CONTE, Francesca
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 5.000
NA - Nord America 2.430
EU - Europa 1.751
SA - Sud America 213
AF - Africa 20
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 9.425
Nazione #
HK - Hong Kong 4.130
US - Stati Uniti d'America 2.404
IT - Italia 960
SG - Singapore 317
CN - Cina 241
RU - Federazione Russa 210
DE - Germania 182
BR - Brasile 180
TR - Turchia 96
IE - Irlanda 87
UA - Ucraina 79
KR - Corea 62
VN - Vietnam 61
GB - Regno Unito 46
FR - Francia 38
SE - Svezia 37
FI - Finlandia 34
AT - Austria 26
IN - India 17
ID - Indonesia 14
NL - Olanda 14
BD - Bangladesh 12
AU - Australia 10
CA - Canada 10
JP - Giappone 10
AR - Argentina 8
MX - Messico 8
PL - Polonia 8
ZA - Sudafrica 8
CO - Colombia 6
CZ - Repubblica Ceca 6
PK - Pakistan 6
SA - Arabia Saudita 6
CL - Cile 5
DK - Danimarca 5
EC - Ecuador 5
ES - Italia 5
PH - Filippine 5
CH - Svizzera 4
CU - Cuba 4
IQ - Iraq 4
MY - Malesia 4
NG - Nigeria 4
JM - Giamaica 3
NP - Nepal 3
PT - Portogallo 3
TN - Tunisia 3
VE - Venezuela 3
AO - Angola 2
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
NO - Norvegia 2
PE - Perù 2
PY - Paraguay 2
UY - Uruguay 2
UZ - Uzbekistan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
EG - Egitto 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 9.425
Città #
Hong Kong 4.128
Ann Arbor 356
Chandler 309
Dallas 287
Princeton 209
Wilmington 188
Singapore 160
Ashburn 142
Jacksonville 128
Salerno 114
Dublin 87
Izmir 68
Moscow 55
Naples 53
Houston 52
Munich 51
Beijing 48
Woodbridge 43
Milan 34
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Rome 31
Boardman 29
Los Angeles 26
Dong Ket 24
Napoli 24
Nuremberg 21
Pellezzano 21
Fairfield 20
São Paulo 20
Düsseldorf 19
Council Bluffs 18
Redwood City 18
Hebei 17
Caserta 16
Ho Chi Minh City 15
Shenyang 15
Changsha 13
Marigliano 13
Turku 13
Fisciano 12
New York 12
Brasília 11
Seattle 11
Vienna 11
Brooklyn 10
Jiaxing 10
Nanchang 10
Pune 10
Tokyo 10
Messina 9
Nürnberg 9
Phoenix 9
Washington 9
Angri 8
Guangzhou 8
Norwalk 8
Palermo 8
Turin 8
Fauglia 7
London 7
Pagani 7
Poggiomarino 7
Venice 7
Warsaw 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Bologna 6
Brisbane 6
Brno 6
Castiglione del Genovesi 6
Florence 6
Formia 6
Frankfurt am Main 6
Genoa 6
Jakarta 6
Lahore 6
Mestre 6
Pignone 6
San Diego 6
The Dalles 6
Tianjin 6
Agropoli 5
Chicago 5
Johannesburg 5
Padova 5
Pinerolo 5
Portici 5
Rio de Janeiro 5
Salice Salentino 5
Santa Clara 5
Sarno 5
Triggiano 5
Wuhan 5
Acerra 4
Altavilla Silentina 4
Bisceglie 4
Columbus 4
Domicella 4
Guayaquil 4
Totale 7.388
Nome #
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 748
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 615
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 611
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 514
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 353
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 331
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 286
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 262
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 229
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 214
Applicazioni del modello OSEC 212
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 206
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 205
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 187
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 171
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 163
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 145
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 135
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 130
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 124
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 122
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 119
CSR signals: exploring their use in controversial industries 115
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 112
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 108
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 107
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 107
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 105
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 102
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 101
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 101
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 101
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 100
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 98
Case study Mulino Bianco 97
From Loss to Gain: Rethinking Value Co-Destruction in Strategic Communication. Insights From the Banking Sector 92
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 92
La sostenibilità viaggia nel web 86
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 79
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 79
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 78
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 76
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 75
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 71
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 71
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 70
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 68
Case study Mercedes Benz 65
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 63
Case study Focsiv 60
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 59
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 58
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 57
Case study Samsung 54
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 51
Case study DPA-CUEIM 49
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 48
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 46
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 46
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 46
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One 45
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 42
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment 42
Customer relation e comunicazione di marketing 39
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 39
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 37
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 36
Costruire il brand con la comunicazione data driven 34
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 31
Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile 30
The Role of Greenfluencers’ Communication in Overcoming Consumers’ Barriers to Circular Economy: An Explorative Study on @Eco.narratrice 30
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 28
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 26
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 26
Digital CSR communication of Welsh companies 25
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 20
Data-driven marketing: una web survey sulle competenze e le nuove figure professionali nel contesto italiano 20
Totale 9.625
Categoria #
all - tutte 26.011
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 26.011


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021293 0 0 0 11 34 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024543 38 57 37 34 45 71 51 50 24 23 39 74
2024/20251.143 32 36 30 50 63 102 206 85 161 55 129 194
2025/20264.843 900 2.451 1.439 53 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 9.625