Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 24
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
“Identifying key relations for destination competitiveness and for creating cultural tourism products: a value system approach to tourist destinations” 1-gen-2009 Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela
“Developing destination competitiveness and cultural tourism products: a value system model approach” 1-gen-2009 Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario; Tuccillo, Carmela
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Palazzo, Maria; Tuccillo, Carmela
La Balanced scorecard come nuovo meccanismo di controllo delle alleanze di co-branding 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Cosimato, Silvia
Institutionalization of CSR in social media context: MPS case study 1-gen-2011 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Cosimato, Silvia
The role of consumer empowerment in CSR online communication. A case study 1-gen-2011 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Cosimato, Silvia
Forme di controversia in sede di conciliazione 1-gen-2011 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 1-gen-2012 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Il marketing e la comunicazione nelle piccole e medie imprese. Un’analisi comparativa su campioni di imprese italiane e inglesi 1-gen-2012 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso
Materiale didattico per il corso di Management delle imprese culturali,Corso di Laurea Magistrale in Patrimonio Archivistico e Librario_Facolta di Lettere e Filosofia 1-gen-2012 Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso
Smart Arts: il patrimonio artistico si apre a bisogni diversi 1-gen-2013 Cosimato, Silvia; Tuccillo, Carmela; Siano, Alfonso
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Cosimato, Silvia; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Linking sustainability communication and social networking in the treatment of rare diseases 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Gennaro, Romano
The role of patient empowerment in the health social network. A new approach in the CSR online communication 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Gennaro, Romano
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 1-gen-2013 Siano, Alfonso; Tuccillo, Carmela; Conte, Francesca
Patient empowerment: un nuovo approccio alla gestione della relazione con il paziente 1-gen-2013 Tuccillo, Carmela; Cosimato, Silvia; Gennaro, Romano
Internet of Things and value co-creation in the cultural industry towards Service Dominant logic perspective 1-gen-2014 Tommasetti, Aurelio; Vesci, Massimiliano; Tuccillo, Carmela; Troisi, Orlando
Social entrepreneurship and social innovation through the lens of the value co-creation process. 1-gen-2014 Pellicano, Marco; Tuccillo, Carmela; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando
Stakeholder engagement for sustainable development in banking industry. An Italian case study 1-gen-2014 Pellicano, Marco; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando; Cosimato, Silvia; Tuccillo, Carmela
Marketing strategies in SMEs: a cross-country comparison between Italian and English firms 1-gen-2014 Mele, Renato; Troisi, Orlando; Tuccillo, Carmela
Mostrati risultati da 1 a 20 di 24
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile