SIANO, Alfonso
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7896
EU - Europa 3187
AS - Asia 1378
SA - Sud America 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 12
OC - Oceania 4
AF - Africa 3
Totale 12494
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7881
IT - Italia 1558
CN - Cina 800
UA - Ucraina 794
DE - Germania 304
VN - Vietnam 296
TR - Turchia 244
FI - Finlandia 170
SE - Svezia 135
GB - Regno Unito 47
FR - Francia 39
RU - Federazione Russa 30
AT - Austria 27
CH - Svizzera 17
IE - Irlanda 14
CA - Canada 12
EU - Europa 11
KR - Corea 11
ES - Italia 9
ID - Indonesia 9
BR - Brasile 7
BE - Belgio 6
DK - Danimarca 6
IN - India 6
RO - Romania 6
NL - Olanda 5
PE - Perù 4
IL - Israele 3
LU - Lussemburgo 3
MX - Messico 3
PH - Filippine 3
PL - Polonia 3
RS - Serbia 3
SI - Slovenia 3
AU - Australia 2
CZ - Repubblica Ceca 2
IR - Iran 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
LT - Lituania 2
MY - Malesia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
MD - Moldavia 1
NO - Norvegia 1
PT - Portogallo 1
VE - Venezuela 1
Totale 12494
Città #
Ann Arbor 2492
Jacksonville 999
Wilmington 933
Princeton 897
Chandler 700
Woodbridge 507
Houston 318
Dong Ket 292
Salerno 260
Izmir 228
Nanjing 219
Andover 215
Pellezzano 124
Beijing 116
Fairfield 81
Hebei 81
Shenyang 79
Napoli 77
Changsha 71
Nanchang 71
Mestre 68
Düsseldorf 62
Redwood City 47
Jiaxing 46
Ashburn 44
Norwalk 39
Rome 37
Milan 36
Tianjin 33
San Giorgio a Cremano 31
San Diego 29
Cambridge 21
Vienna 21
Salice Salentino 19
Barcellona Pozzo di Gotto 17
Jinan 16
Pagani 15
Spinea 15
Guangzhou 14
Nürnberg 14
Boardman 12
Dearborn 12
Marigliano 11
Naples 11
Ottawa 10
Arzano 9
Dormagen 9
Phoenix 9
Torino 9
Bologna 8
Casoria 8
Seattle 8
Agropoli 7
Messina 7
Palermo 7
Torre Del Greco 7
Altavilla Silentina 6
Caserta 6
Mcallen 6
Menlo Park 6
Parma 6
Pignone 6
Venezia 6
Acerra 5
Borås 5
Fisciano 5
Formia 5
Marcianise 5
Zhengzhou 5
Aprilia 4
Bracigliano 4
Dallas 4
Eboli 4
Haikou 4
Indiana 4
Jakarta 4
Lanzhou 4
Ningbo 4
Nocera Inferiore 4
Portici 4
Sessa Aurunca 4
Solofra 4
Agliana 3
Ahmedabad 3
Avigliano 3
Berlin 3
Bolzano 3
Bristol 3
Cagliari 3
Caivano 3
Castellabate 3
Castiglione D'adda 3
Cava De' Tirreni 3
Como 3
Ercolano 3
Falls Church 3
Florence 3
Hangzhou 3
Hefei 3
Kunming 3
Totale 9706
Nome #
La comunicazione per la sostenibilità nel management delle imprese 155
More than words: Expanding the taxonomy of greenwashing after the Volkswagen scandal 136
Corporate Communication Management. Accrescere la reputazione per attrarre risorse 129
Il modello OSEC per valutare e migliorare i siti web 129
Applicazioni del modello OSEC 128
Smart Local Service System. "Governamentalità intelligente" per la competitività del territorio 126
Verso l’autoproduzione: uno studio netnografico sulle community online di consumatori nel settore della cosmesi naturale 112
Communications, Cultural Trends and Competitive Advantage in BTOB Markets. A Survey on SMES in the Province of Avellino 108
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 102
The access rights to communication resources in the smart local service system: First insights 99
Light green or greenwashing. When communication is really green? 97
Storytelling or story-managing? Museum marketing and content creation in FIBAC’s conception 94
"Identità visiva d'Ateneo. Decostruzione" 93
“Working towards Dual Marketing Communications” 93
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 91
Aspetti dell'innovazione dell'offerta nel trasporto aereo 91
The influence of community factors on the engagement of residents in place promotion. Empirical evidence from an Italian heritage site. 91
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 89
Management della comunicazione per la sostenibilità 88
Challenges and Opportunities of Consumer Empowerment in Online Reputation Management 86
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 86
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 85
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 84
Aligning Corporate Community Relations to CSR communication strategies. ENI: a case study 84
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 83
Exploring the role of online consumer empowerment in reputation building: research questions and hypotheses 83
Corporate Community Relations: What's the matter with Lombard industrial districts in Italy? 83
Exploring services provided by top Italian museums websites: What are they used for? 83
A closer look to root causes of greenwashing. Some propositions about dimensions of CSR communication 81
L'industria della fiction audiovisiva. Evoluzione e concorrenza allargata 81
Oltre il manufacturing: l’impresa diventa content provider? 81
Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web 81
“The Governance-Structure-System Model: a Framework for Corporate Communication Management. Empirical Evidences from some Case Studies” 80
Exploring and Categorizing Employer Branding Tools Implemented in Italian Companies 80
Sharing economy e valorizzazione del patrimonio culturale: il caso Made in Cloister 79
Opinion Leaders Go Online: An Empirical Study on Interpersonal Influence on Purchase Intentions in E-Retailing 79
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 78
Museum communication: towards a framework for resource-holder relations management 78
Exploring Curricular Internships in Italy: Towards Entrepreneurial Universities 78
Avoiding the greenwashing trap: between CSR communication and stakeholder engagement 78
The greening of brand: spin doctoring operation or real environmental responsibility undertaking of companies 75
Communication and sustainability oriented organizations: some basic issues 73
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 73
Alcune riflessioni sulla tipicità del rapporto tra banca a vocazione locale e impresa radicata 73
Brand negotiation and brand management. An actor-network theory perspective 73
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 73
IL PIANO DI COMUNICAZIONE AZIENDALE,ELEMENTI COSTITUTIVI E CRITERI DI REDAZIONE 72
“The impact of waste emergency on the number of visitors of the cultural goods of the province of Naples (Italy)" 72
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 71
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 70
Examining the significance of content marketing. New approach in digital marketing or management fashion? 70
Tetra Pak Italy’s ingredient branding: an exploratory case of strategic communication 70
“Struttura e sistema di comunicazione d’impresa” 69
Communication approaches in knowledge development. Empirical evidence from an Italian industrial district 69
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dei global brand: uno studio esplorativo in tre paesi europei 69
Developing a Framework for Measuring Effectiveness of Sustainability Communications through Corporate Websites 69
Identifying new segments from a global branding perspective: a three-country study 69
Corporate social responsibility: engaging the community 68
“Corporate Reputation Management: a Set of Drivers in the Governance-Structure-System Model. Empirical Evidences from Crisis Communication” 66
Management della comunicazione territoriale: tra place identity e crowdsourcing 65
Brand and Consumer Relationship: a Sociological View 65
Advertising and Brand Trust: Perspectives From the UK and Italy 64
Sostenibilità, stakeholder engagement e capitale reputazionale 64
Nuove forme di competizione e controllo della strategia tecnologico-produttiva 64
“SME 'communication orientation' in b-to-b markets. An exploratory survey in an Italian industrial district” 63
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 63
Comunicazione pubblica e comunicazione sociale 63
ALINEANDO LAS RELACIONES ENTRE LA EMPRESA Y LA SOCIEDAD MEDIANTE LA COMUNICACIÓN DE LAS ESTRATEGIAS DE RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA. UNA COMPARACIÓN ENTRE ENI E IBERDROLA EN LOS CONTEXTOS ITALIANO Y ESPAÑOL 63
Brand reputation online: tra consumer empowerment e reputational risk 63
Aspetti della problematica strategica delle imprese di servizi di pubblica utilità 63
Il mercato crocieristico: aspetti evolutivi della domanda e strategie delle imprese 63
Marketing e comunicazione nelle strategie degli Enti di promozione del territorio 62
Il rapporto Industria-Distribuzione. Alcuni tipici aspetti operativi 62
A comparative analysis between US and Italian food companies on stakeholder relationships via websites 62
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey on British Museum visitors 62
Brevi chiarimenti su alcune apparenti equivalenze terminologiche nell'analisi strategica 62
Understanding residents’ engagement in the promotion of a heritage site. Preliminary results from a survey on Amalfi Coast 62
“Cultural Goods and Territorial Systems: a Cross Analysis of the Italian Case” 61
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy” 61
Strategie d'impresa. L'analisi dell'ambiente competitivo di concezione moderna 61
Appunti sull'analisi costi-volumi-prezzi-risultati economici 61
Materiale didattico per il corso di Management delle imprese culturali,Corso di Laurea Magistrale in Patrimonio Archivistico e Librario_Facolta di Lettere e Filosofia 61
L'analisi strategica di un settore maturo: le conserve di pomodoro 61
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 61
The relationships between cultural institutions and companies: from donations to strategic partnerships 61
CEO communication: engagement, longevity and founder centrality. An exploratory study in Italy 61
Principi e strumenti di management della comunicazione per la sostenibilità 60
Concorrenza e strategie nell'industria del vetro cavo 60
Comunicazione per la trasparenza e valori guida 59
“The Value and Significance of Corporate Community Relations: An Italian SME Perspective” 59
Lineamenti della condotta strategica delle imprese conciarie nel comprensorio di Solofra 59
Vertical branding e temporary store: opportunità di sviluppo e di internazionalizzazione per le imprese campane dell'abbigliamento 58
Forme di controversia in sede di conciliazione 58
null 58
Branding: a new beginning for financial services? 58
La multidimensionalità del concetto di ambiente competitivo nel processo di pianificazione strategica 58
Applying Ingredient Branding Strategy to Improve Competitiveness in Service Systems 58
Internationalization and Innovation as Resources for SME Growth in Foreign Markets 57
Materiale didattico relativo al primo modulo del Corso di Marketing e comunicazione 57
I diversi significati di «core business» nell'analisi strategica: alcune osservazioni 57
Totale 7606
Categoria #
all - tutte 17197
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 17197


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2017/20181686 0000 301261 186285 18022357193
2018/20191593 1318963142 67291 112133 9914029828
2019/20201998 5991120228 15715 21361 17213932774
2020/20211862 6714619239 23772 23652 24638193344
2021/20221820 26191836 5526 26104 239232228811
2022/20231103 313299204287 00 00 0000
Totale 13057