METALLO, Gerardino
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7.109
AS - Asia 6.338
EU - Europa 2.981
SA - Sud America 458
AF - Africa 37
OC - Oceania 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 16.943
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.026
HK - Hong Kong 4.121
IT - Italia 1.266
SG - Singapore 908
CN - Cina 683
UA - Ucraina 502
BR - Brasile 370
RU - Federazione Russa 281
DE - Germania 212
VN - Vietnam 195
IE - Irlanda 168
TR - Turchia 161
FR - Francia 133
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 106
KR - Corea 97
GB - Regno Unito 59
IN - India 41
CA - Canada 40
MX - Messico 34
ES - Italia 32
AR - Argentina 26
EC - Ecuador 22
ID - Indonesia 21
BE - Belgio 19
PL - Polonia 18
ZA - Sudafrica 18
CZ - Repubblica Ceca 17
NL - Olanda 14
CO - Colombia 12
BD - Bangladesh 11
MY - Malesia 10
AU - Australia 9
GR - Grecia 9
IQ - Iraq 8
PK - Pakistan 8
SA - Arabia Saudita 8
VE - Venezuela 8
IL - Israele 7
PE - Perù 7
PH - Filippine 7
JP - Giappone 6
CH - Svizzera 5
IR - Iran 5
LT - Lituania 5
NZ - Nuova Zelanda 5
UY - Uruguay 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
BG - Bulgaria 4
CL - Cile 4
EU - Europa 4
JO - Giordania 4
OM - Oman 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
UZ - Uzbekistan 4
AZ - Azerbaigian 3
BO - Bolivia 3
KE - Kenya 3
MA - Marocco 3
PT - Portogallo 3
SC - Seychelles 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TN - Tunisia 3
AL - Albania 2
AT - Austria 2
BN - Brunei Darussalam 2
BW - Botswana 2
DO - Repubblica Dominicana 2
GT - Guatemala 2
HR - Croazia 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
NP - Nepal 2
QA - Qatar 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
CW - ???statistics.table.value.countryCode.CW??? 1
DJ - Gibuti 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
HT - Haiti 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MM - Myanmar 1
MN - Mongolia 1
NC - Nuova Caledonia 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PY - Paraguay 1
RE - Reunion 1
RS - Serbia 1
SN - Senegal 1
SO - Somalia 1
TH - Thailandia 1
Totale 16.941
Città #
Hong Kong 4.119
Ann Arbor 1.835
Wilmington 619
Jacksonville 618
Chandler 556
Dallas 502
Princeton 487
Woodbridge 346
Singapore 335
Ashburn 254
Houston 232
Dublin 167
Salerno 166
Izmir 149
Beijing 131
Andover 124
Nanjing 124
Dong Ket 109
Pellezzano 97
Boardman 79
Dearborn 78
Milan 77
Moscow 62
Mestre 56
Rome 50
Fairfield 45
Nanchang 43
Shenyang 42
Changsha 40
Los Angeles 40
Düsseldorf 37
Redwood City 37
Hebei 33
Jiaxing 33
Munich 33
São Paulo 33
Ho Chi Minh City 32
New York 26
Norwalk 24
Council Bluffs 22
Hanoi 20
Napoli 20
Columbus 19
The Dalles 19
Santa Clara 18
Washington 18
Naples 17
Spinea 17
Tianjin 16
Rio de Janeiro 15
Warsaw 15
Brno 14
Cambridge 13
San Francisco 13
Stockholm 13
Torino 13
Atlanta 12
Chicago 12
Guangzhou 12
Ottawa 12
Antwerp 11
Denver 11
Falls Church 11
Frankfurt am Main 11
Verona 11
Zapopan 11
Brooklyn 10
Jinan 10
Johannesburg 10
London 10
Mexico City 10
Montreal 10
Pomigliano D'arco 10
Poplar 10
Pune 10
Trieste 10
Turin 10
Turku 10
Belo Horizonte 9
Guayaquil 9
Novo Hamburgo 9
San Diego 9
Seattle 9
Hefei 8
Phoenix 8
Piossasco 8
Amsterdam 7
Bogotá 7
Boston 7
Brussels 7
Curitiba 7
Dormagen 7
Haiphong 7
Kuala Lumpur 7
Mumbai 7
Quito 7
Valdagno 7
Zhengzhou 7
Acerra 6
Athens 6
Totale 12.551
Nome #
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism 507
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 504
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 492
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 460
Light green or greenwashing. When communication is really green? 393
"Elementi Metodologici per la Scelta degli Investimenti" e "Rischio degli Investimenti", in Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 376
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 357
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 343
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 332
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 301
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 283
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 283
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 257
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 226
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 219
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 207
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 203
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 177
Le strategie competitive di base pag 169-189 in Dalla strategia al piano Elementi informativi e di supporto 176
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 163
Brand Strategic Role in Territory Marketing 156
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 151
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 150
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 150
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 149
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 146
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 146
La sub-fornitura: dalle strategie di decentramento produttivo alle strategie di comakership 146
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 146
