MARINO, Vittoria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7.270
EU - Europa 3.699
AS - Asia 3.056
SA - Sud America 255
AF - Africa 24
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 14.327
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.186
IT - Italia 1.204
HK - Hong Kong 1.187
CN - Cina 684
DE - Germania 656
SG - Singapore 602
UA - Ucraina 576
RU - Federazione Russa 370
FI - Finlandia 359
BR - Brasile 222
IE - Irlanda 206
TR - Turchia 174
KR - Corea 138
VN - Vietnam 113
SE - Svezia 95
FR - Francia 75
GB - Regno Unito 69
CA - Canada 58
IN - India 48
JP - Giappone 23
BD - Bangladesh 19
ID - Indonesia 16
ES - Italia 14
MX - Messico 14
NL - Olanda 13
IL - Israele 11
PL - Polonia 11
ZA - Sudafrica 10
CH - Svizzera 9
EU - Europa 9
AR - Argentina 8
AU - Australia 8
CO - Colombia 8
PE - Perù 7
PH - Filippine 7
SA - Arabia Saudita 7
AT - Austria 6
IQ - Iraq 5
NZ - Nuova Zelanda 5
TW - Taiwan 5
BE - Belgio 4
EC - Ecuador 4
MA - Marocco 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
AL - Albania 3
BG - Bulgaria 3
CZ - Repubblica Ceca 3
RS - Serbia 3
SC - Seychelles 3
BO - Bolivia 2
CR - Costa Rica 2
DK - Danimarca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
DZ - Algeria 2
GR - Grecia 2
HN - Honduras 2
KE - Kenya 2
KG - Kirghizistan 2
LT - Lituania 2
MY - Malesia 2
PA - Panama 2
PT - Portogallo 2
VE - Venezuela 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
BS - Bahamas 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
EE - Estonia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
KI - Kiribati 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LI - Liechtenstein 1
ME - Montenegro 1
MN - Mongolia 1
NG - Nigeria 1
NI - Nicaragua 1
NO - Norvegia 1
NP - Nepal 1
PY - Paraguay 1
SI - Slovenia 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 14.327
Città #
Ann Arbor 1.674
Hong Kong 1.178
Chandler 854
Jacksonville 740
Princeton 597
Wilmington 580
Munich 468
Woodbridge 429
Houston 328
Singapore 285
Ashburn 279
Helsinki 221
Salerno 208
Dublin 205
Izmir 165
Nanjing 152
Andover 144
Beijing 138
Dong Ket 106
Pellezzano 98
Moscow 88
Boardman 83
Fairfield 65
Nanchang 56
Mestre 55
Redwood City 52
Rome 52
Shenyang 49
Hebei 47
Milan 41
Changsha 39
Jiaxing 36
Los Angeles 34
Naples 31
Norwalk 24
Pune 24
Tianjin 24
São Paulo 23
Brooklyn 22
Ottawa 22
Dallas 21
Napoli 21
Düsseldorf 20
Bologna 19
Jyväskylä 18
New York 18
Dearborn 17
Seattle 17
Spinea 17
Council Bluffs 16
Jinan 16
Santa Clara 16
Washington 16
Bari 15
Guangzhou 15
San Francisco 13
Cambridge 12
Tokyo 12
San Diego 11
Trieste 11
Chicago 10
Frankfurt am Main 10
Montreal 10
Atlanta 9
Casalnuovo Di Napoli 9
Jakarta 9
London 9
Phoenix 9
Shanghai 9
Stockholm 9
Columbus 8
Dormagen 8
Toronto 8
Treviso 8
Boston 7
Catania 7
Florence 7
Hefei 7
Turin 7
Warsaw 7
Amsterdam 6
Cagliari 6
Dhaka 6
Edinburgh 6
Fuzhou 6
Johannesburg 6
Lima 6
Mexico City 6
Montecassiano 6
Palermo 6
The Dalles 6
Zhengzhou 6
Brasília 5
Falls Church 5
Hangzhou 5
Indiana 5
New Delhi 5
Porto Alegre 5
Potenza 5
Reggio Emilia 5
Totale 10.316
Nome #
Verso un nuovo ‘genere’ di impresa:leardeship e innovazione 333
How to (Not) Survive a Social Media Firestorm: The Dolce & Gabbana’s Ad Debacle in China 318
"Evaluating the Impact of Social Networks on the University's Public Engagement" 295
Tourism satisfaction effect on general country image, destination image, and post-visit intentions 233
Engagement in Healthcare Systems: Adopting Digital Tools for a Sustainable Approach 226
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve 217
Comunicazione digitale e Public engagement. Nuovi approcci strategici per le Istituzioni Universitarie 212
From citizens to partners: the role of social media content in fostering citizen engagement 196
Increasing convergence of civic engagement in management: a systematic literature review 184
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica. 153
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 142
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 141
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 138
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 132
The role of cultural heritage in country image research. Proposal and testing of a cultural heritage image scale 131
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy 130
The conceptual framework of placescape. A new service marketing perspective for the territory system 128
L'imprenditoria femminile. Analisi strutturale, condizioni di vitalità e strategie di sopravvivenza in provincia di Salerno 126
The international marketing business model of long-established family businesses: familism and determinants of internationalization 125
Il metodo P.O.L.C. per la gestione del processo di conciliazione 120
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 115
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends 115
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 115
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET. 114
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 114
Entrepreneurial woman and territory: A cross-sectoral analysis 114
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile chiave di lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione 113
Moving forward or running to standstill? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 113
Experience Communication, Virtual Community and Value Creation in Online Business 112
International business model of hotel industry. A gender comparison 110
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 109
Contributi in onore di Gaetano Maria Golinelli 106
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 105
The International Marketing Business Model of Long-Established Family Businesses: familism and determinants of internationalization. 105
Engagement, satisfaction and customer behavior-based CRM performance: an empirical study of mobile instant messaging 104
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local 102
In search of an integrated framework of business longevity 101
Exploring travellers’ customer journey: The relevance of Zero Moment of Truth 101
Embracing AI and Big Data in customer journey mapping: from literature review to a theoretical framework 101
Native ads effectiveness throughout the customer journey: An explorative research 101
I Centenari. Long-lived Italian Family Firms. A storytelling Experience 100
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research. 99
Cultural heritage e immagine Paese. Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni 99
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit product receptivity in event marketing. Results from a tourism experience 99
La valorizzazione dei prodotti tipici locali: strategie per l'impresa e per il territorio 97
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study 97
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany. 97
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 96
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina 96
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO 96
Paper “Internationalization pathways for long-lasting family business: between familism and determinants of the expansion abroad” presentato alla Conferenza internazionale “Going global. Internationalization pathways for family firms during the the 19th and 20th Century”, German Historical Institute, Washington DC, 18-19 febbraio 2011 95
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 95
CARATTERISTICHE DI STRUTTURA E DI SISTEMA NEL SETTORE DELLA PA 94
L'analisi strutturale delle ditte individuali femminili nel salernitano 94
Università e strategie di web communication per il public engagement. Esperienze internazionali a confronto. 94
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 94
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana. 92
Effect of economic animosity on consumer ethnocentrism and product-country images. A binational study on perception of Germany during the Euro crisis 91
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 89
Women Entrepreneurship in the Global Hotel Industry: Evidence from Italy 89
La distribuzione del settore farmaceutico: evoluzioni strutturali dell'intermediazione e ruolo del grossista 88
Logics of value chain configuration and transnational cooperation: the role for firms and emerging economies of WTO 88
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa. 88
Corporate Heritage e Web Communication per le imprese del Made in Italy 88
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 86
Casi di marketing internazionale 85
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 85
Profiling a new woman entrepreneur from a territorial perspective. A cross-sectoral exploratory study 84
Terre solidali and FAO Somalia: International cooperation and cross-cultural marketing 84
Le condizioni di sopravvivenza dell'impresa minore 83
ANALISI DELLE CONDIZIONI DI LONGEVITA' DELLE IMPRESE FEMMINILI DEL COMMERCIO IN PROVINCIA DI SALERNO 83
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 82
The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers 82
FAO Somalia and Terre Solidali: International Cooperation and Cross-cultural Marketing 82
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa 81
VALUTAZIONE E ANALISI DEL PROCESSODI COUNTRY BRANDING. LA PERCEZIONEDEL CAPITALE REPUTAZIONALE DELL’ITALIANEL MERCATO CINESE. 81
Concorrenza e strategie nell'industria del vetro cavo 81
Il ruolo dei servizi reali per la sopravvivenza delle imprese minori: il caso della provincia di Salerno 80
Quality oriented services marketing for eno-gastronomy areas. Findings from a survey of local actors in the Parco Nazionale del Cilento e Vallo di Diano. 80
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali 80
LA VALUTAZIONE DELL'ATTRATTIVITA' DEL BUSINESS ALL'ESTERO 79
Quality oriented Services Marketing for Enogastronomical Areas 79
null 79
Il modello del ciclo di vita internazionale del prodotto applicato al sistema italiano della moda: dalla diffusione dell’innovazione alle strategie di internazionalizzazione 78
Logistica integrata e processo di creazione del valore per il conseguimento del vantaggio competitivo internazionale nella prospettiva dei sistemi vitali 77
Turismo internazionale ed effetto "Made in". L'influenza dell'immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita. 76
Cultural Heritage e Made in Italy. Casi ed esperienze di marketing internazionale 76
L'identità storica nella mission dell'impresa: fattore di longevità o contenuto temporal based? 76
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 75
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 75
Country Brand Management: esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 75
Approaches to university public engagement in the online environment: insights from Anglo-Saxon Higher education 75
L'apprendimento dei gruppi e il metodo dei casi 73
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 73
Lavoratori domani tra U-topos e Eu-topos 72
COMUNICAZIONE E CITIZEN ENGAGEMENT. L’ESPERIENZA DELL’UNIONE EUROPEA ATTRAVERSO I SOCIAL NETWORK 72
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 71
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit. 71
I RIFLESSI DELL'INTRODUZIONE DELL'EURO NELLA STRATEGIA DI CREAZIONE DEL VALORE 70
L'imprenditoria femminile in provincia di Salerno. Monitoraggio e dinamiche evolutive delle ditte individuali 70
Totale 10.916
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.107 0 125 127 15 168 71 140 17 163 17 132 132
2021/20221.115 9 9 3 28 11 24 23 69 167 155 145 472
2022/20231.889 186 154 55 262 208 374 14 202 255 11 113 55
2023/2024840 102 112 59 42 65 92 26 86 8 50 52 146
2024/20252.337 92 22 45 64 151 339 499 296 383 72 236 138
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