SIANO, Alfonso
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 10.156
EU - Europa 5.394
AS - Asia 2.818
SA - Sud America 284
AF - Africa 24
OC - Oceania 20
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 12
Totale 18.708
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 10.121
IT - Italia 2.442
CN - Cina 952
SG - Singapore 901
UA - Ucraina 802
RU - Federazione Russa 597
DE - Germania 389
IE - Irlanda 347
VN - Vietnam 300
TR - Turchia 259
FI - Finlandia 192
BR - Brasile 183
KR - Corea 161
SE - Svezia 151
GB - Regno Unito 108
FR - Francia 81
IN - India 57
ES - Italia 51
AT - Austria 44
CO - Colombia 43
HK - Hong Kong 41
NL - Olanda 41
ID - Indonesia 40
PE - Perù 23
RO - Romania 23
CH - Svizzera 22
CZ - Repubblica Ceca 20
AU - Australia 16
CA - Canada 16
PK - Pakistan 14
BE - Belgio 13
PH - Filippine 13
DK - Danimarca 12
JP - Giappone 12
AR - Argentina 11
EU - Europa 11
PL - Polonia 11
TW - Taiwan 11
EC - Ecuador 10
MX - Messico 8
MY - Malesia 8
PT - Portogallo 8
GE - Georgia 7
CL - Cile 6
LU - Lussemburgo 6
UZ - Uzbekistan 6
IL - Israele 5
IR - Iran 5
LT - Lituania 5
NO - Norvegia 5
TN - Tunisia 5
VE - Venezuela 5
BD - Bangladesh 4
CU - Cuba 4
KE - Kenya 4
NG - Nigeria 4
NP - Nepal 4
NZ - Nuova Zelanda 4
ZA - Sudafrica 4
EE - Estonia 3
HU - Ungheria 3
RS - Serbia 3
SA - Arabia Saudita 3
SI - Slovenia 3
TH - Thailandia 3
BG - Bulgaria 2
CR - Costa Rica 2
GH - Ghana 2
GR - Grecia 2
HR - Croazia 2
IQ - Iraq 2
LK - Sri Lanka 2
MA - Marocco 2
PY - Paraguay 2
SM - San Marino 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AO - Angola 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BS - Bahamas 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EG - Egitto 1
GT - Guatemala 1
HN - Honduras 1
IS - Islanda 1
KG - Kirghizistan 1
KH - Cambogia 1
KZ - Kazakistan 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
OM - Oman 1
PR - Porto Rico 1
SN - Senegal 1
UY - Uruguay 1
Totale 18.708
Città #
Ann Arbor 2.492
Chandler 1.377
Jacksonville 999
Wilmington 934
Princeton 896
Woodbridge 507
Ashburn 394
Singapore 387
Dublin 331
Houston 318
Salerno 310
Dong Ket 292
Izmir 228
Nanjing 219
Andover 215
Moscow 166
Beijing 138
Naples 132
Boardman 128
Milan 124
Pellezzano 124
Rome 88
Fairfield 81
Hebei 81
Shenyang 79
Napoli 77
Changsha 73
Nanchang 71
Mestre 68
Düsseldorf 62
Redwood City 47
Jiaxing 46
Pune 42
Hong Kong 39
Norwalk 39
Tianjin 34
Vienna 34
San Giorgio a Cremano 33
San Diego 29
Los Angeles 28
Dallas 27
Seattle 25
Cambridge 22
Catania 21
Guangzhou 21
Lima 20
Amsterdam 19
Salice Salentino 19
Pagani 18
Barcellona Pozzo di Gotto 17
Bologna 17
Bogotá 16
Brno 16
Jinan 16
Washington 16
Angri 15
Munich 15
Palermo 15
Spinea 15
Venice 15
Messina 14
Nürnberg 14
Jakarta 13
Marigliano 13
Portici 13
São Paulo 13
Dearborn 12
Helsinki 12
Atlanta 11
Caserta 11
Council Bluffs 10
Fisciano 10
Makassar 10
New York 10
Ottawa 10
Arzano 9
Berlin 9
Cagliari 9
Casalnuovo di Napoli 9
Dormagen 9
Genoa 9
Paris 9
Phoenix 9
The Dalles 9
Tokyo 9
Torino 9
Agropoli 8
Casoria 8
Domicella 8
Florence 8
Lahore 8
Pioltello 8
Poggiomarino 8
Scicli 8
Turin 8
Wuhan 8
Bacoli 7
Bucaramanga 7
Bucharest 7
Fauglia 7
Totale 12.510
Nome #
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 246
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 204
La comunicazione per la sostenibilità nel management delle imprese 194
Applicazioni del modello OSEC 186
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 181
Corporate Communication Management. Accrescere la reputazione per attrarre risorse 179
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 153
Sostenibilidad e inclusión: la diversidad como valor corporativo 143
Brand reputation online: tra consumer empowerment e reputational risk 140
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 132
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 131
Avoiding the greenwashing trap: between CSR communication and stakeholder engagement 130
Communications, Cultural Trends and Competitive Advantage in BTOB Markets. A Survey on SMES in the Province of Avellino 129
A closer look to root causes of greenwashing. Some propositions about dimensions of CSR communication 129
Verso l’autoproduzione: uno studio netnografico sulle community online di consumatori nel settore della cosmesi naturale 128
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 126
Management della comunicazione per la sostenibilità 122
Light green or greenwashing. When communication is really green? 118
Challenges and Opportunities of Consumer Empowerment in Online Reputation Management 116
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 115
“Working towards Dual Marketing Communications” 113
Aspetti dell'innovazione dell'offerta nel trasporto aereo 112
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 112
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 111
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 110
Storytelling or story-managing? Museum marketing and content creation in FIBAC’s conception 110
Aligning Corporate Community Relations to CSR communication strategies. ENI: a case study 109
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 108
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 107
"Identità visiva d'Ateneo. Decostruzione" 107
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 107
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 107
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies 104
Exploring services provided by top Italian museums websites: What are they used for? 104
Corporate Community Relations: What's the matter with Lombard industrial districts in Italy? 103
The greening of brand: spin doctoring operation or real environmental responsibility undertaking of companies 103
L'industria della fiction audiovisiva. Evoluzione e concorrenza allargata 103
Brand negotiation and brand management. An actor-network theory perspective 102
