METALLO, Gerardino
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.181
EU - Europa 2.778
AS - Asia 1.438
SA - Sud America 220
AF - Africa 14
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 10.649
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.138
IT - Italia 1.240
CN - Cina 520
UA - Ucraina 498
SG - Singapore 462
RU - Federazione Russa 274
BR - Brasile 192
DE - Germania 174
IE - Irlanda 167
TR - Turchia 155
VN - Vietnam 112
FR - Francia 100
FI - Finlandia 96
SE - Svezia 95
KR - Corea 80
GB - Regno Unito 32
IN - India 28
CA - Canada 23
ES - Italia 22
BE - Belgio 19
CZ - Repubblica Ceca 16
MX - Messico 16
HK - Hong Kong 14
AU - Australia 9
EC - Ecuador 9
NL - Olanda 9
AR - Argentina 7
GR - Grecia 7
ID - Indonesia 6
IL - Israele 6
MY - Malesia 6
PH - Filippine 6
BD - Bangladesh 5
CH - Svizzera 5
CO - Colombia 5
IR - Iran 5
NZ - Nuova Zelanda 5
EU - Europa 4
IQ - Iraq 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
VE - Venezuela 4
ZA - Sudafrica 4
BG - Bulgaria 3
PT - Portogallo 3
SA - Arabia Saudita 3
SC - Seychelles 3
AT - Austria 2
AZ - Azerbaigian 2
BO - Bolivia 2
BW - Botswana 2
DO - Repubblica Dominicana 2
HR - Croazia 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
OM - Oman 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
EE - Estonia 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
PL - Polonia 1
QA - Qatar 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 10.649
Città #
Ann Arbor 1.835
Wilmington 619
Jacksonville 617
Chandler 556
Princeton 487
Woodbridge 346
Houston 229
Ashburn 190
Singapore 183
Dublin 166
Salerno 165
Izmir 149
Andover 124
Nanjing 124
Dong Ket 109
Pellezzano 97
Beijing 88
Boardman 79
Dearborn 78
Milan 72
Moscow 62
Mestre 56
Fairfield 45
Nanchang 43
Rome 42
Shenyang 42
Changsha 40
Düsseldorf 37
Redwood City 37
Hebei 33
Jiaxing 33
Norwalk 24
Napoli 20
Naples 17
Spinea 17
Washington 17
Tianjin 16
São Paulo 15
Brno 13
Cambridge 13
Dallas 13
Torino 13
Hong Kong 12
Ottawa 12
Antwerp 11
Falls Church 11
Verona 11
Zapopan 11
Guangzhou 10
Jinan 10
Los Angeles 10
Pomigliano D'arco 10
Pune 10
Trieste 10
Novo Hamburgo 9
San Diego 9
Hefei 8
Piossasco 8
Turin 8
Belo Horizonte 7
Brussels 7
Dormagen 7
Seattle 7
Valdagno 7
Acerra 6
Bangalore 6
Bari 6
Bologna 6
Chicago 6
Council Bluffs 6
Fisciano 6
Guayaquil 6
Marigliano 6
Mountain View 6
Padova 6
Pistoia 6
Rio de Janeiro 6
Zhengzhou 6
Atlanta 5
Campobasso 5
Catania 5
Coventry 5
Demak 5
Frankfurt am Main 5
Kunming 5
Paris 5
Shanghai 5
Venice 5
Athens 4
Baiano 4
Barceloneta 4
Battipaglia 4
Brindisi 4
Brisbane 4
Caserta 4
Centro 4
Eboli 4
Edinburgh 4
London 4
Mumbai 4
Totale 7.348
Nome #
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 210
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 188
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 164
"Elementi Metodologici per la Scelta degli Investimenti" e "Rischio degli Investimenti", in Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 162
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 151
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 140
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 140
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 135
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 135
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 128
Finanza sistemica per l'impresa. Terza edizione 122
Light green or greenwashing. When communication is really green? 118
Brand Strategic Role in Territory Marketing 116
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 114
Creation and Measurement of Value in Information Technology Service Management 112
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 110
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 109
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 109
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 107
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 106
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 105
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 105
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 105
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 104
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 103
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 103
Human Resources Training for Quality in Health Services Call Centres 102
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 101
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 101
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 100
Financial feasibility of sustainable events 100
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 99
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 99
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 99
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 98
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 96
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 96
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 95
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 95
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 93
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 92
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 91
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 90
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 90
Business Management Value in Project Financing Initiatives 89
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 89
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 88
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 87
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 87
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 87
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 86
DECISIONI DI INVESTIMENTO NELL'IMPRESA COMMERCIALE COMPLESSA 85
"La progettazione dei portali Web nell’ottica del Customer Service" (in: BARILE S. - METALLO G., a cura di, Situazioni problematiche d’impresa. Riflessioni e modalità risolutive) 85
LA RISORSA DIVERSAMENTE ABILE NELL'ECONOMIA DELL'AZIENDA. Disability management e accountability 85
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 85
On-line Communication towards Web CRM. 84
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 83
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 83
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 83
L'ANALISI DEI FLUSSI DI CASSA NEI MODELLI DECISIONALI: ASPETTI CRITICI E LIMITI INTERPRETATIVI 82
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 82
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 81
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 81
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 81
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 80
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 79
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 79
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 79
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 78
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 77
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 77
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 77
Finanza sistemica per l'impresa 76
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 76
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 75
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 75
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 75
IL PERSEGUIMENTO DELLA FINALITA' SISTEMICA SOTTO IL VINCOLO DELLA STRUTTURA D'IMPRESA 74
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 73
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 72
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 71
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 71
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 69
I RIFLESSI DELL'INTRODUZIONE DELL'EURO NELLA STRATEGIA DI CREAZIONE DEL VALORE 69
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 69
La sub-fornitura: dalle strategie di decentramento produttivo alle strategie di comakership 69
AZIENDE E SINDACATI: PROFILI ETICI. ELEMENTI TEORICI E TRACCE ESPERIENZIALI. 67
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 67
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 67
L'analisi dei dati contabili 67
Il marketing multilivello come strumento di diffusione di nuova imprenditorialità 66
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 66
Sviluppo manageriale per le imprese 66
Corporate social responsibility, corporate reputation e stabilità delle banche. Il ruolo dell’assetto istituzionale. 65
FINANZA SISTEMICA PER L'IMPRESA -SECONDA EDIZIONE 65
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 65
Valutazione e controllo di fattibilità del piano industriale. 64
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 63
L'ETICA, LA COMUNICAZIONE E IL MARKETING 62
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 62
Totale 9.283
Categoria #
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Totale 34.714


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020202 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 164 38
2020/20211.048 12 97 113 19 148 42 130 11 174 13 138 151
2021/2022979 18 9 3 27 27 19 15 54 152 142 114 399
2022/20231.505 145 87 18 199 151 312 20 136 218 30 128 61
2023/2024695 62 74 58 47 67 77 41 43 27 37 23 139
2024/20251.241 108 31 59 72 100 159 192 167 246 93 14 0
Totale 10.986