CONFETTO, Maria Giovanna
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.582
EU - Europa 2.075
AS - Asia 721
SA - Sud America 82
AF - Africa 30
OC - Oceania 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 5.516
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.551
IT - Italia 1.203
CN - Cina 230
SG - Singapore 218
UA - Ucraina 210
RU - Federazione Russa 160
DE - Germania 111
IE - Irlanda 76
BR - Brasile 66
FI - Finlandia 60
FR - Francia 42
GB - Regno Unito 39
TR - Turchia 35
KR - Corea 31
HK - Hong Kong 24
NL - Olanda 24
SE - Svezia 24
CH - Svizzera 23
ES - Italia 23
ID - Indonesia 22
IN - India 22
VN - Vietnam 20
TH - Thailandia 16
CA - Canada 15
PH - Filippine 14
PT - Portogallo 14
AU - Australia 13
GE - Georgia 12
PK - Pakistan 12
PL - Polonia 12
JP - Giappone 11
MA - Marocco 11
CZ - Repubblica Ceca 10
NZ - Nuova Zelanda 10
EG - Egitto 9
AT - Austria 8
BD - Bangladesh 8
BE - Belgio 8
GR - Grecia 8
IR - Iran 8
MX - Messico 8
MY - Malesia 8
OM - Oman 8
TW - Taiwan 8
PE - Perù 7
AE - Emirati Arabi Uniti 5
CU - Cuba 4
KE - Kenya 4
RO - Romania 4
CL - Cile 3
CR - Costa Rica 3
EE - Estonia 3
EU - Europa 3
RS - Serbia 3
AL - Albania 2
CO - Colombia 2
DK - Danimarca 2
EC - Ecuador 2
IL - Israele 2
NP - Nepal 2
SA - Arabia Saudita 2
SM - San Marino 2
ZA - Sudafrica 2
AR - Argentina 1
BG - Bulgaria 1
CM - Camerun 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
LT - Lituania 1
LU - Lussemburgo 1
PY - Paraguay 1
TN - Tunisia 1
UG - Uganda 1
Totale 5.516
Città #
Ann Arbor 663
Chandler 329
Jacksonville 261
Princeton 206
Wilmington 190
Woodbridge 164
Ashburn 104
Singapore 94
Rome 90
Salerno 90
Milan 89
Dublin 73
Naples 71
Andover 50
Nanjing 50
Moscow 43
Boardman 42
Houston 34
Beijing 26
Izmir 25
Munich 25
Mestre 24
Hong Kong 22
Pellezzano 22
Fairfield 21
Shenyang 18
Nanchang 17
Verona 17
Bari 15
Dong Ket 15
Fisciano 15
Jiaxing 15
Hebei 14
Redwood City 14
Columbus 12
Napoli 12
Tbilisi 11
Amsterdam 10
Brno 10
Casablanca 10
Florence 10
Jakarta 10
Los Angeles 10
Norwalk 10
Palermo 10
Cagliari 9
Changsha 9
Chiang Mai 9
Christchurch 9
Dallas 9
Genoa 9
Guangzhou 9
Helsinki 9
Lisbon 9
Padova 9
San Diego 9
Turin 9
Cairo 8
Düsseldorf 8
Muscat 8
Zurich 8
Bacoli 7
Bologna 7
Caserta 7
Dearborn 7
Eboli 7
New York 7
Pioltello 7
Pune 7
Spinea 7
Sydney 7
Teano 7
Castelfranco di Sotto 6
Catania 6
Chioggia 6
Dhaka 6
Foligno 6
Hsinchu 6
Istanbul 6
Ottawa 6
Scicli 6
Seattle 6
Serra 6
Tianjin 6
Venice 6
Bangkok 5
Belo Horizonte 5
Brescia 5
Campobasso 5
Cicciano 5
Dalmine 5
Mercato San Severino 5
Nocera Inferiore 5
Nuremberg 5
Pescara 5
Philadelphia 5
Seregno 5
Tokyo 5
Triggiano 5
Turku 5
Totale 3.433
Nome #
Digital e Social Media trend. Sfide manageriali tra evoluzioni tecnologiche e di consumo 230
"Governance-Struttura-Sistema: un modello di management della comunicazione per il marketing territoriale" 181
Travelling in the digital era: a systematic literature review of digital technologies' influence on the travel experience 176
Piano di comunicazione 148
Social Media Content. Una prospettiva manageriale 146
“Oltre il flagship store: le nuove opportunità di vertical branding offerte dal temporary store” 132
A VSA Communication Model for Service Systems Governance. 131
DUAL MARKETERS AND SUSTAINABILITY COMMUNICATION. EMPIRICAL EVIDENCE FROM CORPORATE WEBSITES 122
“Working towards Dual Marketing Communications” 113
Web analytics: livelli e metriche per il marketing e la comunicazione 112
“Destination competitiveness and museum marketing strategies: An emerging issue in the Italian context” 111
Un modello di comunicazione d’impresa ASV-based 109
Fonti-aree-forme-mezzi-veicoli: un modello per la scelta del communication-mix nell’impresa sistema vitale 108
CRM e scelte di comunicazione d’impresa 107
Museo e tecnologie digitali: profili professionali emergenti 107
“Ingredient branding: A strategic level of the emerging Dual Marketing Communications” 99
Integrated Corporate Communication: Physical Metaphors for Decision Making 96
Redefining brand hijacking from a non-collaborative brand co-creation perspective 96
“Identifying key relations for destination competitiveness and for creating cultural tourism products: a value system approach to tourist destinations” 95
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 93
From dual marketing to marketing 4.0. The role played by digital technology and the Internet 92
“Marketing Strategies for Top Italian Museums: The Influence of Province Destination Competitiveness” 89
Un modello per il governo e la gestione della comunicazione pubblica 87
La comunicazione per la sostenibilità in ambiente digitale 86
“A Study on the Services Offered by Three Categories of Italian Museums via their Web Sites” 85
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms" 84
Balancing technological advancements with individual rights: ethical issues in managing digital data and algorithmic systems 82
Open innovation and big data analytics technologies: examining new trends in the labour market 82
“Exploring the link between managing cultural heritage and tourism industry competitiveness: a two country comparison” 82
Diversity and inclusion in employer branding: an explorative analysis of European companies' digital communication 79