Communication and sustainability oriented organizations: some basic issues 101
Exploring the role of online consumer empowerment in reputation building: research questions and hypotheses 100
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 99
Exploring Curricular Internships in Italy: Towards Entrepreneurial Universities 99
“The Governance-Structure-System Model: a Framework for Corporate Communication Management. Empirical Evidences from some Case Studies” 96
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 96
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective 96
IL PIANO DI COMUNICAZIONE AZIENDALE,ELEMENTI COSTITUTIVI E CRITERI DI REDAZIONE 95
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 95
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 95
Opinion Leaders Go Online: An Empirical Study on Interpersonal Influence on Purchase Intentions in E-Retailing 95
Applying Ingredient Branding Strategy to Improve Competitiveness in Service Systems 95
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 94
Examining the significance of content marketing. New approach in digital marketing or management fashion? 94
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 94
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 93
Advertising and Brand Trust: Perspectives From the UK and Italy 93
Automatic Text Classification Through Point of Cultural Interest Digital Identifiers 93
“Corporate Reputation Management: a Set of Drivers in the Governance-Structure-System Model. Empirical Evidences from Crisis Communication” 91
A comparative analysis between US and Italian food companies on stakeholder relationships via websites 91
Alcune riflessioni sulla tipicità del rapporto tra banca a vocazione locale e impresa radicata 91
Appunti sull'analisi costi-volumi-prezzi-risultati economici 91
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 91
ALINEANDO LAS RELACIONES ENTRE LA EMPRESA Y LA SOCIEDAD MEDIANTE LA COMUNICACIÓN DE LAS ESTRATEGIAS DE RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA. UNA COMPARACIÓN ENTRE ENI E IBERDROLA EN LOS CONTEXTOS ITALIANO Y ESPAÑOL 89
Exploring companies’ support in heritage exploitation: which role may companies play? 89
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 89
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 89
An interdisciplinary approach to Italian museums reputation development: Boehm’s spiral revisited for FIBAC’s project 88
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 87
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 87
Corporate social responsibility information and involvement strategies in controversial industries 87
Marketing e comunicazione nelle strategie degli Enti di promozione del territorio 86
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district 86
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dei global brand: uno studio esplorativo in tre paesi europei 86
Processo di management della comunicazione: un modello per le organizzazioni sostenibili 86
Il mercato crocieristico: aspetti evolutivi della domanda e strategie delle imprese 86
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 85
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 84
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità 84
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View 84
Communicating sustainability: An operational model for evaluating corporate websites 84
“Struttura e sistema di comunicazione d’impresa” 83
Approccio sistemico e teoria delle risorse: verso un momento di sintesi per l’interpretazione della dinamica dell’impresa 83
Consumer attitudes towards global and local brands: a comparative study 83
ESPAÑA E ITALIA: TAN CERCA Y TAN LEJOS. ESTUDIO EXPLORATORIO DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN EN LAS ACTITUDES HACIA LAS MARCAS TOP OF MIND EN EL CONTEXTO ESPANOL E ITALIANO 83
Tetra Pak Italy’s ingredient branding: an exploratory case of strategic communication 83
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 83
Corporate social responsibility: engaging the community 83
“Amazon effect”: alcune evidenze empiriche negli UGC delle pagine Facebook delle catene di elettronica di consumo 83
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey on British Museum visitors 82
Materiale didattico per il corso di Management delle imprese culturali,Corso di Laurea Magistrale in Patrimonio Archivistico e Librario_Facolta di Lettere e Filosofia 82
IngredientBrandingStrategy in manufacturing sector: enhancing the valueproposition 82
Identifying new segments from a global branding perspective: a three-country study 82
“The impact of waste emergency on the number of visitors of the cultural goods of the province of Naples (Italy)" 81
Nuove forme di competizione e controllo della strategia tecnologico-produttiva 81
Lineamenti della condotta strategica delle imprese conciarie nel comprensorio di Solofra 81
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 81
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 81
From brand control to brand co-creation: An integrated framework of brand paradigms and emerging brand perspectives 80
Branding: a new beginning for financial services? 80
The role of corporate community relations for a strategic approach to CSR communication. Some insights from two case studies. 80
Urban and rural destinations on Instagram: exploring the influencers’ role in #sustainabletourism 80
Totale 10.385
Categoria #
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Totale 65.915


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020401 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 327 74
2020/20211.862 67 146 192 39 237 72 236 52 246 38 193 344
2021/20221.820 26 19 18 36 55 26 26 104 239 232 228 811
2022/20233.024 312 297 204 408 253 586 16 271 425 38 142 72
2023/20241.752 144 208 134 122 125 193 108 158 54 98 141 267
2024/20252.582 152 86 175 176 160 371 546 287 438 166 25 0
Totale 19.312