Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 120
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Customer satisfaction, commitment, loyalty e implicazioni nella governance delle università: una ricerca esplorativa 1-gen-2014 Tommasetti, Aurelio; Botti, Antonio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Customer value co-creation: a conceptual measurement model in a Service Dominant Logic perspective 1-gen-2015 Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
How to Innovate Management Accounting for Public Sector: An Italian Case Study 1-gen-2015 Cosimato, Silvia; Torre, Carlo; Troisi, Orlando
A new perspective on port supply chain management according to the Service Dominant logic 1-gen-2015 Tuccillo, Carmela; Troisi, Orlando
Understanding Value Co-Creation In A Logistics Network Through A SD Logic Perspective. The P&G Case Study 1-gen-2015 Cosimato, Silvia; Troisi, Orlando
Stakeholder Engagement and Social Media Communication in Banking Industry: Monte dei Paschi di Siena Case Study 1-gen-2015 Cosimato, Silvia; Troisi, Orlando
Social Networks and the Buying Behavior of the Consumer 1-gen-2015 Rassega, Valter; Troisi, Orlando; Torre, Carlo; Cucino, Valentina; Santoro, Antonio; Prudente, Nicola
How to Keep the Cold Chain Safe, Secure and Competitive. An Italian Case Study of a Fruit and Vegetables Cold Chain 1-gen-2015 Ciasullo, MARIA VINCENZA; Cosimato, Silvia; Troisi, Orlando
Citizens’ participation in healthcare services re-design. How Public Health Providers perceive their contribution 1-gen-2015 Botti, Antonio; Cosimato, Silvia; Torre, Carlo; Troisi, Orlando
Appraisal Process, Emotional Reactions and Behavioural Intention for Heritage Tourists: A Self-Regulation Approach 1-gen-2015 Botti, Antonio; Monda, Antonella; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Governance e Co-creazione di valore nella P.A. Una rilettura in ottica Service-Dominant Logic 1-gen-2015 Troisi, Orlando
The Effect of Gastronomic Heritage on Visitors’ Decision-Making Process: Festivalscape as an Antecedent of Attitude. 1-gen-2015 Botti, Antonio; Grimaldi, Mara; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
What-if analysis combining Fuzzy Cognitive Map and Structural Equation Modeling 1-gen-2015 DE MAIO, Carmen; Botti, Antonio; Fenza, Giuseppe; Loia, Vincenzo; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
The Internet of Things and value co-creation in a Service Dominant logic perspective 1-gen-2015 Tommasetti, Aurelio; Vesci, Massimiliano; Troisi, Orlando
Green supply chain management: Practices and tools for logistics competitiveness and sustainability. The DHL case study 1-gen-2015 Cosimato, S.; Troisi, O.
Management and Computer Science Synergies: A Theoretical Framework for Context Sensitive Simulation Environment 1-gen-2015 DE MAIO, Carmen; Fenza, Giuseppe; Loia, Vincenzo; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Un modello di profilazione della dirigenza pubblica: cluster analysis e azioni applicative per il public management 1-gen-2016 Botti, Antonio; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Le destinazioni balneari: un modello integrato per lo studio della fidelizzazione del segmento turistico giovanile 1-gen-2016 Barile, Sergio; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
A new DSS based on situation awareness for smart commerce environments 1-gen-2016 D'Aniello, Giuseppe; Gaeta, Angelo; Gaeta, Matteo; Lepore, Mario; Orciuoli, Francesco; Troisi, Orlando
The more, the merrier: co-working as practical expression of value co-creation in sharing economy 1-gen-2016 Troisi, Orlando; Carrubbo, Luca; Maione, Gennaro; Torre, Carlo
Mostrati risultati da 21 a 40 di 120
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile