TORTORA, DEBORA
TORTORA, DEBORA
Dipartimento di Scienze Economiche e Statistiche/DISES
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis
2017-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Festa, Giuseppe; Giordano, Alex; Metallo, Gerardino
ANALISI E STUDIO DELL’IDENTITÀ EFFETTIVA E DELL’IDENTITÀ VISIVA D’IMPRESA PER UNA CORRETTA DEFINIZIONE DEL LOGO: IL CASO DI UN CONSORZIO DI ALLEVATORI DI BOVINI DELLA CAMPANIA
2003-01-01 Tortora, Debora; Mainolfi, Giada
Approccio metodologico e nozioni introduttive
2016-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora
Augmented in-Store Experience: a preliminary study
2014-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR
2015-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Ciasullo, MARIA VINCENZA; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015
2016-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Ceruti, Francesca; Festa, Giuseppe; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands
2009-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora; Testa, Mario; Philip, Kitchen
Celebrity Endorsement and the Attitude Towards Luxury Brands for Sustainable Consumption
2019-01-01 Cuomo, M. T.; Foroudi, P.; Tortora, D.; Hussain, S.; Melewar, T. C.
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI
2004-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità
2006-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità
2005-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI"
2009-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Galvin, Maureen; Tortora, Debora
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences
2015-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Scannapieco, Valentina; Tortora, Debora
Il contact center nell’azienda farmaceutica. Linee di evoluzione dell’offerta dei servizi di contact center
2004-01-01 Tortora, Debora
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione
2012-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione
2014-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
La Customer Satisfaction e il sistema di consumo: ipotesi per la creazione di un differenziale competitivo
2003-01-01 Tortora, Debora; D'Amato, Antonio; Zoccoli, P.
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour
2020-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Festa, Giuseppe; Giordano, Alex; Metallo, Gerardino; Foroudi, Pantea
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism
2020-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Foroudi, Pantea; Giordano, Alex; Festa, Giuseppe; Metallo, Gerardino
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies.
2016-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Mazzucchelli, A.; Festa, Giuseppe; Di Gregorio, A.; Metallo, Gerardino