CONFETTO, Maria Giovanna
CONFETTO, Maria Giovanna
Dipartimento di Scienze Politiche e della Comunicazione/DISPC
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale"
2008-01-01 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino
"Materiale didattico a supporto dei corsi di Marketing e Comunicazione”
2006-01-01 Confetto, Maria Giovanna
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication
2011-01-01 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web
2021-01-01 Confetto, M. G.; Covucci, C.
A VSA Communication Model for Service Systems Governance.
2013-01-01 Siano, Alfonso; Piciocchi, Paolo; DELLA VOLPE, Maddalena; Confetto, Maria Giovanna; Vollero, Agostino; Siglioccolo, Mario
Appendice metodologica. L’analisi e la valutazione del posizionamento di ateneo
2002-01-01 Confetto, Maria Giovanna
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità
2022-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Covucci, Claudia; Addeo, Felice; Normando, Mara
Brand Activism for Sustainable Development Goals: A Comparative Analysis in the Beauty and Personal Care Industry
2023-01-01 Confetto, Mg; Palazzo, M; Ferri, Ma; Normando, M
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources
2010-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources
2013-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna; Siglioccolo, Mario
CRM e scelte di comunicazione d’impresa
2004-01-01 Siano, Alfonso; Vollero, Agostino; Confetto, Maria Giovanna
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems
2019-01-01 Conte, F.; Covucci, C.; Vollero, A.; Siano, A.; Confetto, M. G.
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices
2023-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Conte, Francesca; Palazzo, Maria; Siano, Alfonso
Digital e Social Media trend. Sfide manageriali tra evoluzioni tecnologiche e di consumo
2023-01-01 Confetto, M. G.
Digital free tourism: un’indagine esplorativa sul desiderio di disconnessione in vacanza. Opportunità per il settore dell’hospitality
2023-01-01 Normando, Mara; D'Auria, Valentina; Confetto, Maria Giovanna; Addeo, Felice
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication
2023-01-01 Confetto, Maria Giovanna; Ključnikov, Aleksandr; Covucci, Claudia; Normando, Mara
Driving Co-Created Value Through Local Tourism Srvice Systems (LTSS) in Tourism Sector
2011-01-01 Piciocchi, Paolo; Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna; Erica, Paduano
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES
2018-01-01 Confetto, Maria Giovanna; DELLA VOLPE, Maddalena; Covucci, Claudia
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence
2018-01-01 Confetto, M. G.; Conte, F.; Covucci, C.
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale
2003-01-01 Siano, Alfonso; Confetto, Maria Giovanna