CUOMO, Maria Teresa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.856
EU - Europa 2.473
AS - Asia 822
SA - Sud America 28
OC - Oceania 13
AF - Africa 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 9.209
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.827
IT - Italia 1.336
CN - Cina 445
UA - Ucraina 427
DE - Germania 174
IE - Irlanda 168
TR - Turchia 137
VN - Vietnam 133
SE - Svezia 89
FI - Finlandia 87
FR - Francia 52
GB - Regno Unito 43
IN - India 30
CA - Canada 26
ES - Italia 25
RU - Federazione Russa 21
BR - Brasile 15
TW - Taiwan 11
CY - Cipro 10
CH - Svizzera 9
ID - Indonesia 9
AU - Australia 8
EU - Europa 7
IR - Iran 7
EC - Ecuador 6
HR - Croazia 6
MY - Malesia 6
PH - Filippine 6
CZ - Repubblica Ceca 5
GR - Grecia 5
HK - Hong Kong 5
NZ - Nuova Zelanda 5
PK - Pakistan 5
SA - Arabia Saudita 5
BE - Belgio 4
CO - Colombia 4
NL - Olanda 4
TN - Tunisia 4
AT - Austria 3
BG - Bulgaria 3
PT - Portogallo 3
RO - Romania 3
SG - Singapore 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AR - Argentina 2
BW - Botswana 2
IL - Israele 2
JO - Giordania 2
MX - Messico 2
SC - Seychelles 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AM - Armenia 1
BD - Bangladesh 1
BH - Bahrain 1
EE - Estonia 1
LT - Lituania 1
LU - Lussemburgo 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
PL - Polonia 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.209
Città #
Ann Arbor 1.706
Chandler 599
Wilmington 588
Jacksonville 540
Princeton 488
Woodbridge 328
Salerno 179
Houston 173
Dublin 167
Ashburn 153
Izmir 137
Dong Ket 124
Andover 119
Nanjing 118
Beijing 93
Pellezzano 84
Mestre 78
Dearborn 61
Boardman 58
Rome 55
Milan 51
Fairfield 45
Naples 43
Shenyang 41
Nanchang 35
Düsseldorf 34
Changsha 31
Redwood City 29
Hebei 25
Norwalk 21
Jiaxing 19
Napoli 19
Spinea 19
Ottawa 16
Washington 16
Los Angeles 14
Tianjin 14
Cambridge 13
Torino 13
Mountain View 11
Pune 11
Seattle 11
Nicosia 10
Pomigliano D'arco 10
Jinan 9
Kaohsiung City 9
Novo Hamburgo 9
Piossasco 9
Verona 9
Des Moines 8
Hefei 8
San Diego 8
Trieste 8
Falls Church 7
Valdagno 7
Atlanta 6
Bangalore 6
Bologna 6
Dallas 6
Dormagen 6
Edinburgh 6
Guangzhou 6
Ho Chi Minh City 6
London 6
Mumbai 6
Pistoia 6
Valencia 6
Zhengzhou 6
Battipaglia 5
Campobasso 5
Chicago 5
Chivasso 5
Demak 5
Duncan 5
Guayaquil 5
Indiana 5
Madrid 5
Padova 5
Pisa 5
Acerra 4
Aiello Del Sabato 4
Ascoli Piceno 4
Assago 4
Barceloneta 4
Brisbane 4
Brussels 4
Castellammare di Stabia 4
Centro 4
Coventry 4
Florence 4
Frankfurt am Main 4
Lappeenranta 4
Leicester 4
Mercato San Severino 4
Ottaviano 4
Pollena Trocchia 4
Riyadh 4
Solofra 4
Taizhou 4
Triggiano 4
Totale 6.707
Nome #
On the customer lifetime value: a mathematical perspective 223
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 173
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 150
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 143
Strumenti e tecniche per la gestione finanziaria, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 136
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 136
Tipologie di finanziamento, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 130
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 130
La stima dell'indebitamento sostenibile, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 127
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 127
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 125
Light green or greenwashing. When communication is really green? 113
Il controllo finanziario, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 112
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy 106
Advertising Self-Regulation Clearance Processes, Effectiveness and Future Research Agenda 105
Customer satisfaction 103
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 102
Brand Strategic Role in Territory Marketing 101
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 100
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 100
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 98
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 97
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 97
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 96
Female work tra soffitto di vetro e caratteristiche di genere 95
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 95
Financial feasibility of sustainable events 94
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 92
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 91
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 90
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 89
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 89
ANALISI E PREVENZIONE DELLA CRISI D’IMPRESA. LA VALUTAZIONE DEI FATTORI DI RISCHIO ATTRAVERSO UN’INDAGINE EMPIRICA NELL’AREA TERRITORIALE DELL’AGRO SARNESE – NOCERINO 88
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 88
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 87
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 87
La gestione della Farmacia tra efficienza, efficacia e creazione di valore 85
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 85
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 82
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 82
Il ruolo delle emozioni nei processi di consumo 81
Finanza di progetto: un'opportunità per lo sviluppo dei sistemi territoriali e per l'impiego razionale dei fondi strutturali 81
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 80
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 80
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 78
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI 77
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità 77
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 77
On-line Communication towards Web CRM. 75
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 75
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 75
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 75
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 73
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 73
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 72
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 71
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 71
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 71
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 70
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 70
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 70
A RESOURCE-BASED VIEW OF A PLACE AS A PLACE BRAND AND PLACE HERITAGE IN ADDITION TO THE INFLUENCE ON PLACE IMAGE AND PLACE REPUTATION 70
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 70
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 69
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 69
La segmentazione per tratti caratteriali. Una verifica empirica nel settore turistico 68
Approccio metodologico e nozioni introduttive 68
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 67
LE STRATEGIE DI SVILUPPO DELL'IMPRESA 65
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità 64
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 63
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 63
Big data for big pharma: Harmonizing business process management to enhance ambidexterity 63
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 62
Immagine e comunicazione nel mercato dei beni di lusso 62
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 62
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 62
Il ruolo del marketing in un contesto interculturale. Verso la prospettiva culture bound 59
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 59
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 59
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI" 58
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 57
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 57
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 57
Augmented Reality and Corporate Brand Identity: An Opportunity for Pioneer Enterprises 56
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 56
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 56
I prodotti tipici locali: il nuovo paradigma del lusso 55
Sviluppo manageriale per le imprese 55
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 55
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 54
La valutazione delle alternative di finanziamento: aspetti metodologici 54
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 52
The impact of GDPR on brands responsibility. Between a "new normal" customer-centricity and the risk of reputational damage 52
LE PROBLEMATICHE DI CORPORATE GOVERNANCE E IL CONTROLLO DELL'AGIRE DEL SISTEMA IMPRESA 51
La società di trasformazione urbana: questioni giuridiche e problemi economico-finanziari 51
Enhancing Tourist Experience in Integrated Door-To-Door Mobility Services on Big Social Data Analytics 51
Service Dominant Logic for Wine E-Commerce Sites - Evidence from Italy 50
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 49
L'impresa familiare. 48
Totale 8.219
Categoria #
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Totale 24.165


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019183 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 174 9
2019/20201.145 290 33 111 7 99 65 111 49 100 66 159 55
2020/2021975 14 86 100 16 129 42 119 14 142 16 134 163
2021/20221.041 17 10 16 47 35 12 29 58 158 133 122 404
2022/20231.626 142 101 27 205 154 329 38 157 243 34 132 64
2023/2024715 58 96 94 59 71 106 51 85 24 60 11 0
Totale 9.562