TESTA, Mario
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.161
AS - Asia 3.122
EU - Europa 2.083
SA - Sud America 248
AF - Africa 38
OC - Oceania 9
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 8.665
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.118
HK - Hong Kong 2.032
IT - Italia 977
SG - Singapore 484
CN - Cina 334
DE - Germania 259
BR - Brasile 210
RU - Federazione Russa 206
UA - Ucraina 182
FI - Finlandia 140
VN - Vietnam 90
IE - Irlanda 77
SE - Svezia 48
GB - Regno Unito 47
FR - Francia 45
TR - Turchia 43
KR - Corea 40
NL - Olanda 30
ES - Italia 20
ZA - Sudafrica 19
CA - Canada 17
IN - India 17
MX - Messico 17
BD - Bangladesh 13
PL - Polonia 12
AR - Argentina 10
EC - Ecuador 10
ID - Indonesia 10
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 10
AU - Australia 9
CO - Colombia 7
JP - Giappone 7
AT - Austria 6
MY - Malesia 5
PH - Filippine 5
BE - Belgio 4
BG - Bulgaria 4
DZ - Algeria 4
IQ - Iraq 4
JO - Giordania 4
LT - Lituania 4
NG - Nigeria 4
RO - Romania 4
DK - Danimarca 3
IL - Israele 3
IR - Iran 3
MA - Marocco 3
PK - Pakistan 3
PY - Paraguay 3
SA - Arabia Saudita 3
UY - Uruguay 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AZ - Azerbaigian 2
BB - Barbados 2
BO - Bolivia 2
CH - Svizzera 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
GR - Grecia 2
HN - Honduras 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
PT - Portogallo 2
RS - Serbia 2
VE - Venezuela 2
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
IM - Isola di Man 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MR - Mauritania 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
SC - Seychelles 1
SN - Senegal 1
TJ - Tagikistan 1
TL - Timor Orientale 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UZ - Uzbekistan 1
YE - Yemen 1
Totale 8.665
Città #
Hong Kong 2.016
Ann Arbor 704
Chandler 295
Jacksonville 239
Dallas 228
Ashburn 222
Singapore 193
Princeton 187
Munich 179
Wilmington 153
Woodbridge 144
Salerno 101
Houston 92
Helsinki 85
Dublin 72
Naples 69
Rome 67
Fisciano 52
Moscow 51
Nanjing 45
Andover 42
Beijing 42
Milan 42
Pellezzano 39
Izmir 38
Boardman 36
Dong Ket 30
Los Angeles 30
Shenyang 26
São Paulo 24
New York 23
Washington 23
Hebei 22
Ho Chi Minh City 21
Mestre 21
Council Bluffs 20
Stockholm 18
Turin 18
Napoli 17
Johannesburg 16
Nanchang 15
Changsha 14
Dearborn 14
Fairfield 14
San Francisco 13
Caserta 12
Redwood City 12
Santa Clara 12
Amsterdam 11
Cincinnati 11
Düsseldorf 11
Hanoi 11
Bologna 10
Florence 10
Jyväskylä 10
Macao 10
Warsaw 10
Capaccio 9
Catania 9
Norwalk 9
Chennai 8
Guangzhou 8
Guayaquil 8
Jiaxing 8
Jinan 8
London 8
Seattle 8
Seoul 8
Atlanta 7
Bari 7
Brooklyn 7
Cambridge 7
Mexico City 7
Palizzi Marina 7
Roccadaspide 7
Tokyo 7
Trieste 7
Des Moines 6
Lappeenranta 6
Messina 6
Modena 6
Nuremberg 6
Padova 6
San Diego 6
The Dalles 6
Tianjin 6
Battipaglia 5
Bergamo 5
Boston 5
Chicago 5
Denver 5
Limbiate 5
Montreal 5
Ningbo 5
Poplar 5
Porto Alegre 5
Rimini 5
Sorocaba 5
Urbino 5
Vienna 5
Totale 6.220
Nome #
L'efficacia dei processi di negoziazione cross-cultural nei business internazionali 550
Does gender impact the relationship between perceived value and intentions of use of natural processing models? 541
Knowledge, self-perception and eco-sustainable behaviours. Inspiring actions in green learning 380
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 353
Engagement in Healthcare Systems: Adopting Digital Tools for a Sustainable Approach 257
L’obiettivo dell’efficienza energetica nella pubblica amministrazione italiana: criticità ed opportunità 245
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve 233
ChatGPT and University Students: How Family Education and Disciplinary Fields of Study Matter? 227
Innovative profiles of TQM in banking management. The relationship between employee training and risk mitigation 203
Le strategie competitive di base pag 169-189 in Dalla strategia al piano Elementi informativi e di supporto 176
Sustainable Urban Industrial Areas through Energy Communities 150
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 145
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 145
A new Approach in Company Strategy: Total Responsibility Management 136
From experiential learning to eco-systems awareness: a Sustainable Outdoor Training approach 134
La responsabilità sociale d'impresa. Aspetti strategici, modelli di analisi e strumenti operativi 131
Sustainability in the EU cement industry: The Italian and German experiences 130
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 129
Business reporting methods 123
Valore economico, costo dei capitali e finanza etica 122
Corporate environmental responsibility and financial performance: Does bidirectional causality work? Empirical evidence from the manufacturing industry 122
Management of end-of-life photovoltaic panels as a step towards a circular economy 119
Esperienze e applicazioni di contact center nelle aziende pubbliche 118
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 115
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 114
Indagine sui comportamenti sociali e ambientali nel sistema delle PMI di Confindustria Salerno 114
