MONTEFUSCO, CAROLE
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 134
NA - Nord America 117
AS - Asia 44
SA - Sud America 9
AF - Africa 3
Totale 307
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 116
IT - Italia 79
RU - Federazione Russa 23
CN - Cina 16
SG - Singapore 16
FR - Francia 11
BR - Brasile 8
HK - Hong Kong 6
IE - Irlanda 6
DE - Germania 3
IN - India 3
AT - Austria 2
CH - Svizzera 2
ES - Italia 2
FI - Finlandia 2
KR - Corea 2
NL - Olanda 2
DZ - Algeria 1
GR - Grecia 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
MX - Messico 1
PH - Filippine 1
PL - Polonia 1
PY - Paraguay 1
Totale 307
Città #
Chandler 26
Salerno 19
Ashburn 17
Princeton 11
Singapore 9
Moscow 8
Rome 8
Fisciano 7
Dublin 6
Hong Kong 6
Ann Arbor 5
Naples 5
Wilmington 5
Beijing 4
Gavorrano 4
Milan 4
Turin 4
Los Angeles 3
Bologna 2
Council Bluffs 2
Maiori 2
Montagny 2
Montoro Inferiore 2
Munich 2
Paterna 2
Pescara 2
Pune 2
Sarno 2
Shanghai 2
Solofra 2
Veenendaal 2
Vienna 2
Washington 2
Asunción 1
Atlanta 1
Augusta 1
Beverly 1
Boardman 1
Bolzano 1
Brasília 1
Changzhou 1
Chatsworth 1
Chicago 1
Cáceres 1
Dallas 1
Frankfurt am Main 1
Fresno 1
Helena 1
Helsinki 1
Jacareí 1
Jacksonville 1
Jardinópolis 1
Lanham 1
Lappeenranta 1
Mirabella Eclano 1
Nairobi 1
New Delhi 1
New York 1
Norwalk 1
Palermo 1
Paris 1
Patos de Minas 1
Paulínia 1
Pedro Leopoldo 1
Quezon City 1
Redwood City 1
Rio de Janeiro 1
Riverview 1
San Jose 1
Santa Clara 1
Scafati 1
Shenzhen 1
Sterling 1
Sétif 1
Tangier 1
The Dalles 1
Thessaloniki 1
Treviso 1
Warsaw 1
Totale 227
Nome #
La gestione del sovraccarico cognitivo nella scuola primaria 62
Un modello di analisi delle domande aperte nell’indagine nazionale SIRD sulla didattica a distanza durante l’emergenza Covid-19 56
A first descriptive analysis of the open questions in the SIRD survey: Campania teachers’ responses 55
MATHEMATICS DISTANCE LEARNING AND TEACHING IN UPPER SECONDARY SCHOOL: A STATE OF THE ART REVIEW 46
HOW TO PROMOTE LEARNING READING THROUGH PHONOSYLLABIC EXERCISES: THE IMPLEMENTATION OF A DISTANCE LEARNING PROGRAM 39
DISTANCE LEARNING DURING THE FIRST COVID-19 LOCKDOWN: CRITICALITIES AND POTENTIALITIES 35
MATHEMATICAL LEARNING BEFORE AND AFTER COVID-19: PRACTICES AND CONSEQUENCES 25
Totale 318
Categoria #
all - tutte 1.794
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.794


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/202111 0 0 0 0 0 0 5 0 1 1 3 1
2021/202227 0 0 0 1 5 0 0 8 0 2 1 10
2022/202392 3 10 10 8 7 7 13 6 14 4 3 7
2023/202455 3 5 4 7 8 12 1 1 1 3 6 4
2024/2025133 2 1 4 10 14 12 27 4 14 8 25 12
Totale 318