CONTE, Francesca
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.063
EU - Europa 1.662
AS - Asia 776
SA - Sud America 109
AF - Africa 11
OC - Oceania 9
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 4.631
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.052
IT - Italia 920
SG - Singapore 276
CN - Cina 210
RU - Federazione Russa 209
DE - Germania 161
BR - Brasile 101
TR - Turchia 93
IE - Irlanda 87
UA - Ucraina 76
KR - Corea 61
HK - Hong Kong 48
FR - Francia 38
GB - Regno Unito 37
SE - Svezia 36
FI - Finlandia 33
VN - Vietnam 27
AT - Austria 25
IN - India 13
NL - Olanda 10
AU - Australia 9
JP - Giappone 8
CZ - Repubblica Ceca 6
ID - Indonesia 6
PK - Pakistan 6
PL - Polonia 6
DK - Danimarca 5
PH - Filippine 5
BD - Bangladesh 4
CH - Svizzera 4
CU - Cuba 4
MY - Malesia 4
NG - Nigeria 4
CO - Colombia 3
IQ - Iraq 3
PT - Portogallo 3
TN - Tunisia 3
CA - Canada 2
HU - Ungheria 2
IR - Iran 2
JM - Giamaica 2
MX - Messico 2
NO - Norvegia 2
NP - Nepal 2
PE - Perù 2
PY - Paraguay 2
SA - Arabia Saudita 2
UZ - Uzbekistan 2
ZA - Sudafrica 2
AZ - Azerbaigian 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
KG - Kirghizistan 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
UY - Uruguay 1
Totale 4.631
Città #
Ann Arbor 356
Chandler 309
Princeton 209
Wilmington 188
Jacksonville 127
Ashburn 126
Singapore 123
Salerno 114
Dublin 87
Izmir 68
Moscow 55
Houston 52
Beijing 46
Hong Kong 46
Naples 46
Woodbridge 43
Munich 40
Andover 33
Nanjing 33
San Giorgio a Cremano 32
Boardman 29
Milan 29
Rome 28
Dong Ket 24
Napoli 24
Los Angeles 22
Pellezzano 21
Fairfield 20
Nuremberg 20
Düsseldorf 19
Redwood City 18
Hebei 17
Shenyang 14
Changsha 13
Dallas 13
Marigliano 13
Turku 12
Seattle 11
Vienna 11
Caserta 10
Jiaxing 10
Nanchang 10
New York 10
Pune 10
Brooklyn 9
Fisciano 9
Messina 9
Nürnberg 9
São Paulo 9
Washington 9
Angri 8
Guangzhou 8
Norwalk 8
Palermo 8
Tokyo 8
Council Bluffs 7
Fauglia 7
Pagani 7
Poggiomarino 7
Venice 7
Barcellona Pozzo di Gotto 6
Bologna 6
Brisbane 6
Brno 6
Castiglione del Genovesi 6
Florence 6
Formia 6
Genoa 6
Lahore 6
Mestre 6
Phoenix 6
Pignone 6
San Diego 6
Tianjin 6
Turin 6
Agropoli 5
Jakarta 5
London 5
Padova 5
Pinerolo 5
Portici 5
Salice Salentino 5
Sarno 5
The Dalles 5
Triggiano 5
Warsaw 5
Wuhan 5
Acerra 4
Altavilla Silentina 4
Bisceglie 4
Brasília 4
Domicella 4
Havana 4
Helsinki 4
Lagos 4
Pollena Trocchia 4
Prineville 4
Scafati 4
Zurich 4
Albavilla 3
Totale 2.871
Nome #
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 250
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 209
Applicazioni del modello OSEC 197
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 155
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 127
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 121
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 115
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 113
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 111
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 102
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 100
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 98
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 97
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 97
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 95
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 94
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 92
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 91
Case study Mulino Bianco 90
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 90
CEO communication in sustainability organizations: activities and tools 86
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 86
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 84
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 78
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 78
Stakeholder engagement nelle pratiche di sostenibilità aziendale. Un’indagine empirica condotta attraverso i corporate website 75
CSR online communication strategies: an empirical research in the Italian context 73
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 72
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 71
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito UNESCO (WHS). Un caso esplorativo sulla Costiera Amalfitana. 66
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 64
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 60
Case study Mercedes Benz 58
Company’s Risk/Reward Profile in the Sustainable Economy: What Role Can Marketing Play? 58
