CONTE, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.890
EU - Europa 1.130
AS - Asia 304
OC - Oceania 6
SA - Sud America 6
AF - Africa 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 3.341
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.890
IT - Italia 744
CN - Cina 146
DE - Germania 93
TR - Turchia 88
IE - Irlanda 86
UA - Ucraina 76
SE - Svezia 35
VN - Vietnam 27
GB - Regno Unito 26
FR - Francia 20
FI - Finlandia 18
RU - Federazione Russa 16
IN - India 12
KR - Corea 11
AU - Australia 6
PK - Pakistan 6
CH - Svizzera 4
DK - Danimarca 4
NG - Nigeria 4
BR - Brasile 3
ID - Indonesia 3
PH - Filippine 3
PT - Portogallo 3
CO - Colombia 2
HK - Hong Kong 2
HU - Ungheria 2
MY - Malesia 2
NO - Norvegia 2
NP - Nepal 2
EU - Europa 1
LK - Sri Lanka 1
PL - Polonia 1
PY - Paraguay 1
SA - Arabia Saudita 1
Totale 3.341
Città #
Ann Arbor 356
Chandler 309
Princeton 209
Wilmington 188
Jacksonville 127
Salerno 106
Ashburn 93
Dublin 86
Izmir 68
Houston 52
Woodbridge 43
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Beijing 27
Boardman 26
Dong Ket 24
Napoli 24
Pellezzano 21
Fairfield 20
Düsseldorf 19
Milan 19
Redwood City 18
Hebei 17
Rome 17
Shenyang 14
Changsha 13
Marigliano 13
Naples 13
Caserta 10
Jiaxing 10
Nanchang 10
Pune 10
Seattle 10
New York 9
Nürnberg 9
Norwalk 8
Washington 8
Angri 7
Fauglia 7
Messina 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Bologna 6
Castiglione del Genovesi 6
Fisciano 6
Formia 6
Lahore 6
Mestre 6
Pignone 6
San Diego 6
Tianjin 6
Agropoli 5
Pagani 5
Pinerolo 5
Salice Salentino 5
Triggiano 5
Acerra 4
Altavilla Silentina 4
Bisceglie 4
Florence 4
Lagos 4
Portici 4
Zurich 4
Albavilla 3
Berlin 3
Brisbane 3
Cambridge 3
Casoria 3
Dearborn 3
Frankfurt am Main 3
Gargnano 3
Guardiagrele 3
Los Angeles 3
Macerata 3
Marcianise 3
Neu-ulm 3
Orsenigo 3
Palermo 3
Phoenix 3
Santa Margherita Ligure 3
Scafati 3
Tilbury 3
Treviglio 3
Wollongong 3
Afragola 2
Altavilla Irpina 2
Asso 2
Atena Lucana 2
Bacolod City 2
Bolzano 2
Busto Arsizio 2
Caivano 2
Caprino Bergamasco 2
Cartagena 2
Chicago 2
Council Bluffs 2
Esslingen am Neckar 2
Gessate 2
Giugliano In Campania 2
Grumo Nevano 2
Totale 2.333
Nome #
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 204
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 169
Applicazioni del modello OSEC 157
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 143
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 117
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 103
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 99
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 98
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 89
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 88
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 85
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 83
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 82
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 81
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 73
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 72
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 71
Case study Mulino Bianco 71
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 71
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 70
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 67
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 67
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 63
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 62
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 60
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 54
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 54
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 51
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 50
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 49
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 48
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 43
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 42
Case study Focsiv 41
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 41
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 41
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 38
Case study Mercedes Benz 37
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 36
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 35
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 34
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 32
Case study Samsung 29
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 28
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 28
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 28
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 27
Case study DPA-CUEIM 26
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 25
CSR signals: exploring their use in controversial industries 23
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 23
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 22
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 22
Customer relation e comunicazione di marketing 21
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 21
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 20
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 19
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 12
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 11
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 11
Digital CSR communication of Welsh companies 11
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 10
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 8
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 6
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 6
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 4
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 2
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 1
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 1
Totale 3.516
Categoria #
all - tutte 9.800
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 9.800


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019126 0 0 0 0 0 0 0 0 0 27 91 8
2019/2020374 119 2 31 8 22 5 30 33 15 15 70 24
2020/2021361 21 22 25 11 34 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024420 38 57 37 34 45 71 51 50 24 13 0 0
Totale 3.516