MONTEFUSCO, CAROLE
MONTEFUSCO, CAROLE
Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC
A first descriptive analysis of the open questions in the SIRD survey: Campania teachers’ responses
2021-01-01 Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole
DISTANCE LEARNING DURING THE FIRST COVID-19 LOCKDOWN: CRITICALITIES AND POTENTIALITIES
2021-01-01 Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio
HOW TO PROMOTE LEARNING READING THROUGH PHONOSYLLABIC EXERCISES: THE IMPLEMENTATION OF A DISTANCE LEARNING PROGRAM
2022-01-01 Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
La gestione del sovraccarico cognitivo nella scuola primaria
2022-01-01 Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole
MATHEMATICAL LEARNING BEFORE AND AFTER COVID-19: PRACTICES AND CONSEQUENCES
2023-01-01 Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
MATHEMATICS DISTANCE LEARNING AND TEACHING IN UPPER SECONDARY SCHOOL: A STATE OF THE ART REVIEW
2022-01-01 Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole
Un modello di analisi delle domande aperte nell’indagine nazionale SIRD sulla didattica a distanza durante l’emergenza Covid-19
2020-01-01 Batini, Federico; Barbisoni, Giulia; Pera, Eleonora; Toti, Giulia; Sposetti, Patrizia; Szpunar, Giordana; Gabrielli, Sara; Stanzione, Irene; Dalledonne Vandini, Chiara; Montefusco, Carole; Santonicola, Mariagrazia; Vegliante, Rosa; Morini, Arianna L.; Scipione, Lucia
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
A first descriptive analysis of the open questions in the SIRD survey: Campania teachers’ responses | 1-gen-2021 | Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole | |
DISTANCE LEARNING DURING THE FIRST COVID-19 LOCKDOWN: CRITICALITIES AND POTENTIALITIES | 1-gen-2021 | Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole; Miranda, Sergio; Marzano, Antonio | |
HOW TO PROMOTE LEARNING READING THROUGH PHONOSYLLABIC EXERCISES: THE IMPLEMENTATION OF A DISTANCE LEARNING PROGRAM | 1-gen-2022 | Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole | |
La gestione del sovraccarico cognitivo nella scuola primaria | 1-gen-2022 | Miranda, Sergio; Vegliante, Rosa; Montefusco, Carole | |
MATHEMATICAL LEARNING BEFORE AND AFTER COVID-19: PRACTICES AND CONSEQUENCES | 1-gen-2023 | Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole | |
MATHEMATICS DISTANCE LEARNING AND TEACHING IN UPPER SECONDARY SCHOOL: A STATE OF THE ART REVIEW | 1-gen-2022 | Vegliante, Rosa; Marzano, Antonio; Miranda, Sergio; Montefusco, Carole | |
Un modello di analisi delle domande aperte nell’indagine nazionale SIRD sulla didattica a distanza durante l’emergenza Covid-19 | 1-gen-2020 | Batini, Federico; Barbisoni, Giulia; Pera, Eleonora; Toti, Giulia; Sposetti, Patrizia; Szpunar, Giordana; Gabrielli, Sara; Stanzione, Irene; Dalledonne Vandini, Chiara; Montefusco, Carole; Santonicola, Mariagrazia; Vegliante, Rosa; Morini, Arianna L.; Scipione, Lucia |