Corporate social responsibility penetration, explicitness, and symbolic communication practices in Asia: A national business system exploration of leading firms in sustainability 57
Il coinvolgimento dei residenti nelle attività di promozione di un sito Unesco (WHS). Il caso della Costiera Amalfitana 55
La sostenibilità viaggia nel web. Valutare e migliorare la comunicazione delle organizzazioni sostenibili nell’era della digital analytics 55
CSR signaling in controversial and noncontroversial industries: CSR policies, governance structures, and transparency tools 55
Case study Focsiv 54
CEOs of dual marketers organizations: Communication and reputation management issues 52
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 52
Come i CEOs rispondono alla crisi: un’analisi comparativa delle strategie retoriche durante la pandemia da Coronavirus 51
Case study Samsung 48
Accessibility and social inclusion: an empirical investigation on the adoption of World Wide Web Consortium guidelines on corporate websites 46
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value. 44
Designing a data visualization dashboard for managing the sustainability communication of healthcare organizations on Facebook 43
La comunicazione digitale nell'era dei Big Data. Un’indagine empirica sulla data-driven communication nel contesto italiano 41
Case study DPA-CUEIM 40
Sustainability communication on corporate websites of Welsh companies 37
Data-driven talent management: quali prospettive di sviluppo in Italia? 37
CSR signals: exploring their use in controversial industries 36
Institutionalization of CSR in controversial and non-controversial industries 36
Teaching loss of brand control to engineering entrepreneurship students through analogical mapping 34
L’impatto del Coronavirus sulla comunicazione aziendale: analisi delle lettere dei CEO agli azionisti 34
Understanding the Influence of CEO Tenure and CEO Reputation on Corporate Reputation: An Exploratory Study in Italy 32
Data-driven human resource and data-driven talent management in internal and recruitment communication strategies: an empirical survey on Italian firms and insights for European context 31
Le risorse di comunicazione del CEO/top management 31
Pressure group relation e comunicazione istituzionale 31
Data-driven strategic communication for brand identity building: the case study of Capital One 30
Exploring the use of CSR signals by companies in controversial industries 30
Big data analytics vs brand building: conciliare le prospettive attraverso una strategia duale 29
Il ruolo dei big data nella costruzione della brand identity 26
Customer relation e comunicazione di marketing 26
The perception of legal risk and its impact on the business of Smes 24
Testing controversial advertising effects on brand associations: first insights from an affective priming pilot experiment 24
Digital Communication of Conscientious Brands: Case Studies 22
Digital transformation in Italia: un’indagine empirica sull’adozione delle tecnologie 4.0 22
A framework for evaluating health communication aimed at breast and cervical cancer screening adherence: A pilot study on websites of Italian local health organizations 21
Digital CSR communication of Welsh companies 21
Measuring and evaluating CSR information and involvement strategies on corporate Facebook pages 16
Big data analytics e brand building: spazi per la brand co-creation nell’era del metaverso 15
Cultura e formazione per un futuro sostenibile. Un progetto di capitalizzazione e trasferimento delle conoscenze acquisite e diffuse sul tema dello sviluppo sostenibile 13
From Loss to Gain: Rethinking Value Co-Destruction in Strategic Communication. Insights From the Banking Sector 12
Costruire il brand con la comunicazione data driven 5
La sostenibilità viaggia nel web 4
The Role of Greenfluencers’ Communication in Overcoming Consumers’ Barriers to Circular Economy: An Explorative Study on @Eco.narratrice 4
Data-driven marketing: una web survey sulle competenze e le nuove figure professionali nel contesto italiano 2
Totale 4.831
Categoria #
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Totale 18.169


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021361 21 22 25 11 34 24 56 11 47 26 38 46
2021/2022401 1 7 2 15 6 7 13 40 39 45 49 177
2022/2023727 73 88 55 100 60 120 11 57 103 6 38 16
2023/2024543 38 57 37 34 45 71 51 50 24 23 39 74
2024/20251.143 32 36 30 50 63 102 206 85 161 55 129 194
2025/202649 49 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.831