COVUCCI, CLAUDIA

COVUCCI, CLAUDIA  

Dipartimento di Scienze Economiche e Statistiche/DISES  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 20 (tempo di esecuzione: 0.048 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web 1-gen-2021 Confetto, M. G.; Covucci, C.
Applicazioni del modello OSEC 1-gen-2018 Siano, A.; Conte, F.; Amabile, S.; Covucci, C.; della Volpe, M.; Piciocchi, P.; Sardarelli, D.; Vollero, A.
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità 1-gen-2022 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 1-gen-2019 Vollero, Agostino; Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Covucci, Claudia
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 1-gen-2020 Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia; Siano, Alfonso
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 1-gen-2019 Conte, F.; Covucci, C.; Vollero, A.; Siano, A.; Confetto, M. G.
DISPOSITIVO PER LA RILEVAZIONE DELLA COORDINATA DELLA PROFONDITA' (Z) IN UN CAMPO TRIDIMENSIONALE CARTESIANO 1-gen-2011 D'Ambrosio, Giuseppe; Covucci, Claudia; Greco, Giampaolo; Sorrentino, Alessandro
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication 1-gen-2023 Confetto, Maria Giovanna; Ključnikov, Aleksandr; Covucci, Claudia; Normando, Mara
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES 1-gen-2018 Confetto, Maria Giovanna; DELLA VOLPE, Maddalena; Covucci, Claudia
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 1-gen-2018 Confetto, M. G.; Conte, F.; Covucci, C.
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 1-gen-2020 Confetto, Maria Giovanna; Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 1-gen-2018 Siano, A.; Conte, F.; Amabile, S.; Covucci, C.; Vollero, A.
La sostenibilità nel marketing: una tassonomia di topics per i contenuti digitali 1-gen-2019 Confetto, M. G.; Covucci, C.
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective 1-gen-2022 Siano, A.; Confetto, M. G.; Vollero, A.; Covucci, C.
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 1-gen-2017 Siano, Alfonso; Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia; Sardanelli, Domenico
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 1-gen-2018 Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Covucci, Claudia
Strategie di personal branding per la valorizzazione del capitale umano e sociale. I casi studio: Studio Legale Bressan, Savino Solution, Concilia Lex. 1-gen-2020 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; D'Avino, Ilaria; Del Vecchio Antonio,
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z 1-gen-2023 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
“Sustainability-content SEO”: sviluppo di un algoritmo semantico per migliorare la veicolazione web dei contenuti digitali di sostenibilità 1-gen-2020 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia
“Sustainability-contents SEO”: a semantic algorithm to improve the quality rating of sustainability web contents 1-gen-2021 Confetto, M. G.; Covucci, C.