PELLICANO, Marco
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.785
EU - Europa 1.458
AS - Asia 359
OC - Oceania 4
SA - Sud America 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
AF - Africa 1
Totale 4.614
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.774
IT - Italia 869
UA - Ucraina 243
CN - Cina 237
DE - Germania 107
IE - Irlanda 86
VN - Vietnam 51
FI - Finlandia 45
TR - Turchia 44
SE - Svezia 30
FR - Francia 27
GB - Regno Unito 12
IN - India 12
PL - Polonia 12
RU - Federazione Russa 9
PH - Filippine 7
MX - Messico 5
AU - Australia 4
CA - Canada 4
PT - Portogallo 4
CO - Colombia 3
EU - Europa 3
IL - Israele 3
RO - Romania 3
SG - Singapore 3
DM - Dominica 2
ES - Italia 2
AL - Albania 1
AT - Austria 1
BG - Bulgaria 1
BR - Brasile 1
CH - Svizzera 1
DK - Danimarca 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
ID - Indonesia 1
LT - Lituania 1
LU - Lussemburgo 1
MY - Malesia 1
SI - Slovenia 1
Totale 4.614
Città #
Ann Arbor 890
Jacksonville 302
Chandler 294
Wilmington 238
Princeton 235
Salerno 155
Dublin 86
Ashburn 81
Andover 60
Woodbridge 60
Nanjing 59
Rome 52
Dong Ket 51
Beijing 49
Pellezzano 43
Izmir 40
Houston 32
Mestre 32
Boardman 31
Dearborn 29
Naples 29
Düsseldorf 25
Hebei 21
Fairfield 20
Milan 20
Nanchang 20
Shenyang 20
Redwood City 19
Changsha 15
Jiaxing 15
Napoli 15
Cambridge 11
Guangzhou 10
Tianjin 10
Menlo Park 9
Norwalk 9
Pune 9
Falls Church 8
Verona 8
Washington 8
Fisciano 7
Marigliano 7
Parma 7
Pavia 7
Selci 7
Torre Annunziata 7
Nocera Inferiore 6
Palermo 6
Dasmariñas 5
Nusco 5
Roccadaspide 5
Seattle 5
Spinea 5
Giugliano In Campania 4
La Spezia 4
Milobadz 4
Modugno 4
Nuremberg 4
Ottaviano 4
San Diego 4
Sarno 4
Anacapri 3
Ankara 3
Arrone 3
Atlanta 3
Baronissi 3
Bucharest 3
Caserta 3
Domicella 3
Grammichele 3
Jinan 3
Massa Lubrense 3
Medellín 3
Melzo 3
Mexico City 3
Munich 3
New York 3
Ottawa 3
Paris 3
Perugia 3
Pontassieve 3
Pordenone 3
Potenza 3
Serra San Bruno 3
Starogard Gdański 3
Valmontone 3
Vanzago 3
Velletri 3
Würzburg 3
Airola 2
Aveiro 2
Avellino 2
Bari 2
Bielefeld 2
Bologna 2
Bra 2
Brescia 2
Capaccio 2
Casalnuovo Di Napoli 2
Cassana 2
Totale 3.337
Nome #
L'impresa relazionale 162
Il governo strategico dell'impresa 150
Social dynamics in a System perspective 147
L'impresa relazionale 143
THE ANALYSIS OF THE RELATIONAL CONTEXT IN WINE TOURISM 112
Il Governo delle relazioni nei sistemi vitali socioeconomici. Imprese, reti e territori 109
Dal processo decisionale alla dinamica strategica: implicazioni per la governance d'impresa 109
La visione strategica dell'impresa 109
Stakeholder engagement for sustainable development in banking industry. An Italian case study 106
"Analysis of relational capital devaluation risks within the organization" 102
An In-Depth Study Of Public Administrations: The shift from Citizen Relationship Management to Stakeholder Relationship Governance. 99
Stakeholder Engagement and Co-Creation in Logistic Industry: The Emerging Influence of Service Science Perspective 94
Exploring services provided by top Italian museums websites: What are they used for? 93
Le determinanti dell'innovazione. Un'analisi empirica 91
The Paradigm of We-Government in the information age. An overview on social participation in a public service co-production. 89
Social entrepreneurship and social innovation through the lens of the value co-creation process. 87
La dinamica strategica 86
La Visione Relazionale dell’Impresa (VRI): un contributo al pensiero sistemico 84
Dinamiche di costruzione e mantenimento del vantaggio competitivo nelle imprese della new economy 79
Innovative systems in Italian Tourism. So-called "Extend" Hotels 79
LA GENESI DEI SISTEMI TERRITORIALI VITALI. L’ACCORDO DI RECIPROCITÀ “PIANA DEL SELE-PAESTUM”* 76
Il ruolo dell'etica nelle amministrazioni pubbliche 75
Difficoltà nel governo delle imprese: cause e rimedi nel pensiero di Pasquale Saraceno 72
