ROMEO, Emilia

ROMEO, Emilia  

Dipartimento di Scienze Aziendali - Management & Innovation Systems/DISA-MIS  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 33 (tempo di esecuzione: 0.045 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A big data-oriented approach to decision-making: a systematic literature review 1-gen-2019 Polese, F.; Troisi, O.; Grimaldi, M.; Romeo, E.
Adoption and integration of AI in organizations: a systematic review of challenges and drivers towards future directions of research 1-gen-2025 Romeo, Emilia; Lacko, Ján
AI Implementation for Social Benefit. Use Cases in Public Sector 1-gen-2024 Clemente De Falco, Ciro; Romeo, Emilia
AI implementation within organizations. A systematic literature review 1-gen-2024 Romeo, Emilia; Kljucnikov, Aleksandr
Alfabetizzare ma in che lingua? Strategie di OHL per i cittadini stranieri residenti in Italia. 1-gen-2025 Giampaola, Valerio; Romeo, Emilia; Capolupo, Nicola
Algorithms and geo-discrimination risk: What hazards for smart cities' development? 1-gen-2024 Clemente De Falco, Ciro; Romeo, Emilia
Assessing Lean Six Sigma and quality performance improvement in Italian public healthcare organizations: a validated scale 1-gen-2024 Rosa, Angelo; Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia; Mcdermott, Olivia; Antony, Jiju; Sony, Michael; Bhat, Shreeranga
Cultural and organizational challenges of adopting technology, traceability and blockchain in the Italian agri-food supply chain: a qualitative study 1-gen-2025 Romeo, Emilia; Virglerova, Zuzana; Giampaola, Valerio
Developing a Microsoft Teams usability index in Higher Education Organizations: a Service-Dominant Logic orientation 1-gen-2021 Ciasullo, Maria Vincenza; Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia
Does it work?” A case study on Virtual Teams adoption for service delivery during and post Covid-19. 1-gen-2021 Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia; Ciro Clemente De, Falco
Geo discriminazione algoritmica. Proposta per un’agenda di ricerca 1-gen-2025 Clemente De Falco, Ciro; Romeo, Emilia
How big data innovates an organisation's business model: a systematic literature review 1-gen-2022 Romeo, Emilia; Capolupo, Nicola
How multichannel business strategy can improve sustainability value. A case study in the banking context. 1-gen-2019 Ciasullo Maria, V.; Sarno, Debora; Romeo, Emilia
ICT and Social Value Co-Creation During the Covid-19 Emergency: The Case of MascherinAmica. 1-gen-2021 Clemente De Falco, Ciro; Romeo, Emilia
Il Lean Six Sigma per generare e valutare innovazioni: applicazioni al processo di elaborazione dei report statistici. 1-gen-2023 Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia; Giampaola, Valerio; Adinolfi, Paola
Il ruolo della cultura e delle competenze dei dipendenti nel rapporto tra preparazione strategica e tecnologica all'e-health 1-gen-2024 Rosa, A; Schiuma, G; Capolupo, N; Romeo, E; Giampaola, V
La riforma della giustizia. Interviste e riflessioni dagli Uffici Giudiziari Salernitani 1-gen-2023 Conforti, Stefano; Gaudieri, Alessio; Palmieri, Paolo; Romeo, Emilia
Lean Management negli Uffici giudiziari: tools di diagnosi organizzativa per la qualità dei processi 1-gen-2023 Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia; Giampaola, Valerio; Mormile, Simona; Piscopo, Gabriella; Adinolfi, Paola
Lean Management per il miglioramento dei processi: applicazione agli Uffici Giudiziari di Salerno. 1-gen-2023 Capolupo, Nicola; Romeo, Emilia; Giampaola, Valerio
Lean Six Sigma and quality performance in Italian public and private hospitals: a gender perspective 1-gen-2023 Ciasullo, Maria Vincenza; Douglas, Alexander; Romeo, Emilia; Capolupo, Nicola