Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 48 di 48
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Enhancing formative assessment practices in undergraduate courses by means of online workshops 1-gen-2020 Albano, G.; Pierri, A.; Sabena, C.
E-LEARNING E MATEMATICA NELLA FORMAZIONE UNIVERSITARIA E POST- UNIVERSITARIA: DA BUONE PRATICHE A LINEE DI RICERCA 1-gen-2020 Albano, Giovannina; Arzarello, Ferdinando; Coppola, Cristina; Dello Iacono, Umberto; Di Paola, Benedetto; Pierri, Anna; Sabena, Cristina
Online discursive interactions concerning mathematical issues within digital interactive storytelling. 1-gen-2020 Albano, G.; Coppola, C.; Pierri, Anna; DELLO IACONO, Umberto
Technology to enable new paradigms of teaching/learning in mathematics: the digital interactive storytelling case 1-gen-2020 Albano, G.; Coppola, C.; Dello Iacono, U.; Fiorentino, G.; Pierri, A.; Polo, M.
“Tell me about”: a logbook of teachers’ changes from face-to-face to distance mathematics education 1-gen-2021 Albano, G.; Antonini, S.; Coppola, C.; Dello Iacono, U.; Pierri, A.
The engagement of teachers and students in e-learning environment: digital interactive storytelling in mathematics. 1-gen-2022 Coppola, C.; Pierri, A.; Concas, A.; Polo, M.
Narrazioni matematiche in ambiente digitale: dalla ricerca a un percorso di formazione insegnanti. 1-gen-2023 Albano, Giovannina; Coppola, Cristina; Donatiello, Angela; Picariello, Luca; Pierri, Anna; Romano, Piera; Deiana, Gabriella; Polo, Maria
A model for analyzing the explanatory writing of undergraduate students when solving mathematical tasks 1-gen-2023 Albano, G.; Swidan, O.; Pierri, A.
Mostrati risultati da 41 a 48 di 48
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile