MAINOLFI, GIADA
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 3.636
NA - Nord America 2.480
EU - Europa 889
SA - Sud America 75
OC - Oceania 9
AF - Africa 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 7.099
Nazione #
HK - Hong Kong 2.835
US - Stati Uniti d'America 2.453
SG - Singapore 317
IT - Italia 296
CN - Cina 255
UA - Ucraina 206
RU - Federazione Russa 107
VN - Vietnam 75
BR - Brasile 69
DE - Germania 60
IE - Irlanda 60
TR - Turchia 56
FI - Finlandia 42
KR - Corea 42
SE - Svezia 32
FR - Francia 29
CA - Canada 18
GB - Regno Unito 18
IN - India 18
ID - Indonesia 14
BD - Bangladesh 8
MX - Messico 8
PL - Polonia 8
JP - Giappone 7
RO - Romania 7
NL - Olanda 5
AU - Australia 4
NZ - Nuova Zelanda 4
ZA - Sudafrica 4
CO - Colombia 3
ES - Italia 3
EU - Europa 3
LT - Lituania 3
AL - Albania 2
AT - Austria 2
BG - Bulgaria 2
BO - Bolivia 2
CH - Svizzera 2
IQ - Iraq 2
MA - Marocco 2
MY - Malesia 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AR - Argentina 1
BE - Belgio 1
DK - Danimarca 1
IL - Israele 1
KI - Kiribati 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
TW - Taiwan 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 7.099
Città #
Hong Kong 2.833
Ann Arbor 588
Chandler 268
Jacksonville 252
Princeton 164
Wilmington 153
Singapore 152
Ashburn 139
Houston 115
Dallas 103
Woodbridge 90
Dublin 60
Izmir 56
Nanjing 52
Beijing 50
Dong Ket 49
Salerno 48
Andover 43
Boardman 32
Pellezzano 32
Moscow 31
Fairfield 24
Los Angeles 14
Mestre 14
Shenyang 14
Bari 13
Milan 13
Nanchang 13
Naples 13
Changsha 12
Rome 12
Hebei 11
Washington 11
Ho Chi Minh City 10
New York 10
Brooklyn 9
Pune 9
Redwood City 9
Atlanta 8
Jakarta 8
Norwalk 8
Frankfurt am Main 7
Jiaxing 7
Santa Clara 7
São Paulo 7
Tianjin 7
Warsaw 7
Brasov 6
Shanghai 6
Cambridge 5
Hanoi 5
Napoli 5
Ottawa 5
Stockholm 5
Boydton 4
Chennai 4
Denver 4
Düsseldorf 4
Fort Worth 4
Indiana 4
Manchester 4
Poplar 4
Renton 4
Seattle 4
Tappahannock 4
Tokyo 4
Toronto 4
Boston 3
Casalnuovo Di Napoli 3
Charlotte 3
Chicago 3
Curitibanos 3
Dearborn 3
Jinan 3
Johannesburg 3
Mexico City 3
Montreal 3
Osasco 3
Phoenix 3
San Francisco 3
Seoul 3
Spinea 3
Zhengzhou 3
Agrigento 2
Ancona 2
Auckland 2
Brescia 2
Campobasso 2
Columbus 2
Council Bluffs 2
Dhaka 2
Dki Jakarta 2
Erchie 2
Fratta Polesine 2
Giussano 2
Guangzhou 2
Guardiagrele 2
Hefei 2
Krasnodar 2
La Grange 2
Totale 5.758
Nome #
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 459
The role of cultural heritage in country image research. Proposal and testing of a cultural heritage image scale 428
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 426
L’internazionalizzazione della marca: un modello di global brand system 380
Tourism satisfaction effect on general country image, destination image, and post-visit intentions 375
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina 369
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research. 326
Country Brand Management: esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 244
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica. 241
ANALISI E STUDIO DELL’IDENTITÀ EFFETTIVA E DELL’IDENTITÀ VISIVA D’IMPRESA PER UNA CORRETTA DEFINIZIONE DEL LOGO: IL CASO DI UN CONSORZIO DI ALLEVATORI DI BOVINI DELLA CAMPANIA 164
Agriturismo e marketing digitale: un binomio vincente per lo sviluppo economico locale 157
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit product receptivity in event marketing. Results from a tourism experience 155
Cultural heritage e immagine Paese. Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni 151
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy 142
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 135
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local 132
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET. 129
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile chiave di lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione 127
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 127
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO 121
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study 115
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany. 113
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 108
Effect of economic animosity on consumer ethnocentrism and product-country images. A binational study on perception of Germany during the Euro crisis 108
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage 105
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 102
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 102
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa. 97
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa 94
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 94
La valutazione d’ingresso nei mercati emergenti. Il caso di un’azienda vitivinicola 91
Caratteristiche di struttura e di sistema del settore farmaceutico 90
VALUTAZIONE E ANALISI DEL PROCESSODI COUNTRY BRANDING. LA PERCEZIONEDEL CAPITALE REPUTAZIONALE DELL’ITALIANEL MERCATO CINESE. 89
The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers 89
Turismo internazionale ed effetto "Made in". L'influenza dell'immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita. 86
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali 86
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione 83
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 83
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 81
Il modello della Country Reputation. Evidenze empiriche e implicazioni strategiche per le imprese del Made in Italy nel mercato cinese 80
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit. 78
Turismo internazionale ed effetto made in. L’influenza dell’immagine paese sulla soddisfazione turistica e le attitudini post-visita 76
Unveiling the heritage side of country images. A comparison between measurement scales adopted in place image literature and lexical content of web communication from leading cultural heritage countries. 73
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit attitudes in event marketing. Results from a tourism experience 70
Valutazione e analisi del processo di Country Branding. La percezione del capitale reputazionale dell’Italia nel mercato cinese 69
Toward a country-branding framework. A comparative analisys 67
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia 61
Totale 7.178
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021261 0 0 0 0 52 14 46 4 47 1 42 55
2021/2022292 1 1 0 6 1 9 2 9 53 46 40 124
2022/2023564 51 39 10 91 77 118 1 47 93 1 24 12
2023/2024287 19 38 21 12 35 48 3 35 6 9 22 39
2024/2025487 29 11 18 20 34 51 92 43 71 15 71 32
2025/20263.384 103 1.047 1.940 63 231 0 0 0 0 0 0 0
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