METALLO, Gerardino
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.325
EU - Europa 2.848
AS - Asia 1.614
SA - Sud America 284
AF - Africa 18
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 11.107
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.272
IT - Italia 1.246
CN - Cina 546
UA - Ucraina 500
SG - Singapore 489
RU - Federazione Russa 275
BR - Brasile 248
DE - Germania 201
IE - Irlanda 167
TR - Turchia 158
VN - Vietnam 116
FR - Francia 110
HK - Hong Kong 103
FI - Finlandia 101
SE - Svezia 100
KR - Corea 93
GB - Regno Unito 39
IN - India 34
CA - Canada 27
ES - Italia 25
MX - Messico 22
BE - Belgio 19
CZ - Repubblica Ceca 16
AR - Argentina 10
EC - Ecuador 10
NL - Olanda 10
AU - Australia 9
BD - Bangladesh 8
GR - Grecia 7
IL - Israele 7
ZA - Sudafrica 7
CO - Colombia 6
ID - Indonesia 6
MY - Malesia 6
PH - Filippine 6
CH - Svizzera 5
IQ - Iraq 5
IR - Iran 5
NZ - Nuova Zelanda 5
VE - Venezuela 5
EU - Europa 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
AZ - Azerbaigian 3
BG - Bulgaria 3
BO - Bolivia 3
PL - Polonia 3
PT - Portogallo 3
SA - Arabia Saudita 3
SC - Seychelles 3
AL - Albania 2
AT - Austria 2
BW - Botswana 2
DO - Repubblica Dominicana 2
HR - Croazia 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
OM - Oman 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TN - Tunisia 2
UZ - Uzbekistan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
EE - Estonia 1
JM - Giamaica 1
JP - Giappone 1
KE - Kenya 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
QA - Qatar 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
Totale 11.107
Città #
Ann Arbor 1.835
Wilmington 619
Jacksonville 617
Chandler 556
Princeton 487
Woodbridge 346
Houston 230
Singapore 207
Ashburn 195
Dublin 166
Salerno 166
Izmir 149
Andover 124
Nanjing 124
Beijing 112
Dong Ket 109
Hong Kong 101
Pellezzano 97
Boardman 79
Dearborn 78
Milan 72
Moscow 62
Mestre 56
Fairfield 45
Nanchang 43
Rome 43
Shenyang 42
Changsha 40
Düsseldorf 37
Redwood City 37
Hebei 33
Jiaxing 33
Munich 28
Norwalk 24
Los Angeles 21
Napoli 20
Columbus 19
São Paulo 19
Naples 17
Spinea 17
The Dalles 17
Washington 17
Tianjin 16
Dallas 14
Brno 13
Cambridge 13
Torino 13
Ottawa 12
Antwerp 11
Falls Church 11
Verona 11
Zapopan 11
Guangzhou 10
Jinan 10
Pomigliano D'arco 10
Pune 10
Rio de Janeiro 10
Trieste 10
Belo Horizonte 9
Novo Hamburgo 9
San Diego 9
Chicago 8
Hefei 8
Piossasco 8
San Francisco 8
Turin 8
Atlanta 7
Brussels 7
Dormagen 7
Seattle 7
Valdagno 7
Acerra 6
Bangalore 6
Bari 6
Bologna 6
Council Bluffs 6
Curitiba 6
Fisciano 6
Guayaquil 6
Marigliano 6
Mexico City 6
Mountain View 6
Mumbai 6
Padova 6
Phoenix 6
Pistoia 6
Stockholm 6
Turku 6
Zhengzhou 6
Brooklyn 5
Campobasso 5
Catania 5
Coventry 5
Demak 5
Frankfurt am Main 5
Kunming 5
London 5
New York 5
Paris 5
Shanghai 5
Totale 7.589
Nome #
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 226
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 195
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 171
"Elementi Metodologici per la Scelta degli Investimenti" e "Rischio degli Investimenti", in Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 166
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 159
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 148
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 141
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 140
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 139
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 130
Brand Strategic Role in Territory Marketing 124
Finanza sistemica per l'impresa. Terza edizione 123
Light green or greenwashing. When communication is really green? 122
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 118
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 116
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 115
Creation and Measurement of Value in Information Technology Service Management 114
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 113
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 112
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 111
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 109
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 108
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 108
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 108
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 108
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 107
Human Resources Training for Quality in Health Services Call Centres 107
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 107
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 107
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 106
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 106
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 105
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 104
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 104
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 103
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 102
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 102
Financial feasibility of sustainable events 102
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 99
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 97
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 97
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 96
Business Management Value in Project Financing Initiatives 95
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 94
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 93
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 93
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 92
"La progettazione dei portali Web nell’ottica del Customer Service" (in: BARILE S. - METALLO G., a cura di, Situazioni problematiche d’impresa. Riflessioni e modalità risolutive) 91
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 91
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 91
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 90
DECISIONI DI INVESTIMENTO NELL'IMPRESA COMMERCIALE COMPLESSA 88
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 88
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 88
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 86
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 86
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 86
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 86
LA RISORSA DIVERSAMENTE ABILE NELL'ECONOMIA DELL'AZIENDA. Disability management e accountability 85
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 85
L'ANALISI DEI FLUSSI DI CASSA NEI MODELLI DECISIONALI: ASPETTI CRITICI E LIMITI INTERPRETATIVI 84
On-line Communication towards Web CRM. 84
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 84
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 83
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 83
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 83
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 82
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 81
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 81
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 80
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 80
Finanza sistemica per l'impresa 79
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 78
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 77
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 77
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 77
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 77
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 76
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 76
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 75
IL PERSEGUIMENTO DELLA FINALITA' SISTEMICA SOTTO IL VINCOLO DELLA STRUTTURA D'IMPRESA 75
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 75
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 73
AZIENDE E SINDACATI: PROFILI ETICI. ELEMENTI TEORICI E TRACCE ESPERIENZIALI. 71
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 71
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 71
La sub-fornitura: dalle strategie di decentramento produttivo alle strategie di comakership 71
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 70
I RIFLESSI DELL'INTRODUZIONE DELL'EURO NELLA STRATEGIA DI CREAZIONE DEL VALORE 70
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 70
Corporate social responsibility, corporate reputation e stabilità delle banche. Il ruolo dell’assetto istituzionale. 69
Sviluppo manageriale per le imprese 68
Il marketing multilivello come strumento di diffusione di nuova imprenditorialità 67
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 67
L'analisi dei dati contabili 67
Valutazione e controllo di fattibilità del piano industriale. 67
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 67
FINANZA SISTEMICA PER L'IMPRESA -SECONDA EDIZIONE 65
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 65
L'ETICA, LA COMUNICAZIONE E IL MARKETING 64
Totale 9.663
Categoria #
all - tutte 36.841
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 36.841


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.048 12 97 113 19 148 42 130 11 174 13 138 151
2021/2022979 18 9 3 27 27 19 15 54 152 142 114 399
2022/20231.505 145 87 18 199 151 312 20 136 218 30 128 61
2023/2024695 62 74 58 47 67 77 41 43 27 37 23 139
2024/20251.628 108 31 59 72 100 159 192 167 246 93 150 251
2025/202671 71 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.444