CONFETTO, Maria Giovanna
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.959
EU - Europa 2.318
AS - Asia 2.036
SA - Sud America 205
AF - Africa 39
OC - Oceania 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
AN - Antartide 1
Totale 7.584
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.916
IT - Italia 1.331
HK - Hong Kong 1.171
CN - Cina 293
SG - Singapore 248
UA - Ucraina 213
BR - Brasile 166
DE - Germania 162
RU - Federazione Russa 151
IE - Irlanda 78
FI - Finlandia 74
FR - Francia 55
VN - Vietnam 55
GB - Regno Unito 44
IN - India 44
KR - Corea 41
TR - Turchia 37
SE - Svezia 32
ES - Italia 28
CA - Canada 25
NL - Olanda 25
CH - Svizzera 23
AT - Austria 22
ID - Indonesia 22
JP - Giappone 18
TH - Thailandia 17
PT - Portogallo 15
PL - Polonia 14
AU - Australia 13
PK - Pakistan 13
MA - Marocco 12
PH - Filippine 12
BD - Bangladesh 11
CZ - Repubblica Ceca 11
EG - Egitto 11
MX - Messico 10
NZ - Nuova Zelanda 10
AR - Argentina 9
BE - Belgio 8
GR - Grecia 8
IR - Iran 8
PE - Perù 8
TW - Taiwan 8
ZA - Sudafrica 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
EC - Ecuador 7
MY - Malesia 6
OM - Oman 6
CL - Cile 5
CU - Cuba 4
GE - Georgia 4
KE - Kenya 4
RO - Romania 4
SA - Arabia Saudita 4
CO - Colombia 3
EE - Estonia 3
EU - Europa 3
JO - Giordania 3
PY - Paraguay 3
RS - Serbia 3
UY - Uruguay 3
AL - Albania 2
AZ - Azerbaigian 2
DK - Danimarca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
IQ - Iraq 2
LT - Lituania 2
SM - San Marino 2
AI - Anguilla 1
AO - Angola 1
AQ - Antartide 1
BG - Bulgaria 1
CM - Camerun 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
HR - Croazia 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LB - Libano 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
MD - Moldavia 1
SI - Slovenia 1
TN - Tunisia 1
UZ - Uzbekistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 7.584
Città #
Hong Kong 1.169
Ann Arbor 663
Chandler 329
Jacksonville 262
Dallas 234
Princeton 206
Wilmington 190
Woodbridge 164
Singapore 126
Ashburn 114
Milan 109
Rome 105
Naples 100
Salerno 91
Dublin 73
Munich 66
Andover 50
Nanjing 50
Moscow 43
Boardman 40
Beijing 37
Houston 35
Izmir 25
Mestre 24
Council Bluffs 23
Fairfield 22
Pellezzano 22
Los Angeles 20
Fisciano 18
Shenyang 18
Turku 18
Nanchang 17
Nuremberg 17
Verona 17
Bari 16
Ho Chi Minh City 16
Dong Ket 15
Jiaxing 15
Florence 14
Hebei 14
Redwood City 14
Chennai 13
Genoa 13
Napoli 12
New York 12
Santa Clara 12
Amsterdam 11
Casablanca 11
Palermo 11
São Paulo 11
Brno 10
Jakarta 10
Norwalk 10
Tokyo 10
Turin 10
Cagliari 9
Cairo 9
Changsha 9
Chiang Mai 9
Christchurch 9
Guangzhou 9
Helsinki 9
Lisbon 9
Padova 9
San Diego 9
Bologna 8
Caserta 8
Chicago 8
Düsseldorf 8
Eboli 8
Hanoi 8
Seattle 8
Zurich 8
Bacoli 7
Dearborn 7
Dhaka 7
Pioltello 7
Pune 7
Spinea 7
Sydney 7
Teano 7
The Dalles 7
Toronto 7
Venice 7
Vienna 7
Warsaw 7
Boston 6
Castelfranco di Sotto 6
Catania 6
Chioggia 6
Cicciano 6
Foligno 6
Hsinchu 6
Muscat 6
Ottawa 6
Reggio Emilia 6
Scicli 6
Seoul 6
Serra 6
Squinzano 6
Totale 5.086
Nome #
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 452
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms” 322
Digital e Social Media trend. Sfide manageriali tra evoluzioni tecnologiche e di consumo 271
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 250
Travelling in the digital era: a systematic literature review of digital technologies' influence on the travel experience 223
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 222
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 212
Piano di comunicazione 175
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 165
Social Media Content. Una prospettiva manageriale 149
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication 146
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 142
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES 140
Un modello di comunicazione d’impresa ASV-based 129
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 123
“Financial resources and corporate reputation: toward common management principles for managing corporate reputation” 123
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 122
“Working towards Dual Marketing Communications” 119
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 117
Web analytics: livelli e metriche per il marketing e la comunicazione 117
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 117
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective 117
“Identifying key relations for destination competitiveness and for creating cultural tourism products: a value system approach to tourist destinations” 113
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 110
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 110
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 107
Open innovation and big data analytics technologies: examining new trends in the labour market 104
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità 103
“Developing destination competitiveness and cultural tourism products: a value system model approach” 103
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication 102
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 102
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 100
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 100
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 99
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 96
Appendice metodologica. L’analisi e la valutazione del posizionamento di ateneo 95
“Place reputation management and leverage points. Rethinking cultural marketing for weak areas" 94
“Exploring the link between managing cultural heritage and tourism industry competitiveness: a two country comparison” 91
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z 90
Driving Co-Created Value Through Local Tourism Srvice Systems (LTSS) in Tourism Sector 88
La sostenibilità nel marketing: una tassonomia di topics per i contenuti digitali 87
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy” 85
Strategie di personal branding per la valorizzazione del capitale umano e sociale. I casi studio: Studio Legale Bressan, Savino Solution, Concilia Lex. 85
La Campagna Informativa nazionale D.P.A.- C.U.E.I.M 84
Risorse, capacità e competenze a livello di singolo individuo, in A. SIANO, G. BASILE, M.G. CONFETTO, Il ciclo risorse-capacità-competenze nell’approccio sistemico vitale: dall’individuo all’organizzazione 81
The positive effects of ingredient branding reached by Tetra Pak Italy 78
Le capacità dinamiche nella concezione di Teece, Pisano e Shuen: alcune note a margine 77
“Tetra Pak Italy: key factors of success and positive effects of ingredient branding" 77
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web 77
Tetra Pak Italy’s Ingredient Branding: an exploratory case of strategic communication 74
“Sustainability-contents SEO”: a semantic algorithm to improve the quality rating of sustainability web contents 73
Il consolidamento dei valori guida ai fini della trasparenza della comunicazione: interventi a sostegno e metodi di rilevazione, Atti del XIII Convegno annuale della rivista Sinergie, 25-26 ottobre, Università IULM, Milano,2001 72
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 71
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 70
Digital free tourism: un’indagine esplorativa sul desiderio di disconnessione in vacanza. Opportunità per il settore dell’hospitality 69
Il ciclo risorse-capacità-competenze nell'approccio sistemico vitale 67
The Role of Physical Metaphors for Decision-Making in Integrated Corporate Communication 66
"Materiale didattico a supporto dei corsi di Marketing e Comunicazione” 64
Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix degli strumenti; Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix delle forme 62
Il processo di management della comunicazione d'impresa: tra comunicazione strategica e strategia di comunicazione 62
Il two step flow nel processo di comunicazione dell’impresa sistema vitale 59
Prospettive di analisi: metriche per valutare input e output nel marketing e nella comunicazione online 57
Brand Activism for Sustainable Development Goals: A Comparative Analysis in the Beauty and Personal Care Industry 54
Sustainable Digital Enterprise: Innovating Strategies for the Social Media Ecosystem 53
Social Media Content: A Management Framework 50
“Sustainability-content SEO”: sviluppo di un algoritmo semantico per migliorare la veicolazione web dei contenuti digitali di sostenibilità 50
Assessing the impact of Digital Sustainability on Inclusive Economic Growth: a comprehensive review. 44
Towards Ethical Consumption Activities among Tourism Firms: Nexus of Environmental Knowledge, CSR Participation and Psychological Social Support 37
Brand Activism nelle strategie di marketing: analisi di campagne social per una comunicazione inclusiva 34
Business Model Innovation: A Bridge Between Corporate Social Responsibility and Successful Performance for Medium-Size Enterprises (SMEs) in the Digital Era 28
Defeating the Dark Sides of FinTech: A Regression-Based Analysis of Digitalization’s Role in Fostering Consumers’ Financial Inclusion in Central and Eastern Europe 22
Balancing technological advancements with individual rights: ethical issues in managing digital data and algorithmic systems 21
Unrevealing the nexus between digital sustainability and corporate digital responsibility: A dual-track systematic literature review towards a framework of corporate digital sustainability 13
Totale 7.763
Categoria #
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Totale 23.815


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021284 0 0 0 5 52 11 52 7 61 10 55 31
2021/2022413 20 1 9 9 18 6 15 14 51 44 66 160
2022/2023746 65 71 12 105 68 145 4 66 92 15 65 38
2023/2024836 62 90 47 64 69 67 51 56 55 80 73 122
2024/20251.448 65 46 76 92 86 154 202 121 178 97 175 156
2025/20261.895 233 665 944 53 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.763