La rivoluzione reticolare 72
La dinamica strategica 72
Emigrants as territorial international tourism development enablers. The Cilento National Park case 72
Service Innovations in the Healthcare Service Ecosystem: A Case Study 70
Gerarchia, Mercato o Clan? 69
L'attuazione 68
Il ruolo dell’organo di governo nell’individuazione delle risorse critiche 66
I confini di impresa nell'Approccio Sistemico Vitale 66
Managing diversity in the cultural tourism field: the Peggy Guggenheim collection case study 66
Scelte di “terziarizzazione” nella pubblica amministrazione: un’evidenza empirica 64
A relational Based View of Local Government. Some empirical evidences 64
Il marketing strategico 64
Marketing assicurativo 64
A Journey Through Possible Views of Relational Logic 62
Sinergie relazionali per il successo degli spin-off accademici 61
SISTEMI RELAZIONALI D'IMPRESA 59
La creazione di valore 59
SCELTE DI TERZIARIZZAZIONE NELLA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE: UN'EVIDENZA EMPIRICA. 58
Strategie e dimensioni aziendali 58
BUILDING TOURISM DESTINATION BRAND FROM THE RELATIONAL VIEW PERSPECTIVE: THE ITALIAN PROJECT “RETE DESTINAZIONE SUD” Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal, Vol 8, No 1 (2018), pp. 1-25 58
L'ORIENTAMENTO AL MARKETING NELL'AZIENDA UNIVERSITA' 55
La strategia tra struttura e ambiente 55
LO SVILUPPO DELLE CONOSCENZE PER IL RILANCIO DELLA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE 54
The Re-Conceptualization of the Port Supply Chain as a Smart Port Service System: The Case of the Port of Salerno. 54
Le finalità competitive 53
I confini dell'impresa 52
Il governo come ricerca di armonie 52
L'identità storica nella mission dell'impresa: fattore di longevità o contenuto temporal based? 52
Il vantaggio competitivo tra leadership dei costi e differenziazione 51
CONCORRENZA E COMPETIZIONE NELL'ASV 50
Il percorso di crescita 49
null 49
Il marketing come filosofia gestionale 48
Dal Citizen Relationship Management alla Stakeholder Relationship Governance.Un’analisi delle Pubbliche Amministrazioni Locali 46
Evaluating strategic decisions between revenue and value. The outlook for the Termini Imerese Industrial Site 39
Developing sustainable smart territories by adopting a relational logic view 39
Linking social entrepreneurship and innovation through the lens of the value co-creation process 35
Social Dynamics in a Systems Perspective 35
Mobile transactions: A powerful channel to drive financial inclusion. Evidence from Kenya: M-pesa model 34
Is There a Gender Gap in the Propensity to Travel of People With Disabilities? 32
The enterprise relational view (ERV): exploring future in strategic management 31
Employability skills: Profiling data scientists in the digital labour market 29
Rediscovering public engagement in higher education: A bridge between university community and publics 26
TO WHAT EXTENT ARE HERETICAL ENTREPRENEURS LIFESTYLE ENTREPRENEURS? INSIGHTS FROM TOURISM SMES IN REMOTE DESTINATIONS 23
Let Thy Food Be Thy Medicine: Exploring the Impact of Covid-19 Pandemic on the Online Food Delivery Industry 17
Service oriented architectures: energetic settingsas service systems 17
COVID-19 and Smart City in the Context of Tourism: A Bibliometric Analysis Using VOSviewer Software 14
Virulence of Two Infectious Diseases: Inequality and Covid-19 12
Brave Consumers for a New Digital World: Exploring Online Shopping Motives During Covid-19 9
Totale 4.757
Categoria #
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Totale 11.888


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201998 0 0 0 0 0 0 0 0 0 39 54 5
2019/2020596 158 14 73 12 50 12 68 12 54 43 87 13
2020/2021571 5 53 48 7 65 23 73 8 158 8 56 67
2021/2022515 13 2 5 15 19 12 26 44 69 63 64 183
2022/2023735 71 56 15 104 76 137 6 62 99 27 47 35
2023/2024435 74 50 40 29 39 49 53 44 21 36 0 0
Totale 4.757