TORTORA, DEBORA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 167
AS - Asia 80
NA - Nord America 13
AF - Africa 8
OC - Oceania 5
SA - Sud America 1
Totale 274
Nazione #
IT - Italia 111
PH - Filippine 32
IN - India 17
GB - Regno Unito 13
US - Stati Uniti d'America 10
DE - Germania 9
AT - Austria 8
VN - Vietnam 8
PK - Pakistan 4
DZ - Algeria 3
EE - Estonia 3
FI - Finlandia 3
FR - Francia 3
HU - Ungheria 3
MY - Malesia 3
NL - Olanda 3
NZ - Nuova Zelanda 3
TR - Turchia 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AU - Australia 2
CA - Canada 2
CH - Svizzera 2
DK - Danimarca 2
HK - Hong Kong 2
IR - Iran 2
MV - Maldive 2
RO - Romania 2
ZA - Sudafrica 2
AR - Argentina 1
ES - Italia 1
GH - Ghana 1
KH - Cambogia 1
LT - Lituania 1
MM - Myanmar 1
MT - Malta 1
MU - Mauritius 1
OM - Oman 1
RU - Federazione Russa 1
SE - Svezia 1
SG - Singapore 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 274
Città #
Salerno 35
Milan 20
Davao City 11
Vienna 8
Chennai 6
Capas 4
Budapest 3
Constantine 3
Delhi 3
Frankfurt am Main 3
Ho Chi Minh City 3
Inola 3
Naples 3
Tallinn 3
Ahmedabad 2
Bacolod City 2
Bantilan 2
Berlin 2
Cebu City 2
Coimbatore 2
Da Nang 2
Dubai 2
Glasgow 2
Guwahati 2
Istanbul 2
Latina 2
Malé 2
Monza 2
Tauranga 2
Vaasa 2
Accra 1
Amsterdam 1
Anzola d'Ossola 1
Arezzo 1
Atlanta 1
Bjerringbro 1
Bournemouth 1
Brampton 1
Bucharest 1
Cabanatuan City 1
Calgary 1
Cambridge 1
Carouge 1
Christchurch 1
Council Bluffs 1
Delft 1
Durban 1
East Stroudsburg 1
Espoo 1
Exeter 1
Floreal 1
Florence 1
Galten 1
Gandhinagar 1
Hamburg 1
Hanoi 1
Hennigsdorf 1
Huddersfield 1
Imus 1
Infanta 1
Johannesburg 1
Karachi 1
Kuching 1
Lahore 1
London 1
Madison 1
Madrid 1
Makati City 1
Manchester 1
Manila 1
Marikina City 1
Melbourne 1
Moscow 1
Munich 1
Muscat 1
Neuchatel 1
New Delhi 1
Nijmegen 1
Orinda 1
Padova 1
Pasig 1
Phnom Penh 1
Pir Mahal 1
Rawalpindi 1
Ruthin 1
San Fernando 1
San Pablo City 1
San Pedro 1
Semenyih 1
Shah Alam 1
Sinaia 1
Southampton 1
Stockholm 1
Sydney 1
Taguig 1
Tashkent 1
Tigre 1
Troy 1
Tunis 1
Turin 1
Totale 210
Nome #
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR, file e2915b31-4d96-8981-e053-6605fe0a83a3 77
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers, file e2915b32-ef52-8981-e053-6605fe0a83a3 58
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers, file e2915b32-20b5-8981-e053-6605fe0a83a3 49
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015, file e2915b33-6d3a-8981-e053-6605fe0a83a3 14
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities, file e2915b31-9c13-8981-e053-6605fe0a83a3 7
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy, file e2915b33-607d-8981-e053-6605fe0a83a3 5
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation, file e2915b31-1567-8981-e053-6605fe0a83a3 4
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe, file e2915b32-311b-8981-e053-6605fe0a83a3 4
null, file e2915b33-7303-8981-e053-6605fe0a83a3 4
Retailing strategies and augmented reality of smart stores, file e2915b33-7309-8981-e053-6605fe0a83a3 4
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands, file e2915b31-033d-8981-e053-6605fe0a83a3 3
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto, file e2915b31-160e-8981-e053-6605fe0a83a3 3
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore, file e2915b31-170d-8981-e053-6605fe0a83a3 3
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione, file e2915b31-ff89-8981-e053-6605fe0a83a3 3
Light green or greenwashing. When communication is really green?, file e2915b33-7307-8981-e053-6605fe0a83a3 3
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism, file e2915b34-9d0d-8981-e053-6605fe0a83a3 3
EXPERIENCE MARKETING E CREAZIONE DI VALORE. RELAZIONI E INTERAZIONI TRA CONSUMATORE, OFFERTA E CONTESTO, file e2915b30-fb43-8981-e053-6605fe0a83a3 2
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance, file e2915b31-033f-8981-e053-6605fe0a83a3 2
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products, file e2915b31-0986-8981-e053-6605fe0a83a3 2
Opportunità, limiti e criticità dei social network., file e2915b31-1c80-8981-e053-6605fe0a83a3 2
L'impresa familiare., file e2915b31-1ede-8981-e053-6605fe0a83a3 2
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green?, file e2915b31-f912-8981-e053-6605fe0a83a3 2
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione, file e2915b31-faa8-8981-e053-6605fe0a83a3 2
Il contact center nell’azienda farmaceutica. Linee di evoluzione dell’offerta dei servizi di contact center, file e2915b30-f458-8981-e053-6605fe0a83a3 1
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI, file e2915b30-f459-8981-e053-6605fe0a83a3 1
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE, file e2915b30-f83a-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Quality in University Education: the experience at the Department of Business Studies and Researches, of Salerno University,, file e2915b30-f928-8981-e053-6605fe0a83a3 1
I prodotti tipici locali: il nuovo paradigma del lusso, file e2915b30-f96e-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità, file e2915b30-f976-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010, file e2915b31-02ed-8981-e053-6605fe0a83a3 1
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI", file e2915b31-033e-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale, file e2915b31-0c1b-8981-e053-6605fe0a83a3 1
LA RESOURCE-BASED VIEW PER LO SVILUPPO D'IMPRESA, file e2915b31-1cc5-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Approccio metodologico e nozioni introduttive, file e2915b32-0038-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Experience Communication, Virtual Community and Value Creation in Online Business, file e2915b33-34d7-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis, file e2915b33-6d38-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies., file e2915b33-6d3c-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences, file e2915b33-7305-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Celebrity Endorsement and the Attitude Towards Luxury Brands for Sustainable Consumption, file e2915b33-ed0d-8981-e053-6605fe0a83a3 1
Totale 274
Categoria #
all - tutte 331
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 331


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
2020/20213 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1
2021/202211 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 3 0
2022/2023176 0 0 2 13 12 5 26 55 59 3 1 0
Totale 274