CONTE, Francesca
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 5.497
NA - Nord America 2.601
EU - Europa 1.845
SA - Sud America 309
AF - Africa 32
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 10.295
Nazione #
HK - Hong Kong 4.135
US - Stati Uniti d'America 2.550
IT - Italia 1.004
SG - Singapore 608
CN - Cina 334
BR - Brasile 248
RU - Federazione Russa 211
DE - Germania 183
VN - Vietnam 128
TR - Turchia 99
IE - Irlanda 87
UA - Ucraina 79
GB - Regno Unito 66
KR - Corea 63
FR - Francia 42
SE - Svezia 39
FI - Finlandia 34
AR - Argentina 28
AT - Austria 27
ID - Indonesia 25
CA - Canada 22
IN - India 22
NL - Olanda 18
MX - Messico 17
PL - Polonia 16
BD - Bangladesh 15
JP - Giappone 15
ZA - Sudafrica 13
AU - Australia 10
CO - Colombia 9
ES - Italia 8
PK - Pakistan 8
EC - Ecuador 7
PH - Filippine 7
SA - Arabia Saudita 7
CL - Cile 6
CZ - Repubblica Ceca 6
IQ - Iraq 6
DK - Danimarca 5
MY - Malesia 5
CH - Svizzera 4
CU - Cuba 4
EG - Egitto 4
LT - Lituania 4
NG - Nigeria 4
PT - Portogallo 4
VE - Venezuela 4
JM - Giamaica 3
NP - Nepal 3
TN - Tunisia 3
UY - Uruguay 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AO - Angola 2
BE - Belgio 2
GT - Guatemala 2
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
MA - Marocco 2
NO - Norvegia 2
OM - Oman 2
PE - Perù 2
PY - Paraguay 2
UZ - Uzbekistan 2
AZ - Azerbaigian 1
BW - Botswana 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
LK - Sri Lanka 1
PA - Panama 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SV - El Salvador 1
TT - Trinidad e Tobago 1
TW - Taiwan 1
Totale 10.295
Città #
Hong Kong 4.132
Ann Arbor 356
Singapore 318
Chandler 309
Dallas 288
Princeton 209
Wilmington 188
Ashburn 181
Jacksonville 128
Salerno 114
Dublin 87
Beijing 77
Izmir 68
Moscow 56
Houston 54
Naples 53
Munich 51
Rome 48
Ho Chi Minh City 44
Woodbridge 43
Milan 41
Los Angeles 39
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Boardman 29
New York 27
São Paulo 25
Dong Ket 24
Napoli 24
Nuremberg 21
Pellezzano 21
Fairfield 20
Düsseldorf 19
Council Bluffs 18
Redwood City 18
Hebei 17
Caserta 16
Shenyang 15
Tokyo 15
Warsaw 15
Brooklyn 14
Hanoi 14
Brasília 13
Changsha 13
Marigliano 13
Turku 13
Fisciano 12
London 12
Phoenix 11
Seattle 11
Vienna 11
Chicago 10
Jiaxing 10
Nanchang 10
Pune 10
Santa Clara 10
Johannesburg 9
Messina 9
Montreal 9
Nürnberg 9
Pagani 9
Washington 9
Angri 8
Bologna 8
Guangzhou 8
Haiphong 8
Norwalk 8
Palermo 8
Rio de Janeiro 8
Turin 8
Capaccio 7
Fauglia 7
Frankfurt am Main 7
Jakarta 7
Lahore 7
Poggiomarino 7
Tianjin 7
Venice 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Brisbane 6
Brno 6
Castiglione del Genovesi 6
Denver 6
Florence 6
Formia 6
Genoa 6
Mestre 6
Mexico City 6
Pignone 6
San Diego 6
The Dalles 6
Toronto 6
Agropoli 5
Atlanta 5
Curitiba 5
Padova 5
Pinerolo 5
Poplar 5
Portici 5
Totale 7.786
Nome #
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 760
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 625
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 622
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 524
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 367
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 341
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 301
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 275
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 247
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 224
Applicazioni del modello OSEC 222
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 219
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 211
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 205
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 179
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 167
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 150
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 142
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 136
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 134
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 134
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 133
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 126
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 126
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 126
CSR signals: exploring their use in controversial industries 122
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 120
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 119
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 117
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 115
From Loss to Gain: Rethinking Value Co-Destruction in Strategic Communication. Insights From the Banking Sector 114
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 110
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 109
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 108
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 106
Case study Mulino Bianco 106
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 103
La sostenibilità viaggia nel web 99
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 88
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 87
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 84
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 83
Case study Mercedes Benz 83
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 83
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 81
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 80
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One 79
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 79
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 77
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 76
Case study Focsiv 68
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 67
Case study Samsung 66
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 65
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 64
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 63
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 63
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 62
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 60
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 59
Costruire il brand con la comunicazione data driven 58
Case study DPA-CUEIM 57
The Role of Greenfluencers’ Communication in Overcoming Consumers’ Barriers to Circular Economy: An Explorative Study on @Eco.narratrice 54
Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile 52
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 50
Customer relation e comunicazione di marketing 49
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment 48
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 46
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 46
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 44
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 39
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 35
Data-driven marketing: una web survey sulle competenze e le nuove figure professionali nel contesto italiano 35
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 34
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 32
Digital CSR communication of Welsh companies 28
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 24
Il ruolo del Chief Executive Officer (CEO) ai fini della corporate communication e della reputazione aziendale. Una web survey nel contesto italiano 3
Totale 10.495
Categoria #
all - tutte 28.502
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
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Totale 28.502


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021248 0 0 0 0 0 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024543 38 57 37 34 45 71 51 50 24 23 39 74
2024/20251.143 32 36 30 50 63 102 206 85 161 55 129 194
2025/20265.713 900 2.451 1.439 294 503 126 0 0 0 0 0 0
Totale 10.495