SIANO, Alfonso
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 9.925
EU - Europa 4.135
AS - Asia 1.497
SA - Sud America 62
OC - Oceania 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 12
AF - Africa 10
Totale 15.657
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 9.901
IT - Italia 1.946
CN - Cina 830
UA - Ucraina 794
IE - Irlanda 363
DE - Germania 359
VN - Vietnam 299
TR - Turchia 245
FI - Finlandia 175
SE - Svezia 142
GB - Regno Unito 82
FR - Francia 57
AT - Austria 53
IN - India 53
RU - Federazione Russa 33
ES - Italia 23
PE - Perù 21
CH - Svizzera 18
CO - Colombia 17
ID - Indonesia 17
CA - Canada 16
CZ - Repubblica Ceca 14
RO - Romania 13
AU - Australia 12
KR - Corea 12
BE - Belgio 11
BR - Brasile 11
EU - Europa 11
PK - Pakistan 8
DK - Danimarca 7
NL - Olanda 7
CL - Cile 6
LU - Lussemburgo 6
PH - Filippine 5
IL - Israele 4
KE - Kenya 4
MX - Messico 4
NG - Nigeria 4
NZ - Nuova Zelanda 4
PL - Polonia 4
AR - Argentina 3
HU - Ungheria 3
JP - Giappone 3
NO - Norvegia 3
NP - Nepal 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
SI - Slovenia 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
BG - Bulgaria 2
CR - Costa Rica 2
HK - Hong Kong 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
LT - Lituania 2
ME - Montenegro 2
MY - Malesia 2
SG - Singapore 2
SM - San Marino 2
TH - Thailandia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
BS - Bahamas 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
GH - Ghana 1
IS - Islanda 1
KH - Cambogia 1
MA - Marocco 1
MD - Moldavia 1
PY - Paraguay 1
SA - Arabia Saudita 1
Totale 15.657
Città #
Ann Arbor 2.492
Chandler 1.385
Jacksonville 999
Wilmington 934
Princeton 897
Woodbridge 507
Dublin 347
Houston 318
Ashburn 310
Dong Ket 292
Salerno 291
Izmir 228
Nanjing 219
Andover 215
Beijing 126
Pellezzano 124
Boardman 101
Fairfield 81
Hebei 81
Shenyang 79
Napoli 77
Changsha 71
Nanchang 71
Mestre 68
Rome 68
Milan 64
Düsseldorf 62
Redwood City 47
Jiaxing 46
Naples 46
Pune 42
Vienna 40
Norwalk 39
Tianjin 33
San Giorgio a Cremano 31
San Diego 29
Seattle 25
Cambridge 22
Salice Salentino 19
Lima 18
Barcellona Pozzo di Gotto 17
Jinan 16
Washington 16
Bologna 15
Guangzhou 15
Pagani 15
Spinea 15
Nürnberg 14
Marigliano 13
Dearborn 12
Messina 12
Brno 11
Angri 10
Ottawa 10
Arzano 9
Dormagen 9
New York 9
Palermo 9
Phoenix 9
Torino 9
Agropoli 8
Caserta 8
Casoria 8
Hanover 8
Jakarta 8
Lahore 8
Pioltello 8
Scicli 8
Venice 8
Berlin 7
Casalnuovo di Napoli 7
Fauglia 7
Fisciano 7
Nocera Inferiore 7
Torre Del Greco 7
Altavilla Silentina 6
Atlanta 6
Bucaramanga 6
Cagliari 6
Campobasso 6
Edinburgh 6
Madrid 6
Mcallen 6
Menlo Park 6
Paris 6
Parma 6
Pignone 6
Venezia 6
Acerra 5
Baronissi 5
Borås 5
Brussels 5
Bucharest 5
Catania 5
Dallas 5
Florence 5
Formia 5
Gunzenhausen 5
Islington 5
London 5
Totale 11.441
Nome #
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 191
La comunicazione per la sostenibilità nel management delle imprese 171
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 162
Corporate Communication Management. Accrescere la reputazione per attrarre risorse 154
Applicazioni del modello OSEC 154
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 143
Verso l’autoproduzione: uno studio netnografico sulle community online di consumatori nel settore della cosmesi naturale 120
Communications, Cultural Trends and Competitive Advantage in BTOB Markets. A Survey on SMES in the Province of Avellino 119
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 117
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 114
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 113
Light green or greenwashing. When communication is really green? 113
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 112
“Working towards Dual Marketing Communications” 110
A closer look to root causes of greenwashing. Some propositions about dimensions of CSR communication 109
Management della comunicazione per la sostenibilità 108
Avoiding the greenwashing trap: between CSR communication and stakeholder engagement 106
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 105
Challenges and Opportunities of Consumer Empowerment in Online Reputation Management 104
Storytelling or story-managing? Museum marketing and content creation in FIBAC’s conception 104
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 101
"Identità visiva d'Ateneo. Decostruzione" 101
Aspetti dell'innovazione dell'offerta nel trasporto aereo 101
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 100
Aligning Corporate Community Relations to CSR communication strategies. ENI: a case study 100
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 100
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 99
Brand reputation online: tra consumer empowerment e reputational risk 99
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 99
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 97
Corporate Community Relations: What's the matter with Lombard industrial districts in Italy? 95
Exploring the role of online consumer empowerment in reputation building: research questions and hypotheses 94
Exploring services provided by top Italian museums websites: What are they used for? 93
“The Governance-Structure-System Model: a Framework for Corporate Communication Management. Empirical Evidences from some Case Studies” 91
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 91
L'industria della fiction audiovisiva. Evoluzione e concorrenza allargata 91
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies 90
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 89
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 89
Exploring Curricular Internships in Italy: Towards Entrepreneurial Universities 89
Brand negotiation and brand management. An actor-network theory perspective 89
Examining the significance of content marketing. New approach in digital marketing or management fashion? 88
Opinion Leaders Go Online: An Empirical Study on Interpersonal Influence on Purchase Intentions in E-Retailing 88
IL PIANO DI COMUNICAZIONE AZIENDALE,ELEMENTI COSTITUTIVI E CRITERI DI REDAZIONE 87
The greening of brand: spin doctoring operation or real environmental responsibility undertaking of companies 86
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 85
“Corporate Reputation Management: a Set of Drivers in the Governance-Structure-System Model. Empirical Evidences from Crisis Communication” 84
Alcune riflessioni sulla tipicità del rapporto tra banca a vocazione locale e impresa radicata 84
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 84
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 83
Marketing e comunicazione nelle strategie degli Enti di promozione del territorio 82
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 82
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 82
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 81
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 81
Il mercato crocieristico: aspetti evolutivi della domanda e strategie delle imprese 80
A comparative analysis between US and Italian food companies on stakeholder relationships via websites 79
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 79
Communication and sustainability oriented organizations: some basic issues 79
Processo di management della comunicazione: un modello per le organizzazioni sostenibili 79
Appunti sull'analisi costi-volumi-prezzi-risultati economici 79
“Struttura e sistema di comunicazione d’impresa” 78
“The impact of waste emergency on the number of visitors of the cultural goods of the province of Naples (Italy)" 78
ALINEANDO LAS RELACIONES ENTRE LA EMPRESA Y LA SOCIEDAD MEDIANTE LA COMUNICACIÓN DE LAS ESTRATEGIAS DE RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA. UNA COMPARACIÓN ENTRE ENI E IBERDROLA EN LOS CONTEXTOS ITALIANO Y ESPAÑOL 78
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dei global brand: uno studio esplorativo in tre paesi europei 78
Tetra Pak Italy’s ingredient branding: an exploratory case of strategic communication 78
Automatic Text Classification Through Point of Cultural Interest Digital Identifiers 78
Sostenibilidad e inclusión: la diversidad como valor corporativo 78
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district 77
Advertising and Brand Trust: Perspectives From the UK and Italy 76
Identifying new segments from a global branding perspective: a three-country study 76
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità 75
Nuove forme di competizione e controllo della strategia tecnologico-produttiva 75
La multidimensionalità del concetto di ambiente competitivo nel processo di pianificazione strategica 75
Lineamenti della condotta strategica delle imprese conciarie nel comprensorio di Solofra 75
Corporate social responsibility: engaging the community 75
Applying Ingredient Branding Strategy to Improve Competitiveness in Service Systems 75
Il rapporto Industria-Distribuzione. Alcuni tipici aspetti operativi 74
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 74
The role of corporate community relations for a strategic approach to CSR communication. Some insights from two case studies. 74
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View 74
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey on British Museum visitors 73
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 73
Aspetti della problematica strategica delle imprese di servizi di pubblica utilità 73
Concorrenza e strategie nell'industria del vetro cavo 73
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 73
“The Value and Significance of Corporate Community Relations: An Italian SME Perspective” 72
ESPAÑA E ITALIA: TAN CERCA Y TAN LEJOS. ESTUDIO EXPLORATORIO DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN EN LAS ACTITUDES HACIA LAS MARCAS TOP OF MIND EN EL CONTEXTO ESPANOL E ITALIANO 72
Materiale didattico per il corso di Management delle imprese culturali,Corso di Laurea Magistrale in Patrimonio Archivistico e Librario_Facolta di Lettere e Filosofia 72
Approccio sistemico e teoria delle risorse: verso un momento di sintesi per l’interpretazione della dinamica dell’impresa 71
An interdisciplinary approach to Italian museums reputation development: Boehm’s spiral revisited for FIBAC’s project 71
Brevi chiarimenti su alcune apparenti equivalenze terminologiche nell'analisi strategica 71
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 71
“Cultural Goods and Territorial Systems: a Cross Analysis of the Italian Case” 70
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 70
Branding: a new beginning for financial services? 70
Stakeholder engagement and CSR communication strategies for corporate legitimacy. Insights from controversial industries websites 70
“SME 'communication orientation' in b-to-b markets. An exploratory survey in an Italian industrial district” 69
Materiale didattico relativo al primo modulo del Corso di Marketing e comunicazione 69
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 69
Totale 9.052
Categoria #
all - tutte 39.303
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 39.303


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019698 0 0 0 0 0 0 0 133 99 140 298 28
2019/20201.998 599 11 202 28 157 15 213 61 172 139 327 74
2020/20211.862 67 146 192 39 237 72 236 52 246 38 193 344
2021/20221.820 26 19 18 36 55 26 26 104 239 232 228 811
2022/20233.074 313 299 204 411 256 588 20 273 450 39 147 74
2023/20241.210 146 215 136 132 140 193 108 140 0 0 0 0
Totale 16.238