Appendice metodologica. L’analisi e la valutazione del posizionamento di ateneo 79
Driving Co-Created Value Through Local Tourism Srvice Systems (LTSS) in Tourism Sector 79
Risorse, capacità e competenze a livello di singolo individuo, in A. SIANO, G. BASILE, M.G. CONFETTO, Il ciclo risorse-capacità-competenze nell’approccio sistemico vitale: dall’individuo all’organizzazione 78
“Making Services More Tangible using Ingredient Branding Strategy” 78
Strategie di personal branding per la valorizzazione del capitale umano e sociale. I casi studio: Studio Legale Bressan, Savino Solution, Concilia Lex. 76
Le capacità dinamiche nella concezione di Teece, Pisano e Shuen: alcune note a margine 75
La sostenibilità nel marketing: una tassonomia di topics per i contenuti digitali 74
La Campagna Informativa nazionale D.P.A.- C.U.E.I.M 73
Corporate communication management: A framework based on decision making with reference to communication resources 71
“Place reputation management and leverage points. Rethinking cultural marketing for weak areas" 70
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z 69
Il consolidamento dei valori guida ai fini della trasparenza della comunicazione: interventi a sostegno e metodi di rilevazione, Atti del XIII Convegno annuale della rivista Sinergie, 25-26 ottobre, Università IULM, Milano,2001 69
A framework based on the structure-system paradigm for governance and management of corporate communication 69
The positive effects of ingredient branding reached by Tetra Pak Italy 68
Tetra Pak Italy’s Ingredient Branding: an exploratory case of strategic communication 68
“Tetra Pak Italy: key factors of success and positive effects of ingredient branding" 66
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità 64
“The social dimension of buying: Opportunities resulting from new retailing forms” 64
A taxonomy of sustainability topics: a guide to set the corporate sustainability content on the web 62
“Sustainability-contents SEO”: a semantic algorithm to improve the quality rating of sustainability web contents 61
Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix degli strumenti; Le decisioni tattiche di comunicazione: il mix delle forme 60
Digital destination branding: A framework to define and assess European DMOs practices 59
“Developing destination competitiveness and cultural tourism products: a value system model approach” 59
Il processo di management della comunicazione d'impresa: tra comunicazione strategica e strategia di comunicazione 59
The Role of Physical Metaphors for Decision-Making in Integrated Corporate Communication 59
Empirical Evidence on CEO Reputation: Perspectives, Actions and Influence 57
Il ciclo risorse-capacità-competenze nell'approccio sistemico vitale 56
Il two step flow nel processo di comunicazione dell’impresa sistema vitale 56
CSR communication in Asian context. An empirical analysis through the lens of the National Business Systems 56
“Financial resources and corporate reputation: toward common management principles for managing corporate reputation” 55
"Materiale didattico a supporto dei corsi di Marketing e Comunicazione” 50
Digital free tourism: un’indagine esplorativa sul desiderio di disconnessione in vacanza. Opportunità per il settore dell’hospitality 43
Prospettive di analisi: metriche per valutare input e output nel marketing e nella comunicazione online 38
“Sustainability-content SEO”: sviluppo di un algoritmo semantico per migliorare la veicolazione web dei contenuti digitali di sostenibilità 37
Brand Activism for Sustainable Development Goals: A Comparative Analysis in the Beauty and Personal Care Industry 35
Social Media Content: A Management Framework 35
Towards Ethical Consumption Activities among Tourism Firms: Nexus of Environmental Knowledge, CSR Participation and Psychological Social Support 31
Assessing the impact of Digital Sustainability on Inclusive Economic Growth: a comprehensive review 27
Sustainable Digital Enterprise: Innovating Strategies for the Social Media Ecosystem 16
Assessing the impact of Digital Sustainability on Inclusive Economic Growth: a comprehensive review. 9
Defeating the Dark Sides of FinTech: A Regression-Based Analysis of Digitalization’s Role in Fostering Consumers’ Financial Inclusion in Central and Eastern Europe 8
Unrevealing the nexus between digital sustainability and corporate digital responsibility: A dual-track systematic literature review towards a framework of corporate digital sustainability 7
Balancing technological advancements with individual rights: ethical issues in managing digital data and algorithmic systems 5
Unrevealing the nexus between digital sustainability and corporate digital responsibility: A dual-track systematic literature review towards a framework of corporate digital sustainability 4
Totale 5.694
Categoria #
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Totale 18.113


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020150 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 135 15
2020/2021398 15 46 53 5 52 11 52 7 61 10 55 31
2021/2022413 20 1 9 9 18 6 15 14 51 44 66 160
2022/2023746 65 71 12 105 68 145 4 66 92 15 65 38
2023/2024836 62 90 47 64 69 67 51 56 55 80 73 122
2024/20251.274 65 46 76 92 86 185 226 142 203 107 46 0
Totale 5.694