MARINO, Vittoria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7.592
AS - Asia 6.343
EU - Europa 3.734
SA - Sud America 279
AF - Africa 30
OC - Oceania 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 18.004
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.500
HK - Hong Kong 4.370
IT - Italia 1.221
CN - Cina 756
DE - Germania 656
SG - Singapore 606
UA - Ucraina 578
RU - Federazione Russa 370
FI - Finlandia 359
BR - Brasile 241
IE - Irlanda 206
TR - Turchia 174
KR - Corea 140
VN - Vietnam 124
SE - Svezia 96
FR - Francia 76
GB - Regno Unito 71
CA - Canada 62
IN - India 50
JP - Giappone 26
BD - Bangladesh 19
ID - Indonesia 18
ES - Italia 15
MX - Messico 15
NL - Olanda 15
PL - Polonia 13
ZA - Sudafrica 12
AR - Argentina 11
IL - Israele 11
AU - Australia 10
CH - Svizzera 9
EU - Europa 9
CO - Colombia 8
PE - Perù 7
PH - Filippine 7
SA - Arabia Saudita 7
AT - Austria 6
EC - Ecuador 5
GR - Grecia 5
IQ - Iraq 5
NZ - Nuova Zelanda 5
TW - Taiwan 5
AL - Albania 4
BE - Belgio 4
MA - Marocco 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
BG - Bulgaria 3
BO - Bolivia 3
CZ - Repubblica Ceca 3
DO - Repubblica Dominicana 3
LT - Lituania 3
MY - Malesia 3
RS - Serbia 3
SC - Seychelles 3
AM - Armenia 2
CR - Costa Rica 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
HN - Honduras 2
KE - Kenya 2
KG - Kirghizistan 2
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 2
NG - Nigeria 2
NI - Nicaragua 2
NO - Norvegia 2
PA - Panama 2
PT - Portogallo 2
TN - Tunisia 2
VE - Venezuela 2
AZ - Azerbaigian 1
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
BS - Bahamas 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
EE - Estonia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
KI - Kiribati 1
LI - Liechtenstein 1
ME - Montenegro 1
MN - Mongolia 1
NP - Nepal 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
RE - Reunion 1
SI - Slovenia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SN - Senegal 1
TL - Timor Orientale 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UZ - Uzbekistan 1
VC - Saint Vincent e Grenadine 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 18.004
Città #
Hong Kong 4.361
Ann Arbor 1.674
Chandler 854
Jacksonville 740
Princeton 597
Wilmington 580
Munich 468
Woodbridge 429
Houston 328
Dallas 305
Singapore 289
Ashburn 281
Helsinki 221
Salerno 208
Dublin 205
Izmir 165
Nanjing 152
Andover 144
Beijing 138
Dong Ket 106
Pellezzano 98
Moscow 88
Boardman 83
Fairfield 65
Rome 57
Nanchang 56
Mestre 55
Redwood City 52
Shenyang 49
Hebei 47
Milan 41
Changsha 39
Los Angeles 37
Jiaxing 36
Naples 33
São Paulo 25
Norwalk 24
Pune 24
Tianjin 24
Brooklyn 22
Ottawa 22
Napoli 21
Düsseldorf 20
New York 20
Bologna 19
Jyväskylä 18
Dearborn 17
Santa Clara 17
Seattle 17
Spinea 17
Council Bluffs 16
Jinan 16
Washington 16
Bari 15
Guangzhou 15
San Francisco 14
Tokyo 14
Cambridge 12
Florence 12
Montreal 12
The Dalles 12
San Diego 11
Trieste 11
Atlanta 10
Chicago 10
Frankfurt am Main 10
Toronto 10
Casalnuovo Di Napoli 9
Jakarta 9
London 9
Phoenix 9
Shanghai 9
Stockholm 9
Turin 9
Warsaw 9
Columbus 8
Dormagen 8
Treviso 8
Amsterdam 7
Boston 7
Catania 7
Hefei 7
Johannesburg 7
Cagliari 6
Dhaka 6
Edinburgh 6
Fuzhou 6
Lima 6
Mexico City 6
Montecassiano 6
Palermo 6
Porto Alegre 6
Zhengzhou 6
Brasília 5
Brescia 5
Falls Church 5
Hangzhou 5
Ho Chi Minh City 5
Indiana 5
New Delhi 5
Totale 13.830
Nome #
Verso un nuovo ‘genere’ di impresa:leardeship e innovazione 650
How to (Not) Survive a Social Media Firestorm: The Dolce & Gabbana’s Ad Debacle in China 623
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 455
The role of cultural heritage in country image research. Proposal and testing of a cultural heritage image scale 421
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 419
Tourism satisfaction effect on general country image, destination image, and post-visit intentions 372
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina 364
Increasing convergence of civic engagement in management: a systematic literature review 326
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research. 318
"Evaluating the Impact of Social Networks on the University's Public Engagement" 296
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica. 239
Engagement in Healthcare Systems: Adopting Digital Tools for a Sustainable Approach 236
Country Brand Management: esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 233
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve 223
Comunicazione digitale e Public engagement. Nuovi approcci strategici per le Istituzioni Universitarie 213
From citizens to partners: the role of social media content in fostering citizen engagement 199
Embracing AI and Big Data in customer journey mapping: from literature review to a theoretical framework 193
Native ads effectiveness throughout the customer journey: An explorative research 192
Exploring travellers’ customer journey: The relevance of Zero Moment of Truth 160
Evaluation and Control Mechanisms of Knowledge Management Processes 149
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 146
Cultural heritage e immagine Paese. Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni 145
Destination beliefs, event satisfaction and post-visit product receptivity in event marketing. Results from a tourism experience 144
The conceptual framework of placescape. A new service marketing perspective for the territory system 138
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy 137
Contributi in onore di Gaetano Maria Golinelli 136
Experience Communication, Virtual Community and Value Creation in Online Business 135
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 135
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 134
Dal permission marketing al virtuous marketing: l'approccio sistemico alla fidelizzazione 133
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local 128
L'imprenditoria femminile. Analisi strutturale, condizioni di vitalità e strategie di sopravvivenza in provincia di Salerno 127
The international marketing business model of long-established family businesses: familism and determinants of internationalization 127
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 125
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane. 121
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET. 121
Il metodo P.O.L.C. per la gestione del processo di conciliazione 121
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends 120
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 118
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile chiave di lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione 117
Moving forward or running to standstill? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 117
Entrepreneurial woman and territory: A cross-sectoral analysis 116
International business model of hotel industry. A gender comparison 112
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study 110
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO 110
Family Business e passaggio generazionale: un modello per il monitoraggio della vitalità 109
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany. 107
Engagement, satisfaction and customer behavior-based CRM performance: an empirical study of mobile instant messaging 107
The International Marketing Business Model of Long-Established Family Businesses: familism and determinants of internationalization. 105
In search of an integrated framework of business longevity 104
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage 102
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 101
I Centenari. Long-lived Italian Family Firms. A storytelling Experience 101
La valorizzazione dei prodotti tipici locali: strategie per l'impresa e per il territorio 98
Paper “Internationalization pathways for long-lasting family business: between familism and determinants of the expansion abroad” presentato alla Conferenza internazionale “Going global. Internationalization pathways for family firms during the the 19th and 20th Century”, German Historical Institute, Washington DC, 18-19 febbraio 2011 98
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana. 98
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 98
The knowledge-based internationalization of Italian fashion firms. The Chinese market experience. 97
CARATTERISTICHE DI STRUTTURA E DI SISTEMA NEL SETTORE DELLA PA 96
L'analisi strutturale delle ditte individuali femminili nel salernitano 95
Università e strategie di web communication per il public engagement. Esperienze internazionali a confronto. 95
Cultural Heritage e social media engagement: un'analisi esplorativa delle imprese storiche del Made in Italy 95
Effect of economic animosity on consumer ethnocentrism and product-country images. A binational study on perception of Germany during the Euro crisis 94
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 93
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 92
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa. 91
Women Entrepreneurship in the Global Hotel Industry: Evidence from Italy 91
La distribuzione del settore farmaceutico: evoluzioni strutturali dell'intermediazione e ruolo del grossista 90
Logics of value chain configuration and transnational cooperation: the role for firms and emerging economies of WTO 90
Casi di marketing internazionale 89
Profiling a new woman entrepreneur from a territorial perspective. A cross-sectoral exploratory study 88
Corporate Heritage e Web Communication per le imprese del Made in Italy 88
Il modello del ciclo di vita internazionale del prodotto applicato al sistema italiano della moda: dalla diffusione dell’innovazione alle strategie di internazionalizzazione 87
ANALISI DELLE CONDIZIONI DI LONGEVITA' DELLE IMPRESE FEMMINILI DEL COMMERCIO IN PROVINCIA DI SALERNO 87
Terre solidali and FAO Somalia: International cooperation and cross-cultural marketing 87
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa 86
VALUTAZIONE E ANALISI DEL PROCESSODI COUNTRY BRANDING. LA PERCEZIONEDEL CAPITALE REPUTAZIONALE DELL’ITALIANEL MERCATO CINESE. 85
Monitoring the viability of family business in a transitional phase: a tridimensional model 85
The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers 85
Le condizioni di sopravvivenza dell'impresa minore 84
Quality oriented services marketing for eno-gastronomy areas. Findings from a survey of local actors in the Parco Nazionale del Cilento e Vallo di Diano. 83
Turismo internazionale ed effetto "Made in". L'influenza dell'immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita. 83
Il ruolo dei servizi reali per la sopravvivenza delle imprese minori: il caso della provincia di Salerno 82
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali 82
FAO Somalia and Terre Solidali: International Cooperation and Cross-cultural Marketing 82
Concorrenza e strategie nell'industria del vetro cavo 82
Logistica integrata e processo di creazione del valore per il conseguimento del vantaggio competitivo internazionale nella prospettiva dei sistemi vitali 81
LA VALUTAZIONE DELL'ATTRATTIVITA' DEL BUSINESS ALL'ESTERO 81
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 81
Quality oriented Services Marketing for Enogastronomical Areas 80
Cultural Heritage e Made in Italy. Casi ed esperienze di marketing internazionale 80
Approaches to university public engagement in the online environment: insights from Anglo-Saxon Higher education 80
Il monitoraggio di vitalità del family business in fase di transizione: verso un modello tridimensionale esplicativo 79
null 79
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 78
L'identità storica nella mission dell'impresa: fattore di longevità o contenuto temporal based? 77
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione 76
Comunicazione digitale e Public Engagement. Nuovi approcci strategici per le Istituzioni Universitarie 76
LA CONTABILITA' DIREZIONALE DELLE PMI ESPORTATRICI 75
BUILDING TOURISM DESTINATION BRAND FROM THE RELATIONAL VIEW PERSPECTIVE: THE ITALIAN PROJECT “RETE DESTINAZIONE SUD” Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal, Vol 8, No 1 (2018), pp. 1-25 75
Totale 14.344
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021855 0 0 0 15 168 71 140 17 163 17 132 132
2021/20221.115 9 9 3 28 11 24 23 69 167 155 145 472
2022/20231.889 186 154 55 262 208 374 14 202 255 11 113 55
2023/2024840 102 112 59 42 65 92 26 86 8 50 52 146
2024/20252.337 92 22 45 64 151 339 499 296 383 72 236 138
2025/20265.225 404 2.131 2.649 41 0 0 0 0 0 0 0 0
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