METALLO, Gerardino
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.065
EU - Europa 2.313
AS - Asia 803
SA - Sud America 26
OC - Oceania 14
AF - Africa 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 9.231
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.027
IT - Italia 1.113
UA - Ucraina 497
CN - Cina 472
IE - Irlanda 170
DE - Germania 168
TR - Turchia 149
VN - Vietnam 110
FI - Finlandia 95
SE - Svezia 95
FR - Francia 52
GB - Regno Unito 33
IN - India 27
RU - Federazione Russa 25
CA - Canada 23
ES - Italia 21
BR - Brasile 15
MX - Messico 14
CZ - Repubblica Ceca 10
AU - Australia 9
EC - Ecuador 6
PH - Filippine 6
ID - Indonesia 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
NZ - Nuova Zelanda 5
EU - Europa 4
GR - Grecia 4
HK - Hong Kong 4
MY - Malesia 4
NL - Olanda 4
RO - Romania 4
SG - Singapore 4
BE - Belgio 3
BG - Bulgaria 3
CH - Svizzera 3
CO - Colombia 3
PT - Portogallo 3
AR - Argentina 2
BD - Bangladesh 2
BW - Botswana 2
HR - Croazia 2
JO - Giordania 2
LU - Lussemburgo 2
PK - Pakistan 2
SC - Seychelles 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TW - Taiwan 2
AT - Austria 1
BH - Bahrain 1
EE - Estonia 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LV - Lettonia 1
PA - Panama 1
PL - Polonia 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.231
Città #
Ann Arbor 1.835
Wilmington 619
Jacksonville 617
Chandler 556
Princeton 487
Woodbridge 346
Houston 229
Dublin 169
Salerno 165
Izmir 149
Ashburn 138
Andover 124
Nanjing 124
Dong Ket 109
Pellezzano 97
Beijing 84
Dearborn 78
Boardman 58
Mestre 56
Milan 53
Fairfield 45
Nanchang 43
Shenyang 42
Changsha 38
Düsseldorf 37
Redwood City 37
Hebei 33
Jiaxing 31
Rome 30
Norwalk 24
Napoli 20
Spinea 17
Tianjin 16
Washington 16
Cambridge 13
Torino 13
Ottawa 12
Falls Church 11
Zapopan 11
Jinan 10
Pomigliano D'arco 10
Pune 10
Trieste 10
Novo Hamburgo 9
San Diego 9
Verona 9
Hefei 8
Piossasco 8
Brno 7
Dormagen 7
Guangzhou 7
Naples 7
Seattle 7
Valdagno 7
Bangalore 6
Bologna 6
Marigliano 6
Mountain View 6
Padova 6
Pistoia 6
Zhengzhou 6
Atlanta 5
Bari 5
Campobasso 5
Catania 5
Demak 5
Guayaquil 5
Kunming 5
Acerra 4
Barceloneta 4
Battipaglia 4
Brindisi 4
Brisbane 4
Caserta 4
Centro 4
Chicago 4
Coventry 4
Dallas 4
Edinburgh 4
London 4
Los Angeles 4
Phoenix 4
Solofra 4
Triggiano 4
Turin 4
Valencia 4
Venezia 4
Venice 4
Vicenza 4
Algeciras 3
Aversa 3
Bagnoli Irpino 3
Brescia 3
Brussels 3
Castel Maggiore 3
Cava 3
Des Moines 3
Frankfurt am Main 3
Hanover 3
Indiana 3
Totale 6.901
Nome #
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 173
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 151
"Elementi Metodologici per la Scelta degli Investimenti" e "Rischio degli Investimenti", in Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 145
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 140
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 137
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 130
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 127
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 125
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 122
Light green or greenwashing. When communication is really green? 113
Creation and Measurement of Value in Information Technology Service Management 106
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 102
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 102
Brand Strategic Role in Territory Marketing 101
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 100
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 100
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 99
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 99
Finanza sistemica per l'impresa. Terza edizione 99
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 98
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 97
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 96
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 96
Human Resources Training for Quality in Health Services Call Centres 94
Financial feasibility of sustainable events 94
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 94
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 93
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 92
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 91
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 90
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 90
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 88
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 88
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 87
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 87
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 85
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 83
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 83
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 82
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 82
LA RISORSA DIVERSAMENTE ABILE NELL'ECONOMIA DELL'AZIENDA. Disability management e accountability 82
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 82
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 82
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 80
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 80
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 79
Business Management Value in Project Financing Initiatives 78
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 78
L'ANALISI DEI FLUSSI DI CASSA NEI MODELLI DECISIONALI: ASPETTI CRITICI E LIMITI INTERPRETATIVI 77
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 77
DECISIONI DI INVESTIMENTO NELL'IMPRESA COMMERCIALE COMPLESSA 75
On-line Communication towards Web CRM. 75
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 75
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 75
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 75
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 74
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 73
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 72
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 72
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 71
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 71
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 71
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 71
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 71
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 70
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 70
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 69
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 69
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 69
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 68
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 68
IL PERSEGUIMENTO DELLA FINALITA' SISTEMICA SOTTO IL VINCOLO DELLA STRUTTURA D'IMPRESA 67
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 67
"La progettazione dei portali Web nell’ottica del Customer Service" (in: BARILE S. - METALLO G., a cura di, Situazioni problematiche d’impresa. Riflessioni e modalità risolutive) 65
Finanza sistemica per l'impresa 64
I RIFLESSI DELL'INTRODUZIONE DELL'EURO NELLA STRATEGIA DI CREAZIONE DEL VALORE 63
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 63
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 62
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 62
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 62
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 61
La sub-fornitura: dalle strategie di decentramento produttivo alle strategie di comakership 61
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 60
Valutazione e controllo di fattibilità del piano industriale. 60
FINANZA SISTEMICA PER L'IMPRESA -SECONDA EDIZIONE 59
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 59
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 59
L'analisi dei dati contabili 58
Il marketing multilivello come strumento di diffusione di nuova imprenditorialità 57
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 57
AZIENDE E SINDACATI: PROFILI ETICI. ELEMENTI TEORICI E TRACCE ESPERIENZIALI. 57
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 57
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 56
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 56
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 56
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 56
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 55
Sviluppo manageriale per le imprese 55
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 55
L'ETICA, LA COMUNICAZIONE E IL MARKETING 54
Totale 8.183
Categoria #
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Totale 21.883


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019366 0 0 0 0 0 0 0 0 85 79 191 11
2019/20201.198 329 35 125 8 110 44 120 44 110 71 164 38
2020/20211.048 12 97 113 19 148 42 130 11 174 13 138 151
2021/2022979 18 9 3 27 27 19 15 54 152 142 114 399
2022/20231.508 145 87 18 199 151 312 20 136 221 30 128 61
2023/2024511 62 74 60 47 80 77 41 43 27 0 0 0
Totale 9.564