SIANO, Alfonso
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 9.958
EU - Europa 4.170
AS - Asia 1.508
SA - Sud America 71
OC - Oceania 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 12
AF - Africa 10
Totale 15.745
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 9.934
IT - Italia 1.996
CN - Cina 833
UA - Ucraina 794
DE - Germania 354
IE - Irlanda 347
VN - Vietnam 299
TR - Turchia 250
FI - Finlandia 178
SE - Svezia 148
GB - Regno Unito 85
FR - Francia 66
IN - India 53
AT - Austria 35
ES - Italia 34
RU - Federazione Russa 33
CO - Colombia 24
PE - Perù 21
CH - Svizzera 18
ID - Indonesia 17
CA - Canada 16
KR - Corea 14
RO - Romania 13
AU - Australia 12
BE - Belgio 11
BR - Brasile 11
EU - Europa 11
PK - Pakistan 8
DK - Danimarca 7
NL - Olanda 7
CL - Cile 6
CZ - Repubblica Ceca 6
LU - Lussemburgo 6
PH - Filippine 6
AR - Argentina 5
IL - Israele 4
KE - Kenya 4
MX - Messico 4
NG - Nigeria 4
NZ - Nuova Zelanda 4
PL - Polonia 4
HU - Ungheria 3
JP - Giappone 3
NO - Norvegia 3
NP - Nepal 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
SI - Slovenia 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
CR - Costa Rica 2
HK - Hong Kong 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
LT - Lituania 2
ME - Montenegro 2
MY - Malesia 2
SG - Singapore 2
SM - San Marino 2
TH - Thailandia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
BS - Bahamas 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
GH - Ghana 1
IS - Islanda 1
KH - Cambogia 1
MA - Marocco 1
MD - Moldavia 1
PY - Paraguay 1
SA - Arabia Saudita 1
Totale 15.745
Città #
Ann Arbor 2.492
Chandler 1.385
Jacksonville 999
Wilmington 934
Princeton 897
Woodbridge 507
Dublin 331
Houston 318
Ashburn 316
Salerno 293
Dong Ket 292
Izmir 228
Nanjing 219
Andover 215
Beijing 129
Boardman 124
Pellezzano 124
Fairfield 81
Hebei 81
Shenyang 79
Napoli 77
Milan 74
Changsha 71
Nanchang 71
Mestre 68
Rome 68
Düsseldorf 62
Naples 54
Redwood City 47
Jiaxing 46
Pune 42
Norwalk 39
Tianjin 33
San Giorgio a Cremano 31
San Diego 29
Vienna 27
Seattle 25
Cambridge 22
Salice Salentino 19
Lima 18
Barcellona Pozzo di Gotto 17
Jinan 16
Washington 16
Bologna 15
Guangzhou 15
Pagani 15
Spinea 15
Nürnberg 14
Marigliano 13
Dearborn 12
Messina 12
Atlanta 11
Angri 10
Ottawa 10
Arzano 9
Dormagen 9
New York 9
Palermo 9
Paris 9
Phoenix 9
Torino 9
Agropoli 8
Cagliari 8
Caserta 8
Casoria 8
Jakarta 8
Lahore 8
Pioltello 8
Scicli 8
Venice 8
Berlin 7
Bucaramanga 7
Casalnuovo di Napoli 7
Fauglia 7
Fisciano 7
Nocera Inferiore 7
Torre Del Greco 7
Altavilla Silentina 6
Bari 6
Campobasso 6
Castiglione del Genovesi 6
Edinburgh 6
Madrid 6
Mcallen 6
Menlo Park 6
Parma 6
Pereira 6
Pignone 6
Venezia 6
Acerra 5
Baronissi 5
Borås 5
Brussels 5
Bucharest 5
Catania 5
Dallas 5
Florence 5
Formia 5
Gunzenhausen 5
Istanbul 5
Totale 11.469
Nome #
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 204
La comunicazione per la sostenibilità nel management delle imprese 171
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 169
Applicazioni del modello OSEC 157
Corporate Communication Management. Accrescere la reputazione per attrarre risorse 154
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 143
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 124
Verso l’autoproduzione: uno studio netnografico sulle community online di consumatori nel settore della cosmesi naturale 120
Communications, Cultural Trends and Competitive Advantage in BTOB Markets. A Survey on SMES in the Province of Avellino 119
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 117
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 115
Light green or greenwashing. When communication is really green? 113
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 112
“Working towards Dual Marketing Communications” 110
Management della comunicazione per la sostenibilità 108
A closer look to root causes of greenwashing. Some propositions about dimensions of CSR communication 108
Avoiding the greenwashing trap: between CSR communication and stakeholder engagement 106
Challenges and Opportunities of Consumer Empowerment in Online Reputation Management 104
Storytelling or story-managing? Museum marketing and content creation in FIBAC’s conception 104
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 103
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 101
"Identità visiva d'Ateneo. Decostruzione" 101
Aspetti dell'innovazione dell'offerta nel trasporto aereo 101
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 100
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 100
Brand reputation online: tra consumer empowerment e reputational risk 100
Aligning Corporate Community Relations to CSR communication strategies. ENI: a case study 99
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 99
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 99
Sostenibilidad e inclusión: la diversidad como valor corporativo 99
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 98
Corporate Community Relations: What's the matter with Lombard industrial districts in Italy? 95
Exploring the role of online consumer empowerment in reputation building: research questions and hypotheses 94
Exploring services provided by top Italian museums websites: What are they used for? 93
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 91
L'industria della fiction audiovisiva. Evoluzione e concorrenza allargata 91
“The Governance-Structure-System Model: a Framework for Corporate Communication Management. Empirical Evidences from some Case Studies” 90
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies 90
Brand negotiation and brand management. An actor-network theory perspective 90
