Sfoglia per Autore
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food"
2008-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach
2009-01-01 Tortora, Debora; Cuomo, Maria Teresa; Testa, Mario; Metallo, Gerardino; P., Kitchen
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH
2009-01-01 Tortora, Debora; Cuomo, Maria Teresa; Metallo, G; Testa, Mario
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI"
2009-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Galvin, Maureen; Tortora, Debora
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands
2009-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora; Testa, Mario; Philip, Kitchen
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010
2010-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Testa, Mario; Tortora, Debora
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance
2010-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Testa, Mario; Tortora, Debora
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE
2011-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto
2011-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE
2011-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Opportunità, limiti e criticità dei social network.
2011-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione
2012-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
L'impresa familiare.
2012-01-01 Metallo, Gerardino; Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation
2012-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs
2012-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Light green or greenwashing. When communication is really green?
2013-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Siano, Alfonso; Tortora, Debora; Vollero, Agostino
Protagonisti e spazi di convergenza nella comunicazione responsabile in materia ambientale
2013-01-01 Santaniello, Rossella; Francesco, Cuomo; Tortora, Debora
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore
2013-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Retailing strategies and augmented reality of smart stores
2013-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Metallo, Gerardino
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy
2013-01-01 Cuomo, Maria Teresa; Santaniello, Rossella; Cuomo, Francesco; Tortora, Debora
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile