The current society, “liquid”, “complex” and “postmodern”, requires that educators provide the keys to interpret reality and to orientate their actions in a democratic perspective. The educational relationship can produce comparison between multiple languages and develop a “structural criticality”.

El conocimiento en la sociedad medial y relación educativa

M. Annarumma
;
G. De Simone
2018-01-01

Abstract

The current society, “liquid”, “complex” and “postmodern”, requires that educators provide the keys to interpret reality and to orientate their actions in a democratic perspective. The educational relationship can produce comparison between multiple languages and develop a “structural criticality”.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11386/4720962
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact