TORTORA, DEBORA
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 7.278
NA - Nord America 3.871
EU - Europa 1.514
SA - Sud America 157
AF - Africa 14
OC - Oceania 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 12.846
Nazione #
HK - Hong Kong 6.068
US - Stati Uniti d'America 3.828
IT - Italia 581
SG - Singapore 528
CN - Cina 377
UA - Ucraina 252
RU - Federazione Russa 170
BR - Brasile 123
FR - Francia 116
DE - Germania 106
VN - Vietnam 98
IE - Irlanda 85
TR - Turchia 73
FI - Finlandia 59
KR - Corea 53
SE - Svezia 48
CA - Canada 29
GB - Regno Unito 29
ES - Italia 17
IN - India 14
MX - Messico 13
EC - Ecuador 11
ID - Indonesia 10
PL - Polonia 10
CZ - Repubblica Ceca 8
AR - Argentina 7
CH - Svizzera 7
BD - Bangladesh 6
IQ - Iraq 6
PE - Perù 6
PH - Filippine 6
ZA - Sudafrica 6
CO - Colombia 5
JP - Giappone 5
MY - Malesia 5
AT - Austria 4
AU - Australia 4
IR - Iran 4
LT - Lituania 4
PK - Pakistan 4
PT - Portogallo 4
CL - Cile 3
EU - Europa 3
GR - Grecia 3
IL - Israele 3
NL - Olanda 3
NZ - Nuova Zelanda 3
SA - Arabia Saudita 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AZ - Azerbaigian 2
HR - Croazia 2
JO - Giordania 2
OM - Oman 2
RO - Romania 2
UZ - Uzbekistan 2
AM - Armenia 1
BE - Belgio 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CW - ???statistics.table.value.countryCode.CW??? 1
DJ - Gibuti 1
GT - Guatemala 1
KE - Kenya 1
LU - Lussemburgo 1
NE - Niger 1
NP - Nepal 1
QA - Qatar 1
RE - Reunion 1
RS - Serbia 1
SC - Seychelles 1
SO - Somalia 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 12.846
Città #
Hong Kong 6.068
Ann Arbor 1.029
Chandler 346
Jacksonville 315
Wilmington 295
Dallas 251
Princeton 247
Woodbridge 196
Singapore 189
Ashburn 152
Houston 126
Dublin 84
Salerno 81
Beijing 80
Nanjing 73
Izmir 68
Dong Ket 64
Andover 62
Pellezzano 52
Boardman 48
Milan 42
Moscow 32
Mestre 31
Fairfield 29
Shenyang 26
Dearborn 25
Los Angeles 24
Changsha 21
Düsseldorf 19
Nanchang 19
Rome 18
Hebei 16
São Paulo 16
Jiaxing 14
Redwood City 14
Munich 13
New York 13
Santa Clara 13
Atlanta 12
Ho Chi Minh City 12
Washington 12
Napoli 11
Ottawa 11
Norwalk 10
Pomigliano D'arco 10
Spinea 10
Torino 10
Chicago 9
Dormagen 9
Naples 9
Novo Hamburgo 9
Warsaw 9
Brno 8
Council Bluffs 8
Stockholm 8
Tianjin 8
Turku 8
Denver 7
Mexico City 7
Turin 7
Bangalore 6
Brooklyn 6
Cambridge 6
Guangzhou 6
Jinan 6
Mountain View 6
San Francisco 6
The Dalles 6
Zhengzhou 6
Boston 5
Columbus 5
Demak 5
Guayaquil 5
Hanoi 5
Pune 5
Rio de Janeiro 5
San Diego 5
Tokyo 5
Trieste 5
Trujillo 5
Barceloneta 4
Battipaglia 4
Brisbane 4
Catania 4
Centro 4
Hefei 4
London 4
Montreal 4
Paris 4
Phoenix 4
Poplar 4
Seattle 4
Triggiano 4
Algeciras 3
Ankara 3
Biên Hòa 3
Bogotá 3
Campinas 3
Cava 3
Des Moines 3
Totale 10.597
Nome #
Mixed reality, mainstream for the lasting competitiveness of companies? 573
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism 507
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 492
La gestione della Farmacia tra efficienza, efficacia e creazione di valore 482
Managerial issues in the seaport supply chain. An exploratory literature review 475
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 460
Segmenting with big data analytics and Python: A quantitative exploratory analysis of household savings 424
Approccio metodologico e nozioni introduttive 404
Light green or greenwashing. When communication is really green? 393
La Customer Satisfaction e il sistema di consumo: ipotesi per la creazione di un differenziale competitivo 349
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 343
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 332
Il fenomeno della sub-fornitura in Provincia di Salerno. Nota metodologica e risultati della ricerca 313
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 301
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 283
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 283
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 257
EXPERIENCE MARKETING E CREAZIONE DI VALORE. RELAZIONI E INTERAZIONI TRA CONSUMATORE, OFFERTA E CONTESTO 246
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI" 226
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 226
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 207
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 177
Le strategie competitive di base pag 169-189 in Dalla strategia al piano Elementi informativi e di supporto 176
ANALISI E STUDIO DELL’IDENTITÀ EFFETTIVA E DELL’IDENTITÀ VISIVA D’IMPRESA PER UNA CORRETTA DEFINIZIONE DEL LOGO: IL CASO DI UN CONSORZIO DI ALLEVATORI DI BOVINI DELLA CAMPANIA 163
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 163
Female work tra soffitto di vetro e caratteristiche di genere 153
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 150
Experience Communication, Virtual Community and Value Creation in Online Business 149
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 146
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 146
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 145
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 142
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 136
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 133
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità 130
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy 127
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 124
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 115
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 115
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 114
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 114
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 112
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 111
LA RESOURCE-BASED VIEW PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 109
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 109
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 106
Il contact center nell’azienda farmaceutica. Linee di evoluzione dell’offerta dei servizi di contact center 103
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 102
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 101
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 99
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI 98
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 98
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 96
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 94
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità 93
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 91
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 88
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 85
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 85
Protagonisti e spazi di convergenza nella comunicazione responsabile in materia ambientale 78
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 75
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 74
Celebrity Endorsement and the Attitude Towards Luxury Brands for Sustainable Consumption 73
L'impresa familiare. 70
Quality in University Education: the experience at the Department of Business Studies and Researches, of Salerno University, 69
Natura e ruolo della strategia aziendale 66
The impact of GDPR on brands responsibility. Between a "new normal" customer-centricity and the risk of reputational damage 66
I prodotti tipici locali: il nuovo paradigma del lusso 65
Omni-channel retailing via augmented reality 63
Boosting intellectual capital and digital maturity of SMEs: an investigation of enterprises in an Italian Southern tourist district 50
null 43
TOTAL E-CUSTOMER EXPERIENCE AND SOCIAL COMMERCE. AN EXPLORATORY SURVEY ON THE ITALIAN MANAGERIAL PERSPECTIVE 34
Totale 13.000
Categoria #
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Totale 29.881


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021399 0 0 0 0 79 20 67 8 70 6 72 77
2021/2022493 8 2 1 20 9 5 14 29 84 67 51 203
2022/2023839 71 58 15 109 90 177 5 82 133 8 63 28
2023/2024360 29 45 32 25 37 50 21 18 3 17 17 66
2024/2025903 55 21 30 29 48 73 134 87 91 36 78 221
2025/20266.917 1.001 3.479 1.936 195 306 0 0 0 0 0 0 0
Totale 13.000