GALLUCCI, Carmen
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.086
AS - Asia 5.443
EU - Europa 2.931
SA - Sud America 225
AF - Africa 35
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
OC - Oceania 4
Totale 14.732
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.020
HK - Hong Kong 3.931
IT - Italia 1.477
CN - Cina 538
SG - Singapore 473
UA - Ucraina 450
RU - Federazione Russa 259
BR - Brasile 193
DE - Germania 193
IE - Irlanda 172
VN - Vietnam 131
TR - Turchia 113
FI - Finlandia 99
KR - Corea 93
SE - Svezia 80
IN - India 56
GB - Regno Unito 52
CA - Canada 48
FR - Francia 48
ID - Indonesia 31
ES - Italia 15
JP - Giappone 15
MX - Messico 13
AR - Argentina 12
NL - Olanda 10
BE - Belgio 8
MY - Malesia 7
PL - Polonia 7
PT - Portogallo 7
BD - Bangladesh 6
CZ - Repubblica Ceca 6
EC - Ecuador 6
EU - Europa 6
IQ - Iraq 6
AT - Austria 5
CH - Svizzera 5
GR - Grecia 5
MA - Marocco 5
PK - Pakistan 5
SA - Arabia Saudita 5
TW - Taiwan 5
VE - Venezuela 5
ZA - Sudafrica 5
DK - Danimarca 4
IL - Israele 4
RS - Serbia 4
SI - Slovenia 4
AU - Australia 3
DZ - Algeria 3
EG - Egitto 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
KE - Kenya 3
LU - Lussemburgo 3
NP - Nepal 3
PE - Perù 3
PH - Filippine 3
SC - Seychelles 3
TN - Tunisia 3
UZ - Uzbekistan 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AL - Albania 2
BG - Bulgaria 2
HU - Ungheria 2
LT - Lituania 2
PY - Paraguay 2
RO - Romania 2
UY - Uruguay 2
A1 - Anonimo 1
AO - Angola 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
CM - Camerun 1
DO - Repubblica Dominicana 1
ET - Etiopia 1
GA - Gabon 1
IR - Iran 1
JM - Giamaica 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
LV - Lettonia 1
LY - Libia 1
MD - Moldavia 1
ML - Mali 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
PS - Palestinian Territory 1
RW - Ruanda 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TH - Thailandia 1
Totale 14.729
Città #
Hong Kong 3.926
Ann Arbor 1.568
Jacksonville 551
Chandler 545
Princeton 460
Wilmington 451
Dallas 354
Woodbridge 317
Ashburn 259
Singapore 236
Houston 179
Dublin 161
Salerno 139
Nanjing 117
Andover 113
Izmir 109
Dong Ket 93
Rome 92
Mestre 84
Moscow 79
Pellezzano 69
Beijing 67
Boardman 57
Milan 53
Shenyang 47
Nanchang 43
Fairfield 41
Naples 41
Redwood City 41
Los Angeles 40
Hebei 32
Battipaglia 31
Changsha 29
Jiaxing 26
Munich 26
Norwalk 25
Ottawa 25
Spinea 23
Pune 22
Düsseldorf 20
Cattolica 19
Santa Clara 19
Seattle 18
São Paulo 18
Bologna 17
Cambridge 17
Dearborn 17
Ho Chi Minh City 17
Washington 17
San Francisco 16
Padova 14
Mumbai 13
Tokyo 13
Angri 12
Messina 12
New York 12
Bari 11
Brooklyn 11
Catania 11
Dormagen 10
Frankfurt am Main 10
Molise 10
Napoli 10
Palermo 10
Tianjin 10
Verona 10
Chicago 9
Council Bluffs 9
Florence 9
Jinan 9
London 9
Turin 9
Cork 8
Genova 8
Mola Di Bari 8
Hanoi 7
Helsinki 7
Jakarta 7
Lucca 7
Marano Di Napoli 7
Teramo 7
Acerra 6
Avellino 6
Berlin 6
Hefei 6
Ladispoli 6
Mexico City 6
Montecassiano 6
Montreal 6
Paris 6
Albignasego 5
Buffalo 5
Charlotte 5
Laives 5
Makassar 5
Nocera Inferiore 5
Piracicaba 5
San Salvatore Telesino 5
Seoul 5
Siano 5
Totale 11.169
Nome #
ESG Disclosure and access to credit: a configurational analysis of European listed firms 650
Strumenti e tecniche per la gestione finanziaria, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 553
Women on bank boards and risk-taking: A cross-countries analysis on the moderating role of masculinity 537
An in-depth analysis of family effect through family business reputation: asset or liability? 495
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 455
Il piano industriale per l’analisi di fattibilità e sostenibilità di un progetto innovativo 428
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 419
La diversità di genere nel wine family business. Un'indagine sul ruolo e sulle performance di una leadership al femminile 379
The use of positive language in equity crowdfunding pitches and fundraising success: the moderating role of punctuation 367
Legami inter-organizzativi, innovazione e creazione di valore per le PMI. Il ruolo delle Associazioni Imprenditoriali 177
Il diamante dell’innovazione: una nuova modalità di storytelling 165
The role of family governance beyond financial ratios An integrated perspective to family firms’ survival 159
The assessment of cultural experience through the measurment of cross-cutting skills: the Giffoni experience case study 147
Coming back to life: how business families revitalize dead money through family foundations 145
Women on board of directors and firm performance: the moderating role of female ownership. Empirical evidence from the Italian wine industry 143
Il controllo finanziario, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 139
The conceptual framework of placescape. A new service marketing perspective for the territory system 138
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 134
Standing the test of the time. Does firm performance improve with age? An analysis of the wine industry 131
The international marketing business model of long-established family businesses: familism and determinants of internationalization 127
Estimating the additional predictive power of bank-firm hard information in default models: An analysis on a sample of Italian firms 125
Does family involvement foster or hinder firm performance? The missing role of family-based branding strategies 123
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends 120
La validazione del concept store attraverso un questionario di soddisfazione dei clienti internazionali 120
La Finanza straordinaria per la sfida generazionale. Soluzioni negoziali per la continuità. 118
Towards a Gradual Growing Strategy of small business: an analysis through the performance in the wine industry 118
Crisi finanziaria e intervento dell'azienda di credito 116
La misurazione della performance delle banche in ottica value-based: l’approccio integrato della BSC nel credito cooperativo 113
SMEs’ Gradual Growing Strategy: strategic options in the wine business 112
Well-being of the family members or well-being of the family firm? The effects of national culture on cross-national differences in family involvement-performance relationships 112
Assetti proprietari e modelli di governance nel Sistema Moda Italia. Un’analisi sulle performance 112
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 109
Nuove modalità di dialogo banca-impresa: il ruolo dei family asset. 106
The International Marketing Business Model of Long-Established Family Businesses: familism and determinants of internationalization. 105
Profiles of female leadership. The results of the She Business project 103
Crisi aziendale e governo della transizione imprenditoriale nelle imprese familiari 102
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage 102
I Sistemi di alert per le imprese del settore Moda: Un’analisi preliminare nel nuovo contesto normativo 102
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 101
Un’analisi del family effect attraverso la reputazione della famiglia imprenditoriale: asset o liability? 101
Family and non-family firms' financial structure. The effects of financial crisis 99
La valorizzazione dei prodotti tipici locali: strategie per l'impresa e per il territorio 98
Paper “Internationalization pathways for long-lasting family business: between familism and determinants of the expansion abroad” presentato alla Conferenza internazionale “Going global. Internationalization pathways for family firms during the the 19th and 20th Century”, German Historical Institute, Washington DC, 18-19 febbraio 2011 98
Merger and Acquisition Decisions in Family Firms. The Role of Past Performance 98
Board Diversity in family firms. An analysis on performance 98
Port Logistics and Management: Reflections on Evolution in Progress 97
La crisi del sistema territoriale. logiche di governance nella prospettiva dei sistemi vitali 96
Percorsi qualitativi e quantitativi per la misurazione e la valutazione del rating d’impresa 96
Development Impact Bonds to overcome investors-services providers agency problems: Insights from a case study analysis 96
Finance in family business studies: A systematic literature review 95
Art.7, D. Lgs. 4-3-2010, n. 28. Effetti sulla ragionevole durata del processo 94
Exploring nonlinear effects of family power on the performance of Italian wine businesses. 93
Il governo della crisi del sistema territoriale. Analisi teoriche e strumentazione operativa nella prospettiva dei sistemi vitali 91
Family vs non family: un'analisi sulle performance nel wine business 91
Il ruolo delle public utility nei processi di ristrutturazione dei sistemi territoriali 90
Comunicazione integrata e fund raising: un binomio inscindibile per lo sviluppo delle organizzazioni non profit 90
La transizione generazionale nelle imprese familiari. Primi risultati di un'indagine sul campo 90
