Sfoglia per Autore
Impossibile non comunicare... ovvero l'arte di costruire significati
2009-01-01 Ferrari, G
Raport privind activitatea de validare si evaluare a produselor proiectului partenariat european de formare pentru o societate inclusiva
2012-01-01 Diana, Paolo; Ferrari, Giovannipaolo
E-learning platform for language training of young migrant people
2012-01-01 Diana, Paolo; Ferrari, Giovannipaolo
Dalla crisi delle identità professionali moderne all'emergere di nuove esigenze professionali. Il caso dell'Ingegnere pedagogico in Francia
2014-01-01 Ferrari, G
Self-image and Self satisfaction: a research among southern Italian students using a battery of OSIQ items
2014-01-01 Diana, Paolo; G., Bottoni; Ferrari, Giovannipaolo
How to build and analyse social media corpus with the help of CAQDAS? NVivo: an instrument for digital discourse analysis
2015-01-01 Ferrari, G
Organize, Manage, and Analyse a Social Media Multimodal Corpus with the Help of CAQDAS. NVivo: A Useful Tool for Digital Discourse Analysis
2016-01-01 Ferrari, G
Les médias sociaux comme environnement d'interactions hyperspersonnelles. La construction de la présence par les gestionnaires des médias sociaux de Dell sur les médias sociaux
2016-01-01 Ferrari, G
Oltre le professioni? Il lavoro all'epoca dei social media
2016-01-01 Ferrari, G
Au delà des professions? Le travail à l'époque des médias sociaux
2016-01-01 Ferrari, G
Self-perception adolescent profiles: a research among southern Italian students
2016-01-01 Diana, Paolo; Bottoni, Gianmaria; Ferrari, Giovannipaolo
Relazione socio-economica e demografica per il PUC (Piano Urbanistico Comunale) del Comune di Sapri
2017-01-01 Ferrari, G
Les médias sociaux comme environnement d'interactions hyper-personnelles: Le cas des gestionnaires des médias sociaux
2017-01-01 Ferrari, G
Democratizzazione e demercificazione del lavoro al servizio della riconversione ecologica post Covid-19
2021-01-01 Ferrari, G
The Impact Of Covid-19 On English Language Teaching In Higher Education Chinese System. Emergency Remote Teaching In China
2021-01-01 Ferrari, G; Duthoit, E
Prefazione. La sociologia pubblica al tempo del Covid-19. Lettera dagli Stati Uniti
2021-01-01 Ferrari, G
L'uso della metafora bellica nella definizione del fenomeno pandemico
2021-01-01 Ferrari, G
The Impact of COVID-19 on English Language Teaching in Higher Education Chinese System. Emergency Remote Teaching in Neoliberal Universities in China
2021-01-01 Ferrari, G; Duthoit, E
La ricaduta del Covid-19 sulle attività didattiche in carcere
2021-01-01 Diana, Paolo; Ferrari, Giovannipaolo
The methodological implications in sports social research at the time of Covid-19
2021-01-01 Diana, P; Ferrari, G
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile