VESCI, Massimiliano

VESCI, Massimiliano  

Dipartimento di Scienze Aziendali - Management & Innovation Systems/DISA-MIS  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 108 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A model of analysis for the evaluation of tourist destination appeal: the amalfi coast. A case study 1-gen-2014 Botti, Antonio; ESPOSITO DE FALCO, Salvatore; Vesci, Massimiliano
Academic Entrepreneurial Intention and Its Determinants: Exploring the Moderating Role of Innovation Ecosystem 1-gen-2020 Vesci, Massimiliano; Botti, Antonio; Feola, Rosangela; Crudele, Chiara
Alcuni esempi di processi di programmazione integrale o quasi integrale 1-gen-2006 Botti, Antonio; Vesci, Massimiliano; Orelli, Levy
An Integrated Conceptual Framework for Territorial Governance. 1-gen-2011 Vesci, Massimiliano; Xhimi, Hysa
Appraisal Process, Emotional Reactions and Behavioural Intention for Heritage Tourists: A Self-Regulation Approach 1-gen-2015 Botti, Antonio; Monda, Antonella; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Approcci e Percorsi di Progettazione Organizzativa 1-gen-2012 Adinolfi, Paola; Piscopo, Gabriella; Vesci, Massimiliano
Aspetti problematici nel governo del territorio e nella dinamica dei sistemi vitali territoriali 1-gen-2002 Vesci, Massimiliano
Bridging theory and practice in the humane entrepreneurship domain: insights from small and medium Italian enterprises 1-gen-2022 Vesci, M; Botti, A; Feola, R; Conti, E; El Tarabishy, A
Caso CHL 1-gen-2003 Vesci, Massimiliano
Chapter 10 Organizing Festivals, Events and Activities for Destination Marketing 1-gen-2018 Botti, Antonio; Monda, Antonella; Vesci, Massimiliano
Cittadini, governo elettronico e trasparenza: iniziali riflessioni sullo stato dell'arte nella pubblica amministrazione 1-gen-2012 Vesci, Massimiliano; Piscopo, Gabriella; Adinolfi, Paola; Botti, Antonio
Co-production and Co-creation: indentifying customer activities, before, during and after service delivery 1-gen-2017 Botti, Antonio; Grimaldi, Mara; Monda, Antonella; Vesci, Massimiliano
Combining Theory of Planned Behavior with Triple Helix Model to analyse Academic Entrepreneurial Intention of young researchers. 1-gen-2016 Botti, Antonio; Cucino, Valentina; Feola, Rosangela; Parente, Roberto; Vesci, Massimiliano
Competing Value Framework and Public Administration: Managerial Insights, Theoretical Reflections and Practical Implications from Italy 1-gen-2018 Botti, Antonio; Vesci, Massimiliano
Competitività e governance nel settore turistico: il caso della costiera amalfitana 1-gen-2012 Botti, Antonio; Vesci, Massimiliano; Michela, Clemente; Sabina, Laveglia
Contextual Fuzzy-Based Decision Support System Through Opinion Analysis: A Case Study at University of the Salerno 1-gen-2016 DE MAIO, Carmen; Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano; Fenza, Giuseppe; Loia, Vincenzo
Customer satisfaction, commitment, loyalty e implicazioni nella governance delle università: una ricerca esplorativa 1-gen-2014 Tommasetti, Aurelio; Botti, Antonio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Customer value co-creation: a conceptual measurement model in a Service Dominant Logic perspective 1-gen-2015 Tommasetti, Aurelio; Troisi, Orlando; Vesci, Massimiliano
Decision-making in smart service systems: a viable systems approach contribution to service science advances 1-gen-2016 Polese, Francesco; Tommasetti, Aurelio; Vesci, Massimiliano; Carrubbo, Luca; Troisi, Orlando
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies 1-gen-2019 Conti, E.; Vesci, M.; Crudele, C.; Pencarelli, T.