BASILE, GIANPAOLO

BASILE, GIANPAOLO  

Dipartimento di Studi Politici e Sociali/DISPS  

Mostra records
Risultati 1 - 12 di 12 (tempo di esecuzione: 0.057 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Basile, Gianpaolo
Brand-Consumer relationship: from attractiveness to commitment 1-gen-2009 Siano, Alfonso; Basile, Gianpaolo
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district 1-gen-2010 Siano, Alfonso; Basile, Gianpaolo; Vollero, Agostino
Communication through internet-based Technologies (IBT) for promoting competitiveness in Italian jewelry districts 1-gen-2009 Piciocchi, Paolo; Bassano, Clara; Basile, Gianpaolo; Vollero, Agostino
Communications, Cultural Trends and Competitive Advantage in BTOB Markets. A Survey on SMES in the Province of Avellino 1-gen-2009 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Basile, Gianpaolo
Communications, Cultural trends, and Competitive Advantage in BtoB Markets. A Survey on SMEs in the Province of Avellino 1-gen-2009 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; Vollero, Agostino; Basile, Gianpaolo
Influenzati ed influenzatori. Le relazioni di dipendenza reciproca tra territori, prodotti tipici ed eventi 1-gen-2013 Basile, Gianpaolo; Diana, Paolo; Bonetti, Enrico
Introduzione 1-gen-2016 Basile, Gianpaolo; Diana, Paolo; Vitale, Maria Prosperina
La definizione identitaria di un territorio rurale. Benessere e antichi mestieri nell'Alta Irpinia 1-gen-2016 Basile, Gianpaolo; Diana, Paolo; Vitale, Maria Prosperina
The Country of Origin Effect: a condition to attain Viable Territory Systemic Survival : research in Southern Italy 1-gen-2013 Basile, Gianpaolo; Diana, Paolo; Valentina, Catino
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 1-gen-2009 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Vignali, G; Basile, Gianpaolo
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms” 1-gen-2009 Siano, A.; Confetto, M. G.; Basile, G.; Vignali, G.