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 145
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 142
Spunti di riflessione sull'applicazione del metodo patrimoniale nella valutazione d'azienda in caso di recesso 141
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 136
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 136
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 133
Business Management Value in Project Financing Initiatives 132
Finanza sistemica per l'impresa. Terza edizione 130
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 130
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 127
Creation and Measurement of Value in Information Technology Service Management 125
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 124
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 122
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 122
"La progettazione dei portali Web nell’ottica del Customer Service" (in: BARILE S. - METALLO G., a cura di, Situazioni problematiche d’impresa. Riflessioni e modalità risolutive) 121
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 119
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 118
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 115
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 115
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 115
Opportunities and challenges in the contribution of wine routes to wine tourism in Italy – A stakeholders' perspective of development 115
Human Resources Training for Quality in Health Services Call Centres 114
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 114
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 114
Financial feasibility of sustainable events 113
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 112
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 112
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 111
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 109
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 106
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 105
ETICA D'IMPRESA E GOVERNANCE 105
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 104
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 104
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 102
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 102
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 101
DECISIONI DI INVESTIMENTO NELL'IMPRESA COMMERCIALE COMPLESSA 99
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 99
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 98
Il ruolo delle emozioni nello sviluppo della reputazione dell’insegna commerciale: il caso del dettaglio tradizionale 98
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 97
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 96
I FATTORI CRITICI PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 94
Il business game nei processi di apprendimento: le imprese commerciali complesse in competizione sul territorio 94
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 94
Finanza sistemica per l'impresa 92
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 92
L'ANALISI DEI FLUSSI DI CASSA NEI MODELLI DECISIONALI: ASPETTI CRITICI E LIMITI INTERPRETATIVI 91
AZIENDE E SINDACATI: PROFILI ETICI. ELEMENTI TEORICI E TRACCE ESPERIENZIALI. 91
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 91
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 90
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 90
On-line Communication towards Web CRM. 89
LA RISORSA DIVERSAMENTE ABILE NELL'ECONOMIA DELL'AZIENDA. Disability management e accountability 89
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 88
Corporate social responsibility, corporate reputation e stabilità delle banche. Il ruolo dell’assetto istituzionale. 87
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 87
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 87
Service Dominant Logic for Wine E-Commerce Sites - Evidence from Italy 86
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 85
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 85
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 85
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 84
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 84
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 82
IL PERSEGUIMENTO DELLA FINALITA' SISTEMICA SOTTO IL VINCOLO DELLA STRUTTURA D'IMPRESA 81
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 81
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 81
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 77
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 75
Totale 15.009
Categoria #
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selected - selezionate 0
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Totale 49.422


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021807 0 0 0 0 148 42 130 11 174 13 138 151
2021/2022979 18 9 3 27 27 19 15 54 152 142 114 399
2022/20231.505 145 87 18 199 151 312 20 136 218 30 128 61
2023/2024695 62 74 58 47 67 77 41 43 27 37 23 139
2024/20251.628 108 31 59 72 100 159 192 167 246 93 150 251
2025/20265.907 902 2.553 1.540 413 499 0 0 0 0 0 0 0
Totale 17.280