERS
2017-01-01 Tammaro, Rosanna; Calenda, Marika; Iannotta, IOLANDA SARA; Ferrantino, Concetta
PROMOTING DIGITAL COMPETENCE IN TEACHERS TRAINING
2018-01-01 Tammaro, Rosanna; Iannotta, Iolanda Sara; Calenda, Marika; Tiso, Maria
“Teacher, listen ....!”. Analyze the present to improve the future: from observation to educational communication in the kindergarten
2018-01-01 Tammaro, Rosanna; Calenda, Marika
Ripensare le attività di apprendimento. Osservare e comunicare efficacemente in DAD per promuovere l’apprendimento significativo
2021-01-01 Formisano, M. A.; Calenda, M; Caivano, M
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile