CUOMO, Maria Teresa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.266
AS - Asia 5.280
EU - Europa 3.255
SA - Sud America 315
AF - Africa 35
OC - Oceania 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 15.173
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.200
HK - Hong Kong 3.593
IT - Italia 1.546
SG - Singapore 568
CN - Cina 540
UA - Ucraina 432
RU - Federazione Russa 322
BR - Brasile 257
DE - Germania 230
IE - Irlanda 169
VN - Vietnam 152
TR - Turchia 149
FR - Francia 117
FI - Finlandia 112
KR - Corea 95
SE - Svezia 93
GB - Regno Unito 74
CA - Canada 42
IN - India 37
ES - Italia 33
BE - Belgio 20
MX - Messico 20
ID - Indonesia 16
CZ - Repubblica Ceca 15
NL - Olanda 15
PE - Perù 15
AT - Austria 14
TW - Taiwan 14
ZA - Sudafrica 13
PL - Polonia 12
CH - Svizzera 11
AR - Argentina 10
AU - Australia 10
CY - Cipro 10
EC - Ecuador 10
PK - Pakistan 10
SA - Arabia Saudita 10
BD - Bangladesh 9
IQ - Iraq 9
MY - Malesia 9
CO - Colombia 8
GR - Grecia 8
PH - Filippine 8
EU - Europa 7
IR - Iran 7
JP - Giappone 7
HR - Croazia 6
VE - Venezuela 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
NZ - Nuova Zelanda 5
TN - Tunisia 5
BO - Bolivia 4
IL - Israele 4
LT - Lituania 4
NP - Nepal 4
PT - Portogallo 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
TH - Thailandia 4
UZ - Uzbekistan 4
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
JO - Giordania 3
KE - Kenya 3
MU - Mauritius 3
RO - Romania 3
SC - Seychelles 3
AZ - Azerbaigian 2
BH - Bahrain 2
BW - Botswana 2
EG - Egitto 2
OM - Oman 2
RS - Serbia 2
UY - Uruguay 2
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
SN - Senegal 1
UG - Uganda 1
Totale 15.173
Città #
Hong Kong 3.584
Ann Arbor 1.706
Chandler 599
Wilmington 588
Jacksonville 540
Princeton 488
Woodbridge 328
Singapore 242
Ashburn 221
Salerno 186
Houston 174
Dublin 168
Izmir 137
Beijing 125
Dong Ket 124
Andover 119
Nanjing 118
Pellezzano 84
Boardman 81
Mestre 78
Rome 76
Moscow 75
Milan 73
Naples 73
Dearborn 61
Fairfield 45
Shenyang 41
Munich 36
Nanchang 35
Düsseldorf 34
Changsha 33
Los Angeles 30
Redwood City 29
Dallas 25
Hebei 25
Jiaxing 22
Norwalk 21
São Paulo 21
Council Bluffs 20
Napoli 19
Spinea 19
Columbus 18
Turku 18
The Dalles 17
Washington 17
Ottawa 16
Seattle 14
Tianjin 14
Cambridge 13
Santa Clara 13
Torino 13
Brno 12
New York 12
Antwerp 11
Atlanta 11
Chicago 11
Ho Chi Minh City 11
Mountain View 11
Pune 11
Guangzhou 10
Marcianise 10
Nicosia 10
Phoenix 10
Pomigliano D'arco 10
Warsaw 10
Brooklyn 9
Jinan 9
Kaohsiung City 9
Novo Hamburgo 9
Nuremberg 9
Piossasco 9
San Francisco 9
Sarno 9
Turin 9
Verona 9
Des Moines 8
Hefei 8
London 8
San Diego 8
Trieste 8
Boston 7
Coventry 7
Falls Church 7
Florence 7
Frankfurt am Main 7
Johannesburg 7
Lappeenranta 7
Mexico City 7
Mumbai 7
Piura 7
Tokyo 7
Uxbridge 7
Valdagno 7
Amsterdam 6
Bangalore 6
Belluno 6
Bologna 6
Brussels 6
Dormagen 6
Edinburgh 6
Totale 11.069
Nome #
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARYEMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS. 490
Accidental Entrepreneurs Triggered by Passion, Experience and Sharing. An Investigation on Food Bloggers via Ethnographic Analysis 426
Reviewing Environmental Management Systems: A hypothesis of Reverse Causality 344
La stima dell'indebitamento sostenibile, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 292
User-generated content in the era of digital wellbeing. A nethnographic analysis in oncology contexts 270
Strumenti e tecniche per la gestione finanziaria, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 269
On the customer lifetime value: a mathematical perspective 268
Public-private partnerships from a business management perspective - risks and opportunities for SMEs in Europe 249
Micro(nano)plastics from synthetic oligomers persisting in Mediterranean seawater: Comprehensive NMR analysis, concerns and origins 245
Augmented Reality in Stores for a New Customer Experience: The Case of ‘The Supermarket of the Future’ at Expo 2015 234
AUGMENTED REALITY AND SHOPPING EXPERIENCE: IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOR 232
Digital transformation and tourist experience co-design: Big social data for planning cultural tourism 219
La gestione della Farmacia tra efficienza, efficacia e creazione di valore 217
Approccio metodologico e nozioni introduttive 209
Light green or greenwashing. When communication is really green? 204
The (r)evolution of wine marketing mix: From the 4Ps to the 4Es 198
Digitalization as driver of transformation towards sustainable performance in wine tourism - the Italian case 195
Corporate brand identity: Social media communication in the transportation industry 192
BRAND E LEADERSHIP NELLA COMUNICAZIONE PUBBLICITARIA 172
Tipologie di finanziamento, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 159
Enablers for End-User Entrepreneurship: An investigation on Italian Food Bloggers 159
La misurazione multilivello e multistakeholder della corporate reputation 157
Segmenting with big data analytics and Python: A quantitative exploratory analysis of household savings 154
LA SEGMENTAZIONE PER TRATTI CARATTERIALI: UNA PRIMA VERIFICA EMPIRICA NELL'OFFERTA DI SERVIZI TURISTICI 147
The genetic coding of mediterranean brands. A brand equity building approach 137
Impacts of Code of ethics on financial performance in the Italian listed companies of bank sector 134
Il controllo finanziario, in sezione "La finanza d'impresa", Banca Dati CBFC (Contabilità Bilancio Finanza Controllo) 129
Exploring Consumer Insights in Wine Marketing: An Ethnographic Research on #Winelovers 129
Brand Strategic Role in Territory Marketing 126
LA COMUNICAZIONE PUBBLICA ISTITUZIONALE "A E PER" I "DIVERSAMENTE ABILI" 125
Augmented in-Store Experience: a preliminary study 124
Customer satisfaction 121
Advertising Self-Regulation Clearance Processes, Effectiveness and Future Research Agenda 121
Female work tra soffitto di vetro e caratteristiche di genere 120
Building a ‘Non-Core Business Theory’ - The Case of Wine Tourism for Wine Firms 120
Green Communication: regulation, corporate behaviour and market pull strategy 120
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione - II edizione 119
A MULTISTAKEHOLDER APPROACH FOR MEASURING CORPORATEREPUTATION. A CASE STUDY SURVEY OF ITALIAN LOCAL SMEs 118
Comunicazione multiculturale e comportamento d'acquisto dei migranti tra integrazione e identità 113
LA CUSTOMER SATISFACTION COME STRUMENTO RELAZIONALE E DI ASCOLTO PER UNA NUOVA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE 111
Dalla Strategia al Piano - Elementi informativi e di supporto 111
A CONCEPTUAL MODEL FOR THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF INTEGRATED PORT LOGISTICS 111
INNOVATION NETWORKS AND SOCIAL ENTERPRISES. A social network analysis of the third sector in Italy 110
Retailing strategies and augmented reality of smart stores 109
When opposites attract – cultural distance and polarized success in the future of economic unions 108
IMPROVING COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY BY BUILDING SUSTAINABILITY: EU APPROACH 108
The genetic coding of mediterranean brands - an approach for building brand equity. A case study "Slow Food" 106
Building Brand Equity: The Genetic Coding of Mediterranean Brands 106
SEGMENTATION BY CHARACTER TRAITS: A PRELIMINARY EMPIRICAL ASSESSMENT FOR TOURISM SECTOR PRODUCTS 106
Segmenting the tourism market by character traits: a field study 105
Consumers Augmented Experience and Digital Engagement Tools: Some Evidences 105
Improving competitiveness in the tourism industry by building sustainability: EU approach, (), in: Esperienze d’impresa, n°1, 2010 104
LA RESOURCE-BASED VIEW PER LO SVILUPPO D'IMPRESA 104
Financial feasibility of sustainable events 103
ANALISI E PREVENZIONE DELLA CRISI D’IMPRESA. LA VALUTAZIONE DEI FATTORI DI RISCHIO ATTRAVERSO UN’INDAGINE EMPIRICA NELL’AREA TERRITORIALE DELL’AGRO SARNESE – NOCERINO 101
RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE BUSINESS OF QUALITY AND COMMUNICATION 100
Specializzazione e integrazione nei sistemi distributivi commerciali tra creatività e innovazione territoriale. Modelli a confronto 97
Effects of corporate ethical practices on financial performance in the Italian banking services listed companies. 97
From formal quality to substantial quality: the role of business case in project management 96
Sensory brand experience via augmented reality in the Italian fashion retailing system. A preliminary analysis 93
Capital budgeting for information technology service management. Modeling, classyfing, and disclosure from a structural capital perspective. 92
Digital transformation and tourist experience co-design: big social data for planning cultural tour 92
CONTROL AND ANALYSIS OF PROPOSAL MANAGEMENT IN B2B: CONSIDERATIONS AND APPLICATIONS 91
MEASURING CORPORATE REPUTATION FOR THE CREATION OF ADDED VALUE 90
Opportunità, limiti e criticità dei social network. 89
Il ruolo delle emozioni nei processi di consumo 88
Finanza di progetto: un'opportunità per lo sviluppo dei sistemi territoriali e per l'impiego razionale dei fondi strutturali 88
Big data for big pharma: Harmonizing business process management to enhance ambidexterity 88
Segmentation by character traits: a preliminary empirical assessment for tourism sector products 86
Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? 86
INVESTMENT EVALUATION IN INFORMATION TECHNOLOGY SERVICE MANAGEMENT - A THEORETICAL MODEL FOR CLASSIFICATION AND MEASUREMENT 86
A RESOURCE-BASED VIEW OF A PLACE AS A PLACE BRAND AND PLACE HERITAGE IN ADDITION TO THE INFLUENCE ON PLACE IMAGE AND PLACE REPUTATION 85
IL CENTRO COMMERCIALE NATURALE PER LA VALORIZZAZIONE DEI CENTRI STORICI CITTADINI 84
La comunicazione multiculturale nel comportamento d'acquisto del consumatore tra integrazione e identità 84
On-line Communication towards Web CRM. 84
In Store Augmented Reality: Retailing Strategies for Smart Communities 84
LA RISORSA DIVERSAMENTE "ABILI" NEL MARKETING MANAGEMENT 83
Augmented Reality and Corporate Brand Identity: An Opportunity for Pioneer Enterprises 82
Corporate Reputation Management. Analisi e modelli di misurazione 82
IL CONTROLLO DI GESTIONE NELLE AZIENDE COMMERCIALI COMPLESSE 81
Control and analysis of proposal management in B2B: considerations and applications 81
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 80
Relationship Management in Business Marketing between Quality and Communication 78
Verso l’impiego di modelli economico-finanziari per la valutazione e la valorizzazione del Patrimonio Artistico-culturale. L’esperienza dell’ambito di Nuceria Alfaterna 78
Enhancing Tourist Experience in Integrated Door-To-Door Mobility Services on Big Social Data Analytics 78
Cuomo, M. T., Genovino, C., Tortora, D., & Giordano, A. (2021). Corporate brand identity: Virtual space. In Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (pp. 169-180). Routledge. 78
Il proposal management nel B2B: alcune riflessioni. 77
LA CONCILIAZIONE E ALTERNATIVE DISPUTE RESOLUTION 77
Continuance Interaction Intention in Retailing: Relations between Customer Values, Satisfaction, Loyalty, and Identification 77
I SIGNIFICATI MULTIMEDIALI DELLA MULTICANALITA' NEL CONTACT CENTER CRM 75
RAFFORZARE E COMUNICARE LE IDENTITA' PER VALORIZZARNE LE DIFFERENZE 75
Le strategie competitive di base pag 169-189 in Dalla strategia al piano Elementi informativi e di supporto 75
SOCIAL RESPONSABILITY IN ENERGETIC COMPANIES: A POSSIBLE APPROACH, THE ETHICAL COSTS ANALYSIS 73
LE STRATEGIE DI SVILUPPO DELL'IMPRESA 73
Challenging foreign investments with digital transformation A tribute to Yair Aharoni 72
La segmentazione per tratti caratteriali. Una verifica empirica nel settore turistico 72
Il ruolo del marketing in un contesto interculturale. Verso la prospettiva culture bound 71
LA CENTRALITA' DELLA VALUTAZIONE E STIMA DEL VALORE DEL DANNO NEL PROCESSO DI CONCILIAZIONE 69
Sviluppo manageriale per le imprese 68
La gestione della farmacia. Guida pratica al miglioramento delle performance 67
Totale 12.967
Categoria #
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Totale 46.387


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021961 0 86 100 16 129 42 119 14 142 16 134 163
2021/20221.041 17 10 16 47 35 12 29 58 158 133 122 404
2022/20231.626 142 101 27 205 154 329 38 157 243 34 132 64
2023/2024930 58 96 94 59 71 106 51 85 24 60 55 171
2024/20251.990 100 40 79 111 105 188 296 187 256 105 197 326
2025/20263.780 1.123 2.657 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 15.547