CONTE, Francesca
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 3.244
NA - Nord America 2.140
EU - Europa 1.728
SA - Sud America 132
AF - Africa 15
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 7.270
Nazione #
HK - Hong Kong 2.446
US - Stati Uniti d'America 2.121
IT - Italia 949
SG - Singapore 313
CN - Cina 211
RU - Federazione Russa 209
DE - Germania 177
BR - Brasile 121
TR - Turchia 95
IE - Irlanda 87
UA - Ucraina 76
KR - Corea 61
GB - Regno Unito 46
FR - Francia 38
SE - Svezia 37
VN - Vietnam 37
FI - Finlandia 34
AT - Austria 25
IN - India 17
NL - Olanda 13
AU - Australia 10
BD - Bangladesh 10
JP - Giappone 10
ID - Indonesia 9
PL - Polonia 8
CA - Canada 6
CZ - Repubblica Ceca 6
MX - Messico 6
PK - Pakistan 6
DK - Danimarca 5
ES - Italia 5
PH - Filippine 5
SA - Arabia Saudita 5
ZA - Sudafrica 5
CH - Svizzera 4
CU - Cuba 4
MY - Malesia 4
NG - Nigeria 4
CO - Colombia 3
IQ - Iraq 3
PT - Portogallo 3
TN - Tunisia 3
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
JM - Giamaica 2
NO - Norvegia 2
NP - Nepal 2
PE - Perù 2
PY - Paraguay 2
UY - Uruguay 2
UZ - Uzbekistan 2
AZ - Azerbaigian 1
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KG - Kirghizistan 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
VE - Venezuela 1
Totale 7.270
Città #
Hong Kong 2.444
Ann Arbor 356
Chandler 309
Princeton 209
Wilmington 188
Singapore 158
Ashburn 140
Jacksonville 128
Salerno 114
Dublin 87
Izmir 68
Moscow 55
Houston 52
Naples 52
Munich 51
Beijing 47
Woodbridge 43
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Rome 31
Milan 30
Boardman 29
Los Angeles 26
Dong Ket 24
Napoli 24
Nuremberg 21
Pellezzano 21
Fairfield 20
Düsseldorf 19
Council Bluffs 18
Redwood City 18
Hebei 17
Dallas 16
Shenyang 14
São Paulo 14
Caserta 13
Changsha 13
Marigliano 13
Turku 13
New York 11
Seattle 11
Vienna 11
Brooklyn 10
Jiaxing 10
Nanchang 10
Pune 10
Tokyo 10
Fisciano 9
Messina 9
Nürnberg 9
Phoenix 9
Washington 9
Angri 8
Guangzhou 8
Norwalk 8
Palermo 8
Turin 8
Brasília 7
Fauglia 7
Ho Chi Minh City 7
London 7
Pagani 7
Poggiomarino 7
Venice 7
Warsaw 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Bologna 6
Brisbane 6
Brno 6
Castiglione del Genovesi 6
Florence 6
Formia 6
Genoa 6
Lahore 6
Mestre 6
Pignone 6
San Diego 6
Tianjin 6
Agropoli 5
Jakarta 5
Johannesburg 5
Padova 5
Pinerolo 5
Portici 5
Salice Salentino 5
Sarno 5
The Dalles 5
Triggiano 5
Wuhan 5
Acerra 4
Altavilla Silentina 4
Bisceglie 4
Chicago 4
Columbus 4
Domicella 4
Havana 4
Helsinki 4
Lagos 4
Montreal 4
Totale 5.390
Nome #
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 609
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 408
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 292
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 285
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 283
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 280
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 224
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 210
Applicazioni del modello OSEC 200
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 179
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 161
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 160
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 156
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 142
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 127
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 120
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 118
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 116
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 107
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 107
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 105
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 105
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 105
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 101
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 100
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 98
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 97
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 97
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 94
Case study Mulino Bianco 93
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 93
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 88
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 79
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 78
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 78
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 78
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 77
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 74
CSR signals: exploring their use in controversial industries 73
From Loss to Gain: Rethinking Value Co-Destruction in Strategic Communication. Insights From the Banking Sector 69
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 68
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 67
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 65
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 62
Case study Mercedes Benz 61
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 60
Case study Focsiv 57
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 56
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 55
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 55
Case study Samsung 51
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 49
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 46
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 45
Case study DPA-CUEIM 43
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 42
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 39
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 38
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 35
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One 34
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 33
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 32
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 32
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment 32
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 31
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 27
Customer relation e comunicazione di marketing 27
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 26
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 25
Digital CSR communication of Welsh companies 22
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 17
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 17
Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile 17
Costruire il brand con la comunicazione data driven 16
La sostenibilità viaggia nel web 10
The Role of Greenfluencers’ Communication in Overcoming Consumers’ Barriers to Circular Economy: An Explorative Study on @Eco.narratrice 10
Data-driven marketing: una web survey sulle competenze e le nuove figure professionali nel contesto italiano 2
Totale 7.470
Categoria #
all - tutte 22.239
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Totale 22.239


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021340 0 22 25 11 34 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024543 38 57 37 34 45 71 51 50 24 23 39 74
2024/20251.143 32 36 30 50 63 102 206 85 161 55 129 194
2025/20262.688 900 1.788 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.470