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 89
The greening of brand: spin doctoring operation or real environmental responsibility undertaking of companies 89
Exploring Curricular Internships in Italy: Towards Entrepreneurial Universities 89
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 88
Opinion Leaders Go Online: An Empirical Study on Interpersonal Influence on Purchase Intentions in E-Retailing 88
IL PIANO DI COMUNICAZIONE AZIENDALE,ELEMENTI COSTITUTIVI E CRITERI DI REDAZIONE 87
Examining the significance of content marketing. New approach in digital marketing or management fashion? 87
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 85
“Corporate Reputation Management: a Set of Drivers in the Governance-Structure-System Model. Empirical Evidences from Crisis Communication” 84
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 84
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 84
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 83
Alcune riflessioni sulla tipicità del rapporto tra banca a vocazione locale e impresa radicata 83
Marketing e comunicazione nelle strategie degli Enti di promozione del territorio 82
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 81
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 81
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 81
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 80
Il mercato crocieristico: aspetti evolutivi della domanda e strategie delle imprese 80
“Struttura e sistema di comunicazione d’impresa” 79
Communication and sustainability oriented organizations: some basic issues 79
Processo di management della comunicazione: un modello per le organizzazioni sostenibili 79
Appunti sull'analisi costi-volumi-prezzi-risultati economici 79
“The impact of waste emergency on the number of visitors of the cultural goods of the province of Naples (Italy)" 78
A comparative analysis between US and Italian food companies on stakeholder relationships via websites 78
ALINEANDO LAS RELACIONES ENTRE LA EMPRESA Y LA SOCIEDAD MEDIANTE LA COMUNICACIÓN DE LAS ESTRATEGIAS DE RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA. UNA COMPARACIÓN ENTRE ENI E IBERDROLA EN LOS CONTEXTOS ITALIANO Y ESPAÑOL 78
Automatic Text Classification Through Point of Cultural Interest Digital Identifiers 78
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district 77
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dei global brand: uno studio esplorativo in tre paesi europei 77
Tetra Pak Italy’s ingredient branding: an exploratory case of strategic communication 77
Advertising and Brand Trust: Perspectives From the UK and Italy 76
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità 75
Nuove forme di competizione e controllo della strategia tecnologico-produttiva 75
Corporate social responsibility: engaging the community 75
Identifying new segments from a global branding perspective: a three-country study 75
Applying Ingredient Branding Strategy to Improve Competitiveness in Service Systems 75
Il rapporto Industria-Distribuzione. Alcuni tipici aspetti operativi 74
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 74
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 74
The role of corporate community relations for a strategic approach to CSR communication. Some insights from two case studies. 74
La multidimensionalità del concetto di ambiente competitivo nel processo di pianificazione strategica 74
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View 74
Lineamenti della condotta strategica delle imprese conciarie nel comprensorio di Solofra 74
“The Value and Significance of Corporate Community Relations: An Italian SME Perspective” 73
null 73
ESPAÑA E ITALIA: TAN CERCA Y TAN LEJOS. ESTUDIO EXPLORATORIO DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN EN LAS ACTITUDES HACIA LAS MARCAS TOP OF MIND EN EL CONTEXTO ESPANOL E ITALIANO 73
Aspetti della problematica strategica delle imprese di servizi di pubblica utilità 73
Concorrenza e strategie nell'industria del vetro cavo 73
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 73
Approccio sistemico e teoria delle risorse: verso un momento di sintesi per l’interpretazione della dinamica dell’impresa 72
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 72
Materiale didattico per il corso di Management delle imprese culturali,Corso di Laurea Magistrale in Patrimonio Archivistico e Librario_Facolta di Lettere e Filosofia 72
An interdisciplinary approach to Italian museums reputation development: Boehm’s spiral revisited for FIBAC’s project 71
Brevi chiarimenti su alcune apparenti equivalenze terminologiche nell'analisi strategica 71
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 71
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 71
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 70
Branding: a new beginning for financial services? 70
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 70
“Cultural Goods and Territorial Systems: a Cross Analysis of the Italian Case” 69
“SME 'communication orientation' in b-to-b markets. An exploratory survey in an Italian industrial district” 69
Totale 9.111
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Totale 41.582


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019466 0 0 0 0 0 0 0 0 0 140 298 28
2019/20201.998 599 11 202 28 157 15 213 61 172 139 327 74
2020/20211.862 67 146 192 39 237 72 236 52 246 38 193 344
2021/20221.820 26 19 18 36 55 26 26 104 239 232 228 811
2022/20233.041 313 299 204 411 256 588 16 272 430 38 142 72
2023/20241.331 144 214 135 124 126 193 108 160 54 73 0 0
Totale 16.326