METALLO, Gerardino
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.788
AS - Asia 4.768
EU - Europa 2.904
SA - Sud America 316
AF - Africa 23
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 14.818
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.727
HK - Hong Kong 3.157
IT - Italia 1.252
CN - Cina 614
SG - Singapore 500
UA - Ucraina 500
RU - Federazione Russa 276
BR - Brasile 270
DE - Germania 207
IE - Irlanda 167
TR - Turchia 158
FR - Francia 120
VN - Vietnam 119
FI - Finlandia 105
SE - Svezia 104
KR - Corea 93
GB - Regno Unito 49
IN - India 38
CA - Canada 32
ES - Italia 28
MX - Messico 24
BE - Belgio 19
CZ - Repubblica Ceca 16
NL - Olanda 11
PL - Polonia 11
AR - Argentina 10
EC - Ecuador 10
ZA - Sudafrica 10
AU - Australia 9
CO - Colombia 9
BD - Bangladesh 8
GR - Grecia 7
IL - Israele 7
PH - Filippine 7
SA - Arabia Saudita 7
ID - Indonesia 6
MY - Malesia 6
PE - Perù 6
VE - Venezuela 6
CH - Svizzera 5
IQ - Iraq 5
IR - Iran 5
NZ - Nuova Zelanda 5
EU - Europa 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
UZ - Uzbekistan 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
AZ - Azerbaigian 3
BG - Bulgaria 3
BO - Bolivia 3
JO - Giordania 3
LT - Lituania 3
PT - Portogallo 3
SC - Seychelles 3
AL - Albania 2
AT - Austria 2
BN - Brunei Darussalam 2
BW - Botswana 2
DO - Repubblica Dominicana 2
HR - Croazia 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
OM - Oman 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TN - Tunisia 2
UY - Uruguay 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
CW - ???statistics.table.value.countryCode.CW??? 1
EE - Estonia 1
JM - Giamaica 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NI - Nicaragua 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
SN - Senegal 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
Totale 14.818
Città #
Hong Kong 3.155
Ann Arbor 1.835
Wilmington 619
Jacksonville 617
Chandler 556
Princeton 487
Dallas 378
Woodbridge 346
Houston 230
Singapore 213
Ashburn 210
Dublin 166
Salerno 166
Izmir 149
Andover 124
Nanjing 124
Beijing 113
Dong Ket 109
Pellezzano 97
Boardman 79
Dearborn 78
Milan 73
Moscow 62
Mestre 56
Fairfield 45
Rome 45
Nanchang 43
Shenyang 42
Changsha 40
Düsseldorf 37
Redwood City 37
Hebei 33
Jiaxing 33
Munich 33
Los Angeles 25
Norwalk 24
Council Bluffs 22
São Paulo 22
Napoli 20
Columbus 19
Washington 18
Naples 17
Spinea 17
The Dalles 17
Tianjin 16
Brno 13
Cambridge 13
Torino 13
New York 12
Ottawa 12
San Francisco 12
Antwerp 11
Chicago 11
Falls Church 11
Rio de Janeiro 11
Santa Clara 11
Verona 11
Zapopan 11
Guangzhou 10
Jinan 10
Pomigliano D'arco 10
Pune 10
Trieste 10
Turin 10
Turku 10
Belo Horizonte 9
Novo Hamburgo 9
San Diego 9
Seattle 9
Stockholm 9
Warsaw 9
Atlanta 8
Brooklyn 8
Hefei 8
Piossasco 8
Brussels 7
Dormagen 7
London 7
Mexico City 7
Mumbai 7
Phoenix 7
Valdagno 7
Acerra 6
Bangalore 6
Bari 6
Bologna 6
Boston 6
Curitiba 6
Fisciano 6
Frankfurt am Main 6
Guayaquil 6
Marigliano 6
Montreal 6
Mountain View 6
Padova 6
Paris 6
Pistoia 6
Zhengzhou 6
Amsterdam 5
Bogotá 5
Totale 11.110
Nome #
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 490
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 439
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism 361
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 358
"Elementi Metodologici per la Scelta degli Investimenti" e "Rischio degli Investimenti", in Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 357
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 346
Light green or greenwashing. When communication is really green? 298
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 273
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 269
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 252
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 251
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 249
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 241
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 212
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 180
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 163
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 157
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 154
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 144
Brand Strategic Role in Territory Marketing 138
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 138
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 136
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 133
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 132
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 128
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 127
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 126
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 124
Finanza sistemica per l'impresa. Terza edizione 124
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 124
Creation and Measurement of Value in Information Technology Service Management 121
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 120
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 118
Le strategie competitive di base pag 169-189 in Dalla strategia al piano Elementi informativi e di supporto 116
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 114
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 114
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 113
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 113
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 112
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 111
Human Resources Training for Quality in Health Services Call Centres 110
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 109
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 109
Business Management Value in Project Financing Initiatives 108
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 108
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 108
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 108
Financial feasibility of sustainable events 108
"La progettazione dei portali Web nell’ottica del Customer Service" (in: BARILE S. - METALLO G., a cura di, Situazioni problematiche d’impresa. Riflessioni e modalità risolutive) 107
La sub-fornitura: dalle strategie di decentramento produttivo alle strategie di comakership 107
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 106
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 104
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 103
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 101
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 100
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 99
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 98
DECISIONI DI INVESTIMENTO NELL'IMPRESA COMMERCIALE COMPLESSA 97
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 97
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 96
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 95
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 95
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 94
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 94
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 94
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 92
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 92
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 90
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 88
L'ANALISI DEI FLUSSI DI CASSA NEI MODELLI DECISIONALI: ASPETTI CRITICI E LIMITI INTERPRETATIVI 87
LA RISORSA DIVERSAMENTE ABILE NELL'ECONOMIA DELL'AZIENDA. Disability management e accountability 87
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 87
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 87
On-line Communication towards Web CRM. 86
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 86
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 85
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 85
Finanza sistemica per l'impresa 84
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 84
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 84
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 84
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 83
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 83
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 82
AZIENDE E SINDACATI: PROFILI ETICI. ELEMENTI TEORICI E TRACCE ESPERIENZIALI. 82
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 79
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 79
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 79
IL PERSEGUIMENTO DELLA FINALITA' SISTEMICA SOTTO IL VINCOLO DELLA STRUTTURA D'IMPRESA 78
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 78
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 78
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 77
Spunti di riflessione sull'applicazione del metodo patrimoniale nella valutazione d'azienda in caso di recesso 77
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 76
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 76
Corporate social responsibility, corporate reputation e stabilità delle banche. Il ruolo dell’assetto istituzionale. 73
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 72
I RIFLESSI DELL'INTRODUZIONE DELL'EURO NELLA STRATEGIA DI CREAZIONE DEL VALORE 71
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 70
L'analisi dei dati contabili 70
Totale 13.182
Categoria #
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Totale 43.553


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021939 0 0 113 19 148 42 130 11 174 13 138 151
2021/2022979 18 9 3 27 27 19 15 54 152 142 114 399
2022/20231.505 145 87 18 199 151 312 20 136 218 30 128 61
2023/2024695 62 74 58 47 67 77 41 43 27 37 23 139
2024/20251.628 108 31 59 72 100 159 192 167 246 93 150 251
2025/20263.782 902 2.553 327 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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