FESTA, Giuseppe

FESTA, Giuseppe  

Dipartimento di Scienze Economiche e Statistiche/DISES  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 141 (tempo di esecuzione: 0.022 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 1-gen-2017 Cuomo, Maria Teresa; Tortora, Debora; Festa, Giuseppe; Giordano, Alex; Metallo, Gerardino
Ambidexterity's influence on export strategy development—The case of the Indian pharmaceutical industry 1-gen-2022 Kolte, A.; Festa, G.; Rossi, M.; Thrassou, A.; Vrontis, D.; Christofi, M.
Analisi dell’efficacia e miglioramento continuo nei programmi di screening oncologico - Il caso di studio del distretto socio-sanitario 19 Lusciano dell’ASL Caserta 1-gen-2018 D'Isanto, Flavia; Festa, Giuseppe
THE ANALYSIS OF THE RELATIONAL CONTEXT IN WINE TOURISM 1-gen-2015 Pellicano, Marco; Ciasullo, MARIA VINCENZA; Festa, Giuseppe
An Analysis of Wine Tourism in Italy from a Strategic Service-Based Perspective 1-gen-2014 Tommasetti, Aurelio; Festa, Giuseppe
Applicazioni del Contact Center nel CRM farmaceutico 1-gen-2004 Festa, Giuseppe
Aspetti scientifici di natura economica 1-gen-2016 Festa, G.
Assetti proprietari e problematiche di governance nelle piccole imprese familiari del comparto vitivinicolo. Il case study dell'Azienda Agricola "Di Marzo". 1-gen-2014 D'Amato, Antonio; Festa, Giuseppe
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 1-gen-2016 Cuomo, Maria Teresa; Ceruti, Francesca; Festa, Giuseppe; Metallo, Gerardino; Tortora, Debora
Big data for big pharma: Harmonizing business process management to enhance ambidexterity 1-gen-2018 Festa, Giuseppe; Safraou, Imen; Cuomo, Maria Teresa; Solima, Ludovico
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 1-gen-2004 Metallo, Gerardino; Cuomo, Maria Teresa; Festa, Giuseppe
Brand Strategic Role in Territory Marketing 1-gen-2005 Metallo, Gerardino; Cuomo, Maria Teresa; Festa, Giuseppe
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 1-gen-2016 Festa, Giuseppe; Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino; Foroudi, P.
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 1-gen-2003 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Festa, Giuseppe
Business Management Value in Project Financing Initiatives 1-gen-2004 Metallo, Gerardino; Festa, Giuseppe
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 1-gen-2017 Festa, Giuseppe; Rossi, Matteo; Cuomo, Maria Teresa; Metallo, Gerardino
Caratteri dei Criteri di Valutazione degli Investimenti 1-gen-2007 D'Amato, Antonio; Festa, Giuseppe
Clinical and economic appropriateness in Laboratory Medicine – An Application evidence 1-gen-2020 Festa, Giuseppe; Ruberto, Margherita; Chirico, Sergio; Shams, S. M. Riad
Complessità ed economia: economia dei sistemi complessi 1-gen-2017 Festa, Giuseppe; Festa, Antonio
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 1-gen-2016 Festa, Giuseppe; Festa, Antonio; Metallo, Gerardino; Cuomo, Maria Teresa