MARINO, Vittoria
MARINO, Vittoria
Dipartimento di Ingegneria Industriale/DIIN
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana.
2014 Angelo, Riviezzo; Antonella, Garofano; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
"Evaluating the Impact of Social Networks on the University's Public Engagement"
2016 LO PRESTI, Letizia; Marino, Vittoria
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products.
2008 Marino, Vittoria; Gallucci, Carmen; Mainolfi, Giada
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve
2018 Marino, Vittoria; Testa, Mario; LO PRESTI, Letizia
ANALISI DELLE CONDIZIONI DI LONGEVITA' DELLE IMPRESE FEMMINILI DEL COMMERCIO IN PROVINCIA DI SALERNO
2011 Marino, Vittoria; Paola, Zoccoli
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET.
2011 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends
2007 Marino, Vittoria; Gallucci, Carmen; Zoccoli, Paola
Approaches to university public engagement in the online environment: insights from Anglo-Saxon Higher education
2018 Marino, Vittoria; LO PRESTI, Letizia
Approccio ampliato alla sostenibilità sociale in ambito sanitario. Le opportunità della digital health
2020 Testa, Mario; LO PRESTI, Letizia; Marino, Vittoria; Singer, Pierpaolo
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique
2011 Riviezzo, Angelo; Testa, Mario; Marino, Vittoria; Napolitano Maria, Rosaria
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis
2012 A., Riviezzo; M. R., Napolitano; Testa, Mario; Marino, Vittoria
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO
2015 De Nisco, Alessandro; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, Maria Rosaria
BUILDING TOURISM DESTINATION BRAND FROM THE RELATIONAL VIEW PERSPECTIVE: THE ITALIAN PROJECT “RETE DESTINAZIONE SUD” Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal, Vol 8, No 1 (2018), pp. 1-25
2018 Pellicano, Marco; Marino, Vittoria; Montera, Raffaella; D'Arco, Mario; Amoroso, Raffaele
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes
2003 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Festa, Giuseppe
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane.
2011 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
CARATTERISTICHE DI STRUTTURA E DI SISTEMA NEL SETTORE DELLA PA
2004 Marino, Vittoria
Casi di marketing internazionale
2010 Marino, Vittoria
Comunicazione digitale e Public engagement. Nuovi approcci strategici per le Istituzioni Universitarie
2017 Marino, Vittoria; LO PRESTI, Letizia
Comunicazione digitale e Public Engagement. Nuovi approcci strategici per le Istituzioni Universitarie
2016 Marino, Vittoria; LO PRESTI, Letizia
COMUNICAZIONE E CITIZEN ENGAGEMENT. L’ESPERIENZA DELL’UNIONE EUROPEA ATTRAVERSO I SOCIAL NETWORK
2015 Marino, Vittoria; Lo Presti, Letizia