MAINOLFI, GIADA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.203
EU - Europa 822
AS - Asia 538
SA - Sud America 37
OC - Oceania 6
AF - Africa 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 3.614
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.195
IT - Italia 280
UA - Ucraina 206
CN - Cina 192
SG - Singapore 163
RU - Federazione Russa 105
IE - Irlanda 60
DE - Germania 58
TR - Turchia 56
VN - Vietnam 49
FI - Finlandia 42
KR - Corea 39
BR - Brasile 36
SE - Svezia 27
FR - Francia 17
ID - Indonesia 14
IN - India 10
CA - Canada 8
RO - Romania 7
GB - Regno Unito 6
HK - Hong Kong 5
NZ - Nuova Zelanda 4
EU - Europa 3
JP - Giappone 3
NL - Olanda 3
AT - Austria 2
AU - Australia 2
BD - Bangladesh 2
BG - Bulgaria 2
CH - Svizzera 2
MA - Marocco 2
MY - Malesia 2
ZA - Sudafrica 2
BO - Bolivia 1
DK - Danimarca 1
ES - Italia 1
IL - Israele 1
IQ - Iraq 1
NO - Norvegia 1
PL - Polonia 1
SI - Slovenia 1
TW - Taiwan 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 3.614
Città #
Ann Arbor 588
Chandler 268
Jacksonville 252
Princeton 164
Wilmington 153
Ashburn 119
Houston 113
Woodbridge 90
Singapore 73
Dublin 60
Izmir 56
Nanjing 52
Dong Ket 49
Salerno 48
Andover 43
Beijing 38
Boardman 32
Pellezzano 32
Moscow 31
Fairfield 24
Mestre 14
Shenyang 14
Bari 13
Nanchang 13
Changsha 12
Hebei 11
Naples 11
Washington 11
Rome 10
Milan 9
Pune 9
Redwood City 9
Jakarta 8
Norwalk 8
Jiaxing 7
Tianjin 7
Brasov 6
Shanghai 6
Cambridge 5
Frankfurt am Main 5
Los Angeles 5
Napoli 5
Ottawa 5
Düsseldorf 4
Indiana 4
São Paulo 4
Tappahannock 4
Casalnuovo Di Napoli 3
Curitibanos 3
Dearborn 3
Fort Worth 3
Hong Kong 3
Jinan 3
Renton 3
Seattle 3
Spinea 3
Zhengzhou 3
Agrigento 2
Atlanta 2
Auckland 2
Campobasso 2
Council Bluffs 2
Dallas 2
Dki Jakarta 2
Erchie 2
Fratta Polesine 2
Giussano 2
Guardiagrele 2
Mantova 2
Montemiletto 2
Palermo 2
Phoenix 2
Rejowinangun 2
Ripacandida 2
Santo André 2
Sarno 2
Terni 2
Trieste 2
Vienna 2
Voghera 2
Adelaide 1
Angri 1
Arapongas 1
Araucária 1
Araçariguama 1
Araçoiaba da Serra 1
Avella 1
Barletta 1
Belford Roxo 1
Brisbane 1
Bristol 1
Bucharest 1
Cacoal 1
Caivano 1
Caratinga 1
Carmagnola 1
Cava De' Tirreni 1
Changzhou 1
Cinisello Balsamo 1
Copenhagen 1
Totale 2.600
Nome #
Tourism satisfaction effect on general country image, destination image, and post-visit intentions 138
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy 123
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica. 118
The role of cultural heritage in country image research. Proposal and testing of a cultural heritage image scale 116
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET. 109
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile chiave di lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione 106
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 104
ANALISI E STUDIO DELL’IDENTITÀ EFFETTIVA E DELL’IDENTITÀ VISIVA D’IMPRESA PER UNA CORRETTA DEFINIZIONE DEL LOGO: IL CASO DI UN CONSORZIO DI ALLEVATORI DI BOVINI DELLA CAMPANIA 101
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research. 90
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local 89
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study 87
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 86
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina 85
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany. 85
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO 85
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 82
La valutazione d’ingresso nei mercati emergenti. Il caso di un’azienda vitivinicola 81
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit product receptivity in event marketing. Results from a tourism experience 80
Effect of economic animosity on consumer ethnocentrism and product-country images. A binational study on perception of Germany during the Euro crisis 80
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa. 79
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 79
The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers 78
Cultural heritage e immagine Paese. Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni 78
Agriturismo e marketing digitale: un binomio vincente per lo sviluppo economico locale 75
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa 75
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali 75
VALUTAZIONE E ANALISI DEL PROCESSODI COUNTRY BRANDING. LA PERCEZIONEDEL CAPITALE REPUTAZIONALE DELL’ITALIANEL MERCATO CINESE. 72
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 71
Caratteristiche di struttura e di sistema del settore farmaceutico 70
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 70
Turismo internazionale ed effetto "Made in". L'influenza dell'immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita. 70
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 69
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 68
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit. 68
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 67
Country Brand Management: esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 66
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 65
L’internazionalizzazione della marca: un modello di global brand system 63
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione 62
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage 62
Il modello della Country Reputation. Evidenze empiriche e implicazioni strategiche per le imprese del Made in Italy nel mercato cinese 62
Turismo internazionale ed effetto made in. L’influenza dell’immagine paese sulla soddisfazione turistica e le attitudini post-visita 57
Valutazione e analisi del processo di Country Branding. La percezione del capitale reputazionale dell’Italia nel mercato cinese 55
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia 51
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit attitudes in event marketing. Results from a tourism experience 51
Unveiling the heritage side of country images. A comparison between measurement scales adopted in place image literature and lexical content of web communication from leading cultural heritage countries. 48
Toward a country-branding framework. A comparative analisys 42
Totale 3.693
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202087 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 74 13
2020/2021357 6 45 45 0 52 14 46 4 47 1 42 55
2021/2022292 1 1 0 6 1 9 2 9 53 46 40 124
2022/2023564 51 39 10 91 77 118 1 47 93 1 24 12
2023/2024287 19 38 21 12 35 48 3 35 6 9 22 39
2024/2025386 29 11 18 20 34 51 92 43 71 15 2 0
Totale 3.693