Vitale, Pierluigi
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 458
EU - Europa 265
AS - Asia 89
SA - Sud America 2
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
OC - Oceania 1
Totale 816
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 453
IT - Italia 157
CN - Cina 57
UA - Ucraina 42
IE - Irlanda 23
TR - Turchia 14
DE - Germania 12
VN - Vietnam 10
FR - Francia 9
SE - Svezia 9
CA - Canada 5
NL - Olanda 5
GB - Regno Unito 3
IN - India 3
AT - Austria 2
HK - Hong Kong 2
MY - Malesia 2
PE - Perù 2
AU - Australia 1
CH - Svizzera 1
EU - Europa 1
IR - Iran 1
RO - Romania 1
RU - Federazione Russa 1
Totale 816
Città #
Chandler 105
Ann Arbor 68
Princeton 65
Beijing 22
Dublin 22
Salerno 22
Jacksonville 21
Ashburn 17
Andover 16
Wilmington 16
Izmir 14
Redwood City 13
Woodbridge 12
Dong Ket 10
Campagna 7
Fairfield 6
Nanjing 6
Torre Del Greco 5
Candiolo 4
Cava 4
Houston 4
Jiaxing 4
Naples 4
Rome 4
Atlanta 3
Caserta 3
Changsha 3
Hebei 3
Nocera Inferiore 3
Pellezzano 3
Toronto 3
Boardman 2
Bracigliano 2
Cellole 2
Fucecchio 2
Guangzhou 2
Hong Kong 2
Kuala Lumpur 2
Napoli 2
Norwalk 2
Pietrastornina 2
Piura 2
Pompei 2
San Diego 2
Shenyang 2
Shillong 2
Somma Vesuviana 2
Stockholm 2
Trieste 2
Walnut 2
Adelaide 1
Bacoli 1
Barcellona Pozzo di Gotto 1
Brunflo 1
Bucharest 1
Cambridge 1
Castel Volturno 1
Dallas 1
Dundee 1
Eboli 1
Edinburgh 1
Fuzhou 1
Haikou 1
Jinan 1
Kunming 1
Legnano 1
Mannheim 1
Melfi 1
Nanchang 1
Ningbo 1
Nocera Superiore 1
Ottawa 1
Philadelphia 1
Pune 1
Rüsselsheim am Main 1
Sindelfingen 1
Sorrento 1
Taiyuan 1
Taizhou 1
Terrebonne 1
Tianjin 1
Viterbo 1
Washington 1
Zurich 1
Totale 564
Nome #
Il linguaggio del Rap. Possibilità di un’analisi multidisciplinare 122
Mining Offensive Language on Social Media 66
Visualizing Research Topics in Facebook Conversations 65
“Amazon effect”: alcune evidenze empiriche negli UGC delle pagine Facebook delle catene di elettronica di consumo 63
Social media successful engagement: how Italian startups are interacting on Facebook 57
The Role of Igers inthe Territorial Dynamics of Sustainable Tourism-oriented Destinations 49
Populisti vs. Cosmopoliti. Le trasformazioni del linguaggio politico tra le campagne presidenziali USA del 2012 e 2016 46
Urban and rural destinations on Instagram: exploring the influencers’ role in #sustainabletourism 45
CONTRIBUTING TO QUALITY ASSESSMENT OF CULTURAL HERITAGE ORGANIZATION: THE CASE OF POMPEII. A METHODOLOGICAL PROPOSAL THROUGH USER GENERATED CONTENT. 44
Experiencing Museums. A Qualitative and Quantitative Description About Igers’ Narration of an Exhibit Space 43
Textual Statistics and Named Entity Recognition Applied to Game of Thrones Novels 43
Text Analysis on User Generated Content: The Rap Lyrics Challenge 37
A Network-Based Indicator of Travelers Performativity on Instagram 36
Prime note per lo studio linguistico terminologico dell'Area 10 31
Research Topics: A Multidisciplinary Analysis of Online Communities to Detect Policy-Making Indicators 31
Museums’ Tales: Visualizing Instagram Users’ Experience 29
Social Big Data e Network Analysis Tools 28
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 27
Vista sul sentiment dell’Italia di Instagram durante la pandemia da covid–19. Il racconto di #andràtuttobene 1
#andràtuttobene: Images, Texts, Emojis and Geodata in a Sentiment Analysis Pipeline 1
Totale 864
Categoria #
all - tutte 3.109
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 3.109


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201919 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 14 2
2019/2020115 22 2 5 2 3 2 1 0 5 27 29 17
2020/2021177 32 7 14 7 10 34 15 3 23 4 13 15
2021/2022130 4 3 5 5 3 2 0 7 19 17 17 48
2022/2023195 18 29 18 15 21 46 0 10 21 0 12 5
2023/202492 10 12 4 8 15 19 13 4 2 5 0 0
Totale 864