CONTE, Francesca
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 5.452
NA - Nord America 2.573
EU - Europa 1.827
SA - Sud America 304
AF - Africa 32
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 10.199
Nazione #
HK - Hong Kong 4.132
US - Stati Uniti d'America 2.523
IT - Italia 995
SG - Singapore 581
CN - Cina 329
BR - Brasile 244
RU - Federazione Russa 211
DE - Germania 183
VN - Vietnam 123
TR - Turchia 99
IE - Irlanda 87
UA - Ucraina 79
GB - Regno Unito 64
KR - Corea 63
FR - Francia 39
SE - Svezia 39
FI - Finlandia 34
AR - Argentina 27
AT - Austria 27
ID - Indonesia 24
CA - Canada 22
IN - India 22
NL - Olanda 18
MX - Messico 16
BD - Bangladesh 15
PL - Polonia 15
JP - Giappone 14
ZA - Sudafrica 13
AU - Australia 10
CO - Colombia 9
EC - Ecuador 7
ES - Italia 7
PH - Filippine 7
PK - Pakistan 7
SA - Arabia Saudita 7
CL - Cile 6
CZ - Repubblica Ceca 6
DK - Danimarca 5
IQ - Iraq 5
MY - Malesia 5
CH - Svizzera 4
CU - Cuba 4
EG - Egitto 4
LT - Lituania 4
NG - Nigeria 4
PT - Portogallo 4
VE - Venezuela 4
JM - Giamaica 3
NP - Nepal 3
TN - Tunisia 3
UY - Uruguay 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AO - Angola 2
GT - Guatemala 2
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
MA - Marocco 2
NO - Norvegia 2
PE - Perù 2
PY - Paraguay 2
UZ - Uzbekistan 2
AZ - Azerbaigian 1
BW - Botswana 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
LK - Sri Lanka 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SV - El Salvador 1
TT - Trinidad e Tobago 1
TW - Taiwan 1
Totale 10.199
Città #
Hong Kong 4.129
Ann Arbor 356
Chandler 309
Singapore 294
Dallas 287
Princeton 209
Wilmington 188
Ashburn 170
Jacksonville 128
Salerno 114
Dublin 87
Beijing 77
Izmir 68
Moscow 56
Houston 54
Naples 53
Munich 51
Ho Chi Minh City 43
Woodbridge 43
Milan 41
Rome 41
Los Angeles 36
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Boardman 29
New York 27
São Paulo 25
Dong Ket 24
Napoli 24
Nuremberg 21
Pellezzano 21
Fairfield 20
Düsseldorf 19
Council Bluffs 18
Redwood City 18
Hebei 17
Caserta 16
Shenyang 15
Tokyo 14
Warsaw 14
Brasília 13
Changsha 13
Marigliano 13
Turku 13
Brooklyn 12
Fisciano 12
Hanoi 12
London 11
Phoenix 11
Seattle 11
Vienna 11
Jiaxing 10
Nanchang 10
Pune 10
Santa Clara 10
Chicago 9
Johannesburg 9
Messina 9
Montreal 9
Nürnberg 9
Washington 9
Angri 8
Bologna 8
Guangzhou 8
Haiphong 8
Norwalk 8
Palermo 8
Rio de Janeiro 8
Turin 8
Capaccio 7
Fauglia 7
Frankfurt am Main 7
Jakarta 7
Pagani 7
Poggiomarino 7
Tianjin 7
Venice 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Brisbane 6
Brno 6
Castiglione del Genovesi 6
Denver 6
Florence 6
Formia 6
Genoa 6
Lahore 6
Mestre 6
Mexico City 6
Pignone 6
San Diego 6
The Dalles 6
Toronto 6
Agropoli 5
Curitiba 5
Padova 5
Pinerolo 5
Poplar 5
Portici 5
Salice Salentino 5
Totale 7.725
Nome #
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 759
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 624
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 620
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 524
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 366
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 341
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 299
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 274
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 245
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 222
Applicazioni del modello OSEC 222
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 218
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 211
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 204
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 177
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 167
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 149
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 140
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 134
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 133
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 132
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 132
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 125
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 125
CSR signals: exploring their use in controversial industries 122
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 121
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 119
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 118
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 117
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 113
From Loss to Gain: Rethinking Value Co-Destruction in Strategic Communication. Insights From the Banking Sector 111
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 109
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 109
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 106
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 105
Case study Mulino Bianco 105
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 100
La sostenibilità viaggia nel web 97
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 86
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 85
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 84
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 83
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 81
Case study Mercedes Benz 80
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 80
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 79
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 76
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 76
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 75
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One 74
Case study Focsiv 68
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 67
Case study Samsung 66
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 65
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 63
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 62
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 62
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 61
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 59
Costruire il brand con la comunicazione data driven 57
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 57
Case study DPA-CUEIM 57
The Role of Greenfluencers’ Communication in Overcoming Consumers’ Barriers to Circular Economy: An Explorative Study on @Eco.narratrice 53
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 50
Customer relation e comunicazione di marketing 48
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment 47
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 46
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 46
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 44
Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile 43
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 36
Data-driven marketing: una web survey sulle competenze e le nuove figure professionali nel contesto italiano 35
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 34
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 34
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 32
Digital CSR communication of Welsh companies 28
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 24
Il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) ai fini della corporate communication e della reputazione aziendale. Una web survey nel contesto italiano 1
Totale 10.399
Categoria #
all - tutte 28.291
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Totale 28.291


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021248 0 0 0 0 0 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024543 38 57 37 34 45 71 51 50 24 23 39 74
2024/20251.143 32 36 30 50 63 102 206 85 161 55 129 194
2025/20265.617 900 2.451 1.439 294 503 30 0 0 0 0 0 0
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