CONFETTO, Maria Giovanna
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.040
AS - Asia 2.441
EU - Europa 2.431
SA - Sud America 264
AF - Africa 47
OC - Oceania 25
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
AN - Antartide 1
Totale 8.252
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.992
IT - Italia 1.411
HK - Hong Kong 1.180
SG - Singapore 505
CN - Cina 352
UA - Ucraina 214
BR - Brasile 204
DE - Germania 165
RU - Federazione Russa 151
VN - Vietnam 110
IE - Irlanda 79
FI - Finlandia 74
FR - Francia 58
GB - Regno Unito 51
IN - India 49
KR - Corea 41
TR - Turchia 37
SE - Svezia 34
ES - Italia 31
CA - Canada 27
ID - Indonesia 27
NL - Olanda 27
CH - Svizzera 23
AT - Austria 22
JP - Giappone 22
PL - Polonia 19
AR - Argentina 18
TH - Thailandia 17
BD - Bangladesh 16
AU - Australia 15
PT - Portogallo 15
PK - Pakistan 14
CZ - Repubblica Ceca 13
MA - Marocco 13
MX - Messico 13
EG - Egitto 12
PH - Filippine 12
ZA - Sudafrica 11
NZ - Nuova Zelanda 10
PE - Perù 10
EC - Ecuador 9
TW - Taiwan 9
BE - Belgio 8
GR - Grecia 8
IR - Iran 8
MY - Malesia 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
CO - Colombia 6
KE - Kenya 6
OM - Oman 6
CL - Cile 5
PY - Paraguay 5
CU - Cuba 4
GE - Georgia 4
LT - Lituania 4
RO - Romania 4
SA - Arabia Saudita 4
UY - Uruguay 4
BG - Bulgaria 3
EE - Estonia 3
EU - Europa 3
IQ - Iraq 3
JO - Giordania 3
RS - Serbia 3
VE - Venezuela 3
AL - Albania 2
AZ - Azerbaigian 2
DK - Danimarca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
LB - Libano 2
SM - San Marino 2
TN - Tunisia 2
AI - Anguilla 1
AO - Angola 1
AQ - Antartide 1
CM - Camerun 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
HR - Croazia 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
MD - Moldavia 1
SI - Slovenia 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 8.252
Città #
Hong Kong 1.178
Ann Arbor 663
Chandler 329
Singapore 282
Jacksonville 262
Dallas 235
Princeton 206
Wilmington 190
Woodbridge 164
Ashburn 135
Rome 118
Milan 115
Naples 107
Salerno 94
Dublin 74
Munich 66
Beijing 54
Andover 50
Nanjing 50
Moscow 43
Boardman 40
Ho Chi Minh City 37
Houston 35
Izmir 25
Mestre 24
Council Bluffs 23
Fairfield 22
Pellezzano 22
Fisciano 21
Hanoi 21
Los Angeles 20
Bari 19
New York 19
Verona 19
Shenyang 18
Turku 18
Nanchang 17
Nuremberg 17
Chennai 16
The Dalles 16
Dong Ket 15
Jiaxing 15
Florence 14
Hebei 14
Redwood City 14
Santa Clara 14
São Paulo 14
Tokyo 14
Genoa 13
Napoli 12
Warsaw 12
Amsterdam 11
Cagliari 11
Casablanca 11
Palermo 11
Reggio Emilia 11
Brno 10
Cairo 10
Chicago 10
Jakarta 10
Norwalk 10
Turin 10
Caserta 9
Changsha 9
Chiang Mai 9
Christchurch 9
Guangzhou 9
Helsinki 9
Lisbon 9
Padova 9
San Diego 9
Bologna 8
Denver 8
Dhaka 8
Düsseldorf 8
Eboli 8
Johannesburg 8
Seattle 8
Stockholm 8
Zurich 8
Bacoli 7
Dearborn 7
Pioltello 7
Pune 7
Spinea 7
Sydney 7
Teano 7
Toronto 7
Trento 7
Venice 7
Vienna 7
Boston 6
Brooklyn 6
Castelfranco di Sotto 6
Catania 6
Chioggia 6
Cicciano 6
Foligno 6
Hsinchu 6
Muscat 6
Totale 5.414
Nome #
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 457
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms” 332
Digital e Social Media trend. Sfide manageriali tra evoluzioni tecnologiche e di consumo 305
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 260
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 250
Travelling in the digital era: a systematic literature review of digital technologies' influence on the travel experience 239
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 220
Piano di comunicazione 184
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 174
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication 158
Social Media Content. Una prospettiva manageriale 150
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES 150
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 149
Un modello di comunicazione d’impresa ASV-based 142
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 133
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective 131
“Financial resources and corporate reputation: toward common management principles for managing corporate reputation” 128
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 127
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 126
“Working towards Dual Marketing Communications” 124
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 123
Web analytics: livelli e metriche per il marketing e la comunicazione 123
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 122
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 121
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 120
“Identifying key relations for destination competitiveness and for creating cultural tourism products: a value system approach to tourist destinations” 115
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 115
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità 114
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication 114
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 114
Open innovation and big data analytics technologies: examining new trends in the labour market 110
“Developing destination competitiveness and cultural tourism products: a value system model approach” 105
Appendice metodologica. L’analisi e la valutazione del posizionamento di ateneo 104
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 103
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 102
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 102
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z 100
La sostenibilità nel marketing: una tassonomia di topics per i contenuti digitali 98
“Place reputation management and leverage points. Rethinking cultural marketing for weak areas" 96
Driving Co-Created Value Through Local Tourism Srvice Systems (LTSS) in Tourism Sector 95
La Campagna Informativa nazionale D.P.A.- C.U.E.I.M 94
“Exploring the link between managing cultural heritage and tourism industry competitiveness: a two country comparison” 93
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web 93
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy” 88
Strategie di personal branding per la valorizzazione del capitale umano e sociale. I casi studio: Studio Legale Bressan, Savino Solution, Concilia Lex. 87
Digital free tourism: un’indagine esplorativa sul desiderio di disconnessione in vacanza. Opportunità per il settore dell’hospitality 84
Risorse, capacità e competenze a livello di singolo individuo, in A. SIANO, G. BASILE, M.G. CONFETTO, Il ciclo risorse-capacità-competenze nell’approccio sistemico vitale: dall’individuo all’organizzazione 84
The positive effects of ingredient branding reached by Tetra Pak Italy 84
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 83
“Sustainability-contents SEO”: a semantic algorithm to improve the quality rating of sustainability web contents 83
“Tetra Pak Italy: key factors of success and positive effects of ingredient branding" 82
Le capacità dinamiche nella concezione di Teece, Pisano e Shuen: alcune note a margine 80
Tetra Pak Italy’s Ingredient Branding: an exploratory case of strategic communication 78
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 77
Il consolidamento dei valori guida ai fini della trasparenza della comunicazione: interventi a sostegno e metodi di rilevazione, Atti del XIII Convegno annuale della rivista Sinergie, 25-26 ottobre, Università IULM, Milano,2001 75
Il ciclo risorse-capacità-competenze nell'approccio sistemico vitale 73
"Materiale didattico a supporto dei corsi di Marketing e Comunicazione” 72
The Role of Physical Metaphors for Decision-Making in Integrated Corporate Communication 71
Prospettive di analisi: metriche per valutare input e output nel marketing e nella comunicazione online 71
Assessing the impact of Digital Sustainability on Inclusive Economic Growth: a comprehensive review. 69
Sustainable Digital Enterprise: Innovating Strategies for the Social Media Ecosystem 68
Il processo di management della comunicazione d'impresa: tra comunicazione strategica e strategia di comunicazione 67
Brand Activism for Sustainable Development Goals: A Comparative Analysis in the Beauty and Personal Care Industry 66
Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix degli strumenti; Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix delle forme 64
Il two step flow nel processo di comunicazione dell’impresa sistema vitale 62
Social Media Content: A Management Framework 62
Brand Activism nelle strategie di marketing: analisi di campagne social per una comunicazione inclusiva 59
“Sustainability-content SEO”: sviluppo di un algoritmo semantico per migliorare la veicolazione web dei contenuti digitali di sostenibilità 55
Business Model Innovation: A Bridge Between Corporate Social Responsibility and Successful Performance for Medium-Size Enterprises (SMEs) in the Digital Era 51
Towards Ethical Consumption Activities among Tourism Firms: Nexus of Environmental Knowledge, CSR Participation and Psychological Social Support 43
Defeating the Dark Sides of FinTech: A Regression-Based Analysis of Digitalization’s Role in Fostering Consumers’ Financial Inclusion in Central and Eastern Europe 32
Balancing technological advancements with individual rights: ethical issues in managing digital data and algorithmic systems 29
Unrevealing the nexus between digital sustainability and corporate digital responsibility: A dual-track systematic literature review towards a framework of corporate digital sustainability 17
Totale 8.431
Categoria #
all - tutte 26.134
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Totale 26.134


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021227 0 0 0 0 0 11 52 7 61 10 55 31
2021/2022413 20 1 9 9 18 6 15 14 51 44 66 160
2022/2023746 65 71 12 105 68 145 4 66 92 15 65 38
2023/2024836 62 90 47 64 69 67 51 56 55 80 73 122
2024/20251.448 65 46 76 92 86 154 202 121 178 97 175 156
2025/20262.563 233 665 944 202 384 135 0 0 0 0 0 0
Totale 8.431