BERTOLINI, ALESSANDRA
BERTOLINI, ALESSANDRA
Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale
2022-01-01 Conte, Francesca; Bertolini, Alessandra; Siano, Alfonso
Come supportare i manager nella comprensione del loss of brand control.
2022-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies
2023-01-01 Bertolini, Alessandra; Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Marongiu, Fabiola
Ex ante assessment of sustainable marketing investments
2022-01-01 Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra
Exploring the loss of brand control: an analogy- based approach.
2021-01-01 Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra; Vollero, Agostino
From brand control to brand co-creation: An integrated framework of brand paradigms and emerging brand perspectives
2022-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra
From brand control to brand co-creation: paradigm shift and emerging new brand perspectives.
2021-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity
2023-01-01 Conte, Francesca; Bertolini, Alessandra; Siano, Alfonso
Sostenibilidad e inclusión: la diversidad como valor corporativo
2022-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; DELLA VOLPE, Maddalena; Bertolini, Alessandra
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping
2024-01-01 Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra; Conte, Francesca; Vollero, Agostino
The Illusion of Brand Control: An Integrative Review
2022-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
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Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale | 1-gen-2022 | Conte, Francesca; Bertolini, Alessandra; Siano, Alfonso | |
Come supportare i manager nella comprensione del loss of brand control. | 1-gen-2022 | Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra | |
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies | 1-gen-2023 | Bertolini, Alessandra; Conte, Francesca; Siano, Alfonso; Marongiu, Fabiola | |
Ex ante assessment of sustainable marketing investments | 1-gen-2022 | Vollero, Agostino; Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra | |
Exploring the loss of brand control: an analogy- based approach. | 1-gen-2021 | Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra; Vollero, Agostino | |
From brand control to brand co-creation: An integrated framework of brand paradigms and emerging brand perspectives | 1-gen-2022 | Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra | |
From brand control to brand co-creation: paradigm shift and emerging new brand perspectives. | 1-gen-2021 | Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra | |
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity | 1-gen-2023 | Conte, Francesca; Bertolini, Alessandra; Siano, Alfonso | |
Sostenibilidad e inclusión: la diversidad como valor corporativo | 1-gen-2022 | Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; DELLA VOLPE, Maddalena; Bertolini, Alessandra | |
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping | 1-gen-2024 | Siano, Alfonso; Bertolini, Alessandra; Conte, Francesca; Vollero, Agostino | |
The Illusion of Brand Control: An Integrative Review | 1-gen-2022 | Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Bertolini, Alessandra |