CUOMO, Maria Teresa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.121
EU - Europa 3.186
AS - Asia 1.773
SA - Sud America 270
AF - Africa 29
OC - Oceania 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 11.401
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.071
IT - Italia 1.529
SG - Singapore 551
CN - Cina 535
UA - Ucraina 430
RU - Federazione Russa 321
DE - Germania 223
BR - Brasile 222
IE - Irlanda 168
HK - Hong Kong 151
TR - Turchia 147
VN - Vietnam 141
FR - Francia 111
FI - Finlandia 106
KR - Corea 95
SE - Svezia 92
GB - Regno Unito 64
IN - India 36
CA - Canada 33
ES - Italia 30
BE - Belgio 20
CZ - Repubblica Ceca 15
NL - Olanda 15
ID - Indonesia 14
MX - Messico 14
TW - Taiwan 14
AT - Austria 11
CH - Svizzera 11
AR - Argentina 10
AU - Australia 10
CY - Cipro 10
PE - Perù 10
EC - Ecuador 9
MY - Malesia 9
GR - Grecia 8
PK - Pakistan 8
ZA - Sudafrica 8
BD - Bangladesh 7
EU - Europa 7
IR - Iran 7
PH - Filippine 7
SA - Arabia Saudita 7
CO - Colombia 6
HR - Croazia 6
NZ - Nuova Zelanda 5
TN - Tunisia 5
VE - Venezuela 5
BO - Bolivia 4
IL - Israele 4
IQ - Iraq 4
NP - Nepal 4
PT - Portogallo 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
JP - Giappone 3
KE - Kenya 3
MU - Mauritius 3
PL - Polonia 3
RO - Romania 3
SC - Seychelles 3
AZ - Azerbaigian 2
BH - Bahrain 2
BW - Botswana 2
JO - Giordania 2
LT - Lituania 2
OM - Oman 2
RS - Serbia 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
SN - Senegal 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 11.401
Città #
Ann Arbor 1.706
Chandler 599
Wilmington 588
Jacksonville 540
Princeton 488
Woodbridge 328
Singapore 226
Ashburn 200
Salerno 183
Houston 174
Dublin 167
Hong Kong 142
Izmir 137
Beijing 124
Dong Ket 124
Andover 119
Nanjing 118
Pellezzano 84
Boardman 80
Mestre 78
Moscow 75
Rome 74
Milan 72
Naples 71
Dearborn 61
Fairfield 45
Shenyang 41
Nanchang 35
Düsseldorf 34
Changsha 33
Munich 30
Redwood City 29
Hebei 25
Dallas 22
Jiaxing 22
Los Angeles 22
Norwalk 21
Napoli 19
Spinea 19
São Paulo 18
The Dalles 17
Ottawa 16
Washington 16
Tianjin 14
Cambridge 13
Seattle 13
Torino 13
Brno 12
Turku 12
Antwerp 11
Mountain View 11
Pune 11
Atlanta 10
Guangzhou 10
Marcianise 10
Nicosia 10
Pomigliano D'arco 10
Jinan 9
Kaohsiung City 9
Novo Hamburgo 9
Piossasco 9
Sarno 9
Verona 9
Chicago 8
Council Bluffs 8
Des Moines 8
Hefei 8
Ho Chi Minh City 8
Nuremberg 8
San Diego 8
San Francisco 8
Trieste 8
Coventry 7
Falls Church 7
Frankfurt am Main 7
Lappeenranta 7
London 7
Mumbai 7
Phoenix 7
Piura 7
Turin 7
Uxbridge 7
Valdagno 7
Amsterdam 6
Bangalore 6
Belluno 6
Bologna 6
Brooklyn 6
Brussels 6
Dormagen 6
Edinburgh 6
Nocera Inferiore 6
Pistoia 6
Shanghai 6
Valencia 6
Zhengzhou 6
Battipaglia 5
Campobasso 5
Chivasso 5
Demak 5
Totale 7.483
Nome #
On the customer lifetime value: a mathematical perspective 266
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 225
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 192
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 169
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 157
Tipologie di finanziamento, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 149
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 148
Strumenti e tecniche per la gestione finanziaria, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 147
La stima dell'indebitamento sostenibile, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 143
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 141
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 139
Il controllo finanziario, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 126
Brand Strategic Role in Territory Marketing 123
Light green or greenwashing. When communication is really green? 122
Customer satisfaction 120
Advertising Self-Regulation Clearance Processes, Effectiveness and Future Research Agenda 119
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy 119
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 117
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 114
Female work tra soffitto di vetro e caratteristiche di genere 111
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 111
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 111
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 109
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 107
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 107
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 107
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 107
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 107
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 106
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 106
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 105
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 105
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 104
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 103
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 102
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 102
Financial feasibility of sustainable events 101
ANALISI E PREVENZIONE DELLA CRISI D’IMPRESA. LA VALUTAZIONE DEI FATTORI DI RISCHIO ATTRAVERSO UN’INDAGINE EMPIRICA NELL’AREA TERRITORIALE DELL’AGRO SARNESE – NOCERINO 98
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 98
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 97
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 97
La gestione della Farmacia tra efficienza, efficacia e creazione di valore 97
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 96
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 93
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 91
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 90
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 89
Il ruolo delle emozioni nei processi di consumo 88
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 88
Finanza di progetto: un'opportunità per lo sviluppo dei sistemi territoriali e per l'impiego razionale dei fondi strutturali 87
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 86
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 86
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI 84
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità 84
On-line Communication towards Web CRM. 84
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 84
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 84
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 83
A RESOURCE-BASED VIEW OF A PLACE AS A PLACE BRAND AND PLACE HERITAGE IN ADDITION TO THE INFLUENCE ON PLACE IMAGE AND PLACE REPUTATION 83
Approccio metodologico e nozioni introduttive 83
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 83
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 83
Big data for big pharma: Harmonizing business process management to enhance ambidexterity 83
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 82
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 80
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità 80
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 79
Augmented Reality and Corporate Brand Identity: An Opportunity for Pioneer Enterprises 78
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 77
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 77
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 77
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 76
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 76
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 76
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 75
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 75
Enhancing Tourist Experience in Integrated Door-To-Door Mobility Services on Big Social Data Analytics 75
La segmentazione per tratti caratteriali. Una verifica empirica nel settore turistico 72
Cuomo, M. T., Genovino, C., Tortora, D., & Giordano, A. (2021). Corporate brand identity: Virtual space. In Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (pp. 169-180). Routledge. 72
Il ruolo del marketing in un contesto interculturale. Verso la prospettiva culture bound 71
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 71
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 70
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 70
LE STRATEGIE DI SVILUPPO DELL'IMPRESA 69
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI" 68
Sviluppo manageriale per le imprese 68
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 67
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 67
Immagine e comunicazione nel mercato dei beni di lusso 65
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 65
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 63
Challenging foreign investments with digital transformation A tribute to Yair Aharoni 62
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 62
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 62
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 62
La fase conclusiva del procedimento di mediazione 61
L'impresa familiare. 61
LA LEADERSHIP NELLO SVILUPPO DELL'IMPRESA 60
I prodotti tipici locali: il nuovo paradigma del lusso 59
The impact of GDPR on brands responsibility. Between a "new normal" customer-centricity and the risk of reputational damage 59
Totale 9.635
Categoria #
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selected - selezionate 0
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Totale 40.021


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021975 14 86 100 16 129 42 119 14 142 16 134 163
2021/20221.041 17 10 16 47 35 12 29 58 158 133 122 404
2022/20231.626 142 101 27 205 154 329 38 157 243 34 132 64
2023/2024930 58 96 94 59 71 106 51 85 24 60 55 171
2024/20251.990 100 40 79 111 105 188 296 187 256 105 197 326
2025/20267 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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