CUOMO, Maria Teresa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.938
EU - Europa 2.548
AS - Asia 1.057
SA - Sud America 28
OC - Oceania 13
AF - Africa 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 9.603
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.908
IT - Italia 1.373
CN - Cina 487
UA - Ucraina 427
SG - Singapore 193
DE - Germania 180
IE - Irlanda 168
TR - Turchia 137
VN - Vietnam 133
FI - Finlandia 89
SE - Svezia 89
FR - Francia 63
GB - Regno Unito 49
IN - India 30
CA - Canada 27
ES - Italia 25
RU - Federazione Russa 21
BR - Brasile 15
CZ - Repubblica Ceca 15
TW - Taiwan 13
CY - Cipro 10
CH - Svizzera 9
ID - Indonesia 9
AU - Australia 8
EU - Europa 7
IR - Iran 7
MY - Malesia 7
EC - Ecuador 6
HR - Croazia 6
PH - Filippine 6
GR - Grecia 5
HK - Hong Kong 5
NL - Olanda 5
NZ - Nuova Zelanda 5
PK - Pakistan 5
SA - Arabia Saudita 5
BE - Belgio 4
CO - Colombia 4
PT - Portogallo 4
TN - Tunisia 4
AT - Austria 3
BG - Bulgaria 3
RO - Romania 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AR - Argentina 2
BW - Botswana 2
IL - Israele 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
LT - Lituania 2
MX - Messico 2
SC - Seychelles 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AM - Armenia 1
BD - Bangladesh 1
BH - Bahrain 1
EE - Estonia 1
LU - Lussemburgo 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
PL - Polonia 1
TH - Thailandia 1
UG - Uganda 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.603
Città #
Ann Arbor 1.706
Chandler 599
Wilmington 588
Jacksonville 540
Princeton 488
Woodbridge 328
Ashburn 185
Salerno 182
Houston 173
Dublin 167
Izmir 137
Dong Ket 124
Andover 119
Nanjing 118
Singapore 114
Beijing 99
Pellezzano 84
Boardman 79
Mestre 78
Dearborn 61
Milan 58
Rome 57
Naples 47
Fairfield 45
Shenyang 41
Nanchang 35
Düsseldorf 34
Changsha 31
Redwood City 29
Hebei 25
Jiaxing 21
Norwalk 21
Dallas 20
Napoli 19
Spinea 19
Ottawa 16
Washington 16
Los Angeles 14
Tianjin 14
Cambridge 13
Torino 13
Brno 12
Mountain View 11
Pune 11
Seattle 11
Nicosia 10
Pomigliano D'arco 10
Guangzhou 9
Jinan 9
Kaohsiung City 9
Novo Hamburgo 9
Piossasco 9
Verona 9
Des Moines 8
Hefei 8
San Diego 8
Trieste 8
Chicago 7
Falls Church 7
Valdagno 7
Atlanta 6
Bangalore 6
Bologna 6
Dormagen 6
Edinburgh 6
Frankfurt am Main 6
Ho Chi Minh City 6
London 6
Mumbai 6
Munich 6
Pistoia 6
Valencia 6
Zhengzhou 6
Battipaglia 5
Campobasso 5
Chivasso 5
Demak 5
Duncan 5
Guayaquil 5
Indiana 5
Madrid 5
Padova 5
Phoenix 5
Pisa 5
Shanghai 5
Venaria Reale 5
Acerra 4
Aiello Del Sabato 4
Ascoli Piceno 4
Assago 4
Barceloneta 4
Brisbane 4
Brussels 4
Castellammare di Stabia 4
Centro 4
Coventry 4
Fisciano 4
Florence 4
Lappeenranta 4
Leicester 4
Totale 6.928
Nome #
On the customer lifetime value: a mathematical perspective 225
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 176
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 158
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 154
Strumenti e tecniche per la gestione finanziaria, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 139
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 138
Tipologie di finanziamento, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 135
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 134
La stima dell'indebitamento sostenibile, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 131
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 131
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 126
Il controllo finanziario, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 119
Light green or greenwashing. When communication is really green? 115
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy 109
Advertising Self-Regulation Clearance Processes, Effectiveness and Future Research Agenda 108
Customer satisfaction 107
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 106
Brand Strategic Role in Territory Marketing 105
Female work tra soffitto di vetro e caratteristiche di genere 103
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 102
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 101
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 101
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 99
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 99
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 99
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 98
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 95
Financial feasibility of sustainable events 94
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 93
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 92
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 92
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 90
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 90
ANALISI E PREVENZIONE DELLA CRISI D’IMPRESA. LA VALUTAZIONE DEI FATTORI DI RISCHIO ATTRAVERSO UN’INDAGINE EMPIRICA NELL’AREA TERRITORIALE DELL’AGRO SARNESE – NOCERINO 89