Una visione Cross-Cultural del board of directors. Una comparazione tra Italia e Germania 112
PERCEIVED IMPORTANCE OF BOARD CHARACTERISTICS IN A CROSS-CULTURAL PERSPECTIVE. COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND GERMANY COMPANIES 112
La certificazione delle competenze quale strumento di integrazione tra filiere formative e mercato del lavoro 112
“L’inefficacia dei modelli di corporate governance. Un’evidenza empirica: il caso Parmalat” 109
Misurare la convenienza dell’etica d’impresa: problemi e prospettive 108
Long-term sustainability from the perspective of cullet recycling in the container glass industry: Evidence from Italy 107
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 104
Policies and measures for sustainable management of solar panel end-of-life in Italy 103
La dinamica strategica 102
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 102
La filantropia influenza le scelte degli individui? Considerazioni alla luce di un esperimento di ultimatum game 98
The relation between skills and knowledge sharing. Explaining the mediating role of fear losing power 95
Esperienze ed applicazioni di contact center nelle aziende pubbliche 94
Does charity affect economic bargaining? Exploring gender × social distance interactions 94
Inclusione finanziaria: opportunità delle politiche creditizie per promuovere la sostenibilità del migrant banking 93
Corporate Social Responsibility and Reputation Risk Analysis 90
Gender diversity, familiarità e performance. 89
Terre solidali and FAO Somalia: International cooperation and cross-cultural marketing 89
L’organizzazione e la gestione del personale 83
Il contributo del settore fotovoltaico alla realizzazione di modelli energetici SMART 82
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 81
“The ineffectiveness of the corporate governance system. An empirical example: The Parmalat Case” 80
Approccio ampliato alla sostenibilità sociale in ambito sanitario. Le opportunità della digital health 80
La sorveglianza 77
Il ruolo del settore fotovoltaico per lo sviluppo delle fonti di energia rinnovabili in Italia. Contesto competitivo e nuovi modelli di business in assenza di politiche incentivanti 77
The effect of innovative methodologies of corporate training on employee performance: The mediating role of emotions 76
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 75
L'ETICA, LA COMUNICAZIONE E IL MARKETING 71
Etica e strumenti etici nel governo dell'impresa 71
Mobile transactions: A powerful channel to drive financial inclusion. Evidence from Kenya: M-pesa model 71
An integrated learning framework of corporate training system: a grounded theory approach 69
Rendicontazione sociale e Community Social Responsibility 63
Rating ESG e mitigazione dei rischi percepiti dagli investitori durante la crisi pandemica da COVID-19. Un’analisi preliminare nell'industria dell'healthcare 59
Le competenze manageriali nei sistemi complessi. Verso un apprendimento sostenibile 57
Sustainable business model innovation for local development: the role of knowledge management 54
Le diverse abilità tra efficienza organizzativa ed efficacia sociale: lo Stakeholder Engagement Approach 53
Cross-cultural practices in International Negotiation Process. The Alenia Aeronautica Case 51
Female ecopreneurship in the Italian Fashion Industry: a preliminary study 46
Breaking the cycle of malnutrition through sustainable business models: The case of ready-to-use therapeutic foods 45
Key drivers involved in the telemonitoring of covid-19 for self-health management: an exploratory factor analysis 39
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique 38
The evolution of the Circular Economy applied to Food Loss and Waste issue: the Spiral Economy 4.0 perspective 37
Il settore fotovoltaico tra competitività e sfide ambientali 34
Beyond Imagination: Design Thinking, Creativity and the Power of AI 31
Le dinamiche evolutive della corporate social responsibility: il ruolo delle banche 31
Measuring the impact of Italian corporate training programs. The relevance of socio-economic dimension 31
Nutraceutical and functional value of carob-based products. The LBG Sicilia Srl case study 29
Promoting the enhancement of valuable crops for the utilization in agro-industrial market: the carob. The LBG sicilia srl case study. 29
La conoscenza tra realtà fisica e virtuale 25
Il Caso FAO Somalia e Terre Solidali. Cooperazione Internazionale e Cross-cultural Marketing 23
Oltre la teoria: l’esperienza come chiave di accesso alla conoscenza nei contesti complessi 21
The Managerial Skills in Complex Systems: An Integrated Approach to Learning Process 21
Velocity Inequalities in Digital Public Service Ecosystem: David Against Goliath in the Agri-Food Value Chain? 15
Totale 8.850
Categoria #
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Totale 25.540


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021333 0 0 0 0 49 26 49 12 92 9 46 50
2021/2022416 8 2 4 23 16 10 12 26 50 52 63 150
2022/2023710 56 59 19 92 66 126 12 73 101 12 51 43
2023/2024612 37 39 55 68 56 121 26 59 21 27 25 78
2024/20251.401 55 28 64 60 69 205 252 150 210 80 131 97
2025/20263.226 399 1.342 859 309 317 0 0 0 0 0 0 0
Totale 8.850