Logics of value chain configuration and transnational cooperation: the role for firms and emerging economies of WTO 90
The assessment of cultural experience through learning processes: a model for individual, firm and teriitory system viable competitiveness 90
Lo scenario distributivo nel mercato del giocattolo: caratteristiche attuali e tendenze evolutive 90
Un'interpretazione sistemica delle relazioni tra ambiente e organizzazioni non profit 89
Finance for Social Innovation in Emerging Economies and Developing Countries 89
Una rivisitazione critica dell'utilizzo degli strumenti operativi per il marketing territoriale 87
Entrepreneurial orientation and family firm performance: The moderating role of TMT identity-based and knowledge-based faultlines 87
Gender diversity, familiarità e performance. 86
UN'ANALISI DEL "FAMILY EFFECT" ATTRAVERSO LA REPUTAZIONE DELLA FAMIGLIA IMPRENDITORIALE: ASSET O LIABILITY PER LE IMPRESE FAMILIARI? 86
Le informazioni relative alle scelte per il posizionamento 86
How do Different TMT Configurations affect Family Firms’ Performance? The Mediating Role of Organic and Acquisitive Growth Strategic Choices 86
The conceptualization of environmental, social and governance risks in portfolio studies. A systematic literature review. 85
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 85
Verso un'interpretazione sistemica del marketing territoriale 84
Quality oriented services marketing for eno-gastronomy areas. Findings from a survey of local actors in the Parco Nazionale del Cilento e Vallo di Diano. 83
La cessione: una strategia per la creazione di valore 83
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 81
Family Ownership Concentration and Internationalization: an Empirical Application of Family Principal‐principal Conflicts 81
Cultural variables as conceptual moderators in family involvement-performance relationship: a meta-analytic regression analysis 81
Quality oriented Services Marketing for Enogastronomical Areas 80
Processi di valorizzazione dei prodotti tipici e dei territori di origine 79
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 79
Strategie innovative nelle imprese minori salernitane produttrici di shoppers 79
How do ‘family affairs’ affect firm’s stock price? An application on an exploratory case study 79
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 78
How does family involvement impact on firm performance? The missing role of family-based branding strategies 78
La continuità nella prospettiva del passaggio generazionale. Verso un modello di analisi per il monitoraggio della vitalità dell'impresa familiare 77
Il family brand nella comunicazione online. Un focus sul settore vino 77
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione 76
Beyond banks’ capitalization: What affects the credit lines? 76
Il contesto culturale negli studi empirici su natura familiare e performance economico-finanziarie 75
Piccole imprese crescono: madri o figlie? 74
Finance in Family Business Studies: Where Are We Now? Where Should We Go? A Systematic Review of the Literature 74
Ripensare il marketing dei servizi per la co-creazione di esperienze e soluzioni per i diversamente abili 73
Imprese familiari e fabbisogno di governance nel processo di successione generazionale 73
Quali possibili strategie di corporate branding per le imprese familiari? 73
Credit Crunch post Financial Crisis: Who is Guilty? 73
Sviluppo gestionale e passaggio generazionale nelle PMI: spunti per la definizione di percorsi formativi 72
How does corporate governance affect bank performance? The mediating role of risk governance 72
Le caratteristiche di struttura e di sistema del settore sanitario 70
Il controllo di gestione nelle organizzazioni non profit 70
Le motivazioni strategiche alla cessione. Il caso Sidersud ILBS Srl 70
Il controllo della reddittività e della sostenibilità finanziaria: indicatori per la misurazione 70
Totale 13.144
Categoria #
all - tutte 44.119
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 44.119


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021868 0 0 0 25 156 62 117 24 229 24 106 125
2021/2022926 16 4 30 41 25 11 17 42 143 121 99 377
2022/20231.369 141 103 40 161 145 276 12 119 192 29 96 55
2023/2024909 73 105 73 69 55 134 87 61 16 62 27 147
2024/20251.364 78 60 57 72 79 163 200 135 192 65 118 145
2025/20264.793 603 1.943 2.172 75 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 15.066