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 89
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 89
La gestione della Farmacia tra efficienza, efficacia e creazione di valore 88
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 87
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 85
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 85
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 84
Il ruolo delle emozioni nei processi di consumo 83
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 83
Finanza di progetto: un'opportunità per lo sviluppo dei sistemi territoriali e per l'impiego razionale dei fondi strutturali 83
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 83
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 79
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI 78
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità 78
On-line Communication towards Web CRM. 78
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 77
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 77
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 77
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 76
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 76
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 76
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 75
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 73
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 73
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 72
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 72
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 72
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 71
A RESOURCE-BASED VIEW OF A PLACE AS A PLACE BRAND AND PLACE HERITAGE IN ADDITION TO THE INFLUENCE ON PLACE IMAGE AND PLACE REPUTATION 71
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 71
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 70
Approccio metodologico e nozioni introduttive 70
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 70
La segmentazione per tratti caratteriali. Una verifica empirica nel settore turistico 69
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 67
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 67
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 66
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità 66
LE STRATEGIE DI SVILUPPO DELL'IMPRESA 65
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 65
Big data for big pharma: Harmonizing business process management to enhance ambidexterity 64
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 63
Il ruolo del marketing in un contesto interculturale. Verso la prospettiva culture bound 62
Immagine e comunicazione nel mercato dei beni di lusso 62
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 62
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 62
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI" 61
Augmented Reality and Corporate Brand Identity: An Opportunity for Pioneer Enterprises 60
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 60
Misurare il contributo della comunicazione alla corporate reputation per la creazione di valore 59
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 59
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 58
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 58
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 57
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 56
I prodotti tipici locali: il nuovo paradigma del lusso 56
Sviluppo manageriale per le imprese 56
La valutazione delle alternative di finanziamento: aspetti metodologici 55
MEASURING THE CONTRIBUTION OF COMMUNICATION TO CORPORATE REPUTATION FOR CREATING VALUE 55
Enhancing Tourist Experience in Integrated Door-To-Door Mobility Services on Big Social Data Analytics 54
LE PROBLEMATICHE DI CORPORATE GOVERNANCE E IL CONTROLLO DELL'AGIRE DEL SISTEMA IMPRESA 53
La società di trasformazione urbana: questioni giuridiche e problemi economico-finanziari 53
The impact of GDPR on brands responsibility. Between a "new normal" customer-centricity and the risk of reputational damage 53
Service Dominant Logic for Wine E-Commerce Sites - Evidence from Italy 52
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 51
La fase conclusiva del procedimento di mediazione 50
Totale 8.480
Categoria #
all - tutte 28.610
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 28.610


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020822 0 0 111 7 99 65 111 49 100 66 159 55
2020/2021975 14 86 100 16 129 42 119 14 142 16 134 163
2021/20221.041 17 10 16 47 35 12 29 58 158 133 122 404
2022/20231.626 142 101 27 205 154 329 38 157 243 34 132 64
2023/2024930 58 96 94 59 71 106 51 85 24 60 55 171
2024/2025183 100 40 43 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 9.960