COVUCCI, CLAUDIA
COVUCCI, CLAUDIA
Dipartimento di Scienze Economiche e Statistiche/DISES
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web
2021-01-01 Confetto, M. G.; Covucci, C.
Applicazioni del modello OSEC
2018-01-01 Siano, A.; Conte, F.; Amabile, S.; Covucci, C.; della Volpe, M.; Piciocchi, P.; Sardarelli, D.; Vollero, A.
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità
2022-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries
2019-01-01 Vollero, Agostino; Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Covucci, Claudia
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability
2020-01-01 Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia; Siano, Alfonso
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems
2019-01-01 Conte, F.; Covucci, C.; Vollero, A.; Siano, A.; Confetto, M. G.
DISPOSITIVO PER LA RILEVAZIONE DELLA COORDINATA DELLA PROFONDITA' (Z) IN UN CAMPO TRIDIMENSIONALE CARTESIANO
2011-01-01 D'Ambrosio, Giuseppe; Covucci, Claudia; Greco, Giampaolo; Sorrentino, Alessandro
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication
2023-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Ključnikov, Aleksandr; Covucci, Claudia; Normando, Mara
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES
2018-01-01 Confetto, Maria Giovanna; DELLA VOLPE, Maddalena; Covucci, Claudia
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence
2018-01-01 Confetto, M. G.; Conte, F.; Covucci, C.
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet
2020-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web
2018-01-01 Siano, A.; Conte, F.; Amabile, S.; Covucci, C.; Vollero, A.
La sostenibilità nel marketing: una tassonomia di topics per i contenuti digitali
2019-01-01 Confetto, M. G.; Covucci, C.
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective
2022-01-01 Siano, A.; Confetto, M. G.; Vollero, A.; Covucci, C.
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites
2017-01-01 Siano, Alfonso; Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Covucci, Claudia; Sardanelli, Domenico
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website
2018-01-01 Conte, Francesca; Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Covucci, Claudia
Strategie di personal branding per la valorizzazione del capitale umano e sociale. I casi studio: Studio Legale Bressan, Savino Solution, Concilia Lex.
2020-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; D'Avino, Ilaria; Del Vecchio Antonio,
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z
2023-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
“Sustainability-content SEO”: sviluppo di un algoritmo semantico per migliorare la veicolazione web dei contenuti digitali di sostenibilità
2020-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia
“Sustainability-contents SEO”: a semantic algorithm to improve the quality rating of sustainability web contents
2021-01-01 Confetto, M. G.; Covucci, C.