Sfoglia per Autore
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia
2011-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET.
2011-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane.
2011-01-01 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Turismo internazionale ed effetto made in. L’influenza dell’immagine paese sulla soddisfazione turistica e le attitudini post-visita
2011-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, M.
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local
2011-01-01 De Nisco, A.; Napolitano, M. R.; Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy
2012-01-01 Alessandro De, Nisco; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
Turismo internazionale ed effetto "Made in". L'influenza dell'immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita.
2012-01-01 Alessandro De, Nisco; Statia, Elliot; Nicolas, Papadopoulos; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study
2012-01-01 Alessandro De, Nisco; Statia, Elliot; Nicolas, Papadopoulos; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali
2012-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit.
2013-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, M. R.
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers
2013-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany.
2013-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, M. R.
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa.
2013-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers
2013-01-01 Marino, Vittoria; De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Napolitano, M. R.
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research.
2013-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy
2013-01-01 Alessandro De, Nisco; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica.
2014-01-01 Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria
The role of cultural heritage in country image research. Proposal and testing of a cultural heritage image scale
2015-01-01 Mainolfi, Giada; De Nisco, Alessandro; Marino, Vittoria; Napolitano, Maria Rosaria
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO
2015-01-01 De Nisco, Alessandro; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, Maria Rosaria
Cultural heritage e immagine Paese. Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni
2015-01-01 Napolitano, Maria Rosaria; Mainolfi, Giada; De Nisco, Alessandro; Grasso, Luigi; Marino, Vittoria
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile