VESCI, Massimiliano
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.127
EU - Europa 1.947
AS - Asia 605
SA - Sud America 7
AF - Africa 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
OC - Oceania 2
Totale 6.695
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.110
IT - Italia 1.105
CN - Cina 357
UA - Ucraina 340
IE - Irlanda 136
DE - Germania 129
TR - Turchia 106
VN - Vietnam 81
FI - Finlandia 62
SE - Svezia 55
FR - Francia 28
GB - Regno Unito 25
RU - Federazione Russa 20
IN - India 14
CA - Canada 13
ID - Indonesia 6
LV - Lettonia 6
TH - Thailandia 6
BR - Brasile 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
PL - Polonia 5
TW - Taiwan 5
JP - Giappone 4
NL - Olanda 4
AL - Albania 3
AT - Austria 3
CH - Svizzera 3
DK - Danimarca 3
ES - Italia 3
EU - Europa 3
MX - Messico 3
PH - Filippine 3
SG - Singapore 3
AU - Australia 2
BD - Bangladesh 2
CO - Colombia 2
CZ - Repubblica Ceca 2
EG - Egitto 2
HR - Croazia 2
HU - Ungheria 2
KR - Corea 2
MA - Marocco 2
MY - Malesia 2
RS - Serbia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
UZ - Uzbekistan 2
AM - Armenia 1
BE - Belgio 1
JO - Giordania 1
LT - Lituania 1
LU - Lussemburgo 1
ME - Montenegro 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
PT - Portogallo 1
RO - Romania 1
Totale 6.695
Città #
Ann Arbor 1.081
Chandler 546
Jacksonville 431
Princeton 392
Salerno 286
Wilmington 220
Woodbridge 179
Ashburn 140
Dublin 135
Houston 108
Izmir 104
Andover 90
Nanjing 85
Dong Ket 80
Pellezzano 75
Beijing 67
Dearborn 65
Fairfield 48
Boardman 38
Hebei 37
Nanchang 33
Rome 31
Redwood City 30
Shenyang 27
Naples 26
Guangzhou 24
Norwalk 21
Mestre 18
Changsha 16
Jiaxing 16
Marsala 15
San Diego 15
Milan 14
Napoli 13
Tianjin 13
Düsseldorf 11
Pune 10
San Marco 10
Falls Church 8
Ottawa 8
Seattle 8
Bari 7
Caserta 7
Nürnberg 7
Washington 7
Bangkok 6
Brescia 6
Cambridge 6
Des Moines 6
Genoa 6
Pisticci 6
Riga 6
Battipaglia 5
Francavilla Al Mare 5
Hangzhou 5
Jinan 5
Mondragone 5
Montecorvino Rovella 5
Nocera Superiore 5
San Cipriano Picentino 5
Edinburgh 4
Fisciano 4
Francavilla Fontana 4
Frankfurt am Main 4
Petojo Selatan 4
Saarbrücken 4
Torre Annunziata 4
Angri 3
Avellino 3
Castel Baronia 3
Ferrandina 3
Foligno 3
Grado 3
Kunming 3
Mountain View 3
Nagold 3
Pietrastornina 3
Pomigliano d'Arco 3
San Paolo Di Civitate 3
Sellia 3
Spinea 3
Taipei 3
Tappahannock 3
Tirana 3
Torino 3
Vienna 3
Voorburg 3
Aiello Del Sabato 2
Albany 2
Avezzano 2
Bekasi 2
Belgrade 2
Bernbeuren 2
Brasília 2
Brno 2
Budapest 2
Cagli 2
Campagna 2
Campobasso 2
Casablanca 2
Totale 4.798
Nome #
Humane Entrepreneurship. Una postura strategica per il XXI secolo 267
Customer satisfaction, commitment, loyalty e implicazioni nella governance delle università: una ricerca esplorativa 141
Measuring customer value co-creation behavior: developing a conceptual model based on Service-Dominant Logic 114
Internet of Things and value co-creation in the cultural industry towards Service Dominant logic perspective 109
Management and Computer Science Synergies: A Theoretical Framework for Context Sensitive Simulation Environment 108
Stakeholder engagement for sustainable development in banking industry. An Italian case study 106
A model of analysis for the evaluation of tourist destination appeal: the amalfi coast. A case study 103
Contextual Fuzzy-Based Decision Support System Through Opinion Analysis: A Case Study at University of the Salerno 102
The Internet of Things and value co-creation in a Service Dominant logic perspective 95
Public-Private Partnership and Network Governance: What are the challenges? 94
Stakeholder Engagement and Co-Creation in Logistic Industry: The Emerging Influence of Service Science Perspective 94
Universityscape: the relevance of environmental factors in student’s perception 93
Combining Theory of Planned Behavior with Triple Helix Model to analyse Academic Entrepreneurial Intention of young researchers. 90
The City Strategic Plan as a Tool of Governance. Potential and Critique: The Italian Case 88
Il processo di managerializzazione nella pubblica amministrazione centrale. 88
Appraisal Process, Emotional Reactions and Behavioural Intention for Heritage Tourists: A Self-Regulation Approach 88
Social entrepreneurship and social innovation through the lens of the value co-creation process. 87
Smart service systems in restaurant management: a case study analysis 86
null 83
Customer value co-creation: a conceptual measurement model in a Service Dominant Logic perspective 82
Un modello di profilazione della dirigenza pubblica: cluster analysis e azioni applicative per il public management 81
Il governo del territorio. Approccio sistemico vitale e strumenti operativi 80
Le relazioni fra cultura, ambiguità, efficacia manageriale e customer service orientation nella pubblica amministrazione: un modello esplorativo 80
Il Ruolo delle Risorse Umane nel Processo di Cambiamento Organizzativo 79
“Customer Value Co-creation in a Service-Dominant Logic Perspective: Some Steps Toward the Development of a Measurement Scale” 79
Health Myths and Service-Dominant Logic 79
New public management: ostacoli e fattori del cambiamento in uno studio sui ministeri. 78
The Effect of Gastronomic Heritage on Visitors’ Decision-Making Process: Festivalscape as an Antecedent of Attitude. 78
Processes of patient relationship marketing in the health care sector. 77
Alcuni esempi di processi di programmazione integrale o quasi integrale 76
Strategie di sviluppo 76
Il piano strategico 76
Competitività e governance nel settore turistico: il caso della costiera amalfitana 76
Aspetti problematici nel governo del territorio e nella dinamica dei sistemi vitali territoriali 74
Organizational culture and managerial effectiveness: is there a link? 74
L'appropriatezza prescrittiva ed erogativa dei farmaci per malattie rare e dei farmaci off label. 73
Approcci e Percorsi di Progettazione Organizzativa 72
Decision-making in smart service systems: a viable systems approach contribution to service science advances 72
An Integrated Conceptual Framework for Territorial Governance. 71
Il piano strategico come strumento di governance: potenzialità e criticità 70
La diffusione degli strumenti manageriali nel settore pubblico. Un'analisi delle competenze a livello ministeriale 70
Caso CHL 68
L’esperienza dei Patti Territoriali nella Provincia di Salerno. Un’indagine empirica 68
The Epistemology of Humane Entrepreneurship: Theory and Proposal for Future Research Agenda 67
Un possibile percorso per l’analisi della rilevanza dei sovrasistemi per l’impresa sistema vitale 66
Cittadini, governo elettronico e trasparenza: iniziali riflessioni sullo stato dell'arte nella pubblica amministrazione 66
La governance territoriale: focus su alcune complessità e criticità derivanti dall’impostazione di marketing territoriale. 65
Le destinazioni balneari: un modello integrato per lo studio della fidelizzazione del segmento turistico giovanile 65
Il ciclo di governo: rapporto tra politica e management 64
Social innovation in smart tourism ecosystems: How technology and institutions shape sustainable value co-creation 64
Scelte di “terziarizzazione” nella pubblica amministrazione: un’evidenza empirica 63
La comunicazione nella riforma Brunetta. 63
La governance degli Enti Locali: strategie e futuro 62
La Governance degli Enti Locali. Principi e strumenti. 62
La valutazione: aspetti critici 62
Misurazione e controllo delle performance 61
Industry interaction for a sustainable energy system: The case of smart grid technologies. 61
The Managerial Evolution in three Italian Ministries. Distinctive Characteristics of State and Administrative Reform in Southern and Northern Europe 60
Technology innovation, user generated content e customer satisfaction: quali opportunità di value co-creation? 60
Il processo di e-government nella pubblica amministrazione: criticità e opportunità. 59
Inside Out: Organizations as Service Systems Equipped with Relational Boundaries 59
Integrazione 58
Processi di contestualizzazione e di istituzionalizzazione aziendale: il caso Ferrari 58
L’ORIENTAMENTO STRATEGICO DEGLI ORGANISMI PUBBLICI 58
The City Strategic Plan as a Tool of Governance.Potential and Critique: The Italian Case. 57
Territorio, turismo e competitività. Scenari e paradigmi di governance. 57
Segmenting “digital investors”: evidence from the Italian equity crowdfunding market 57
Il cambiamento dell’azione pubblica a sostegno dello sviluppo locale: la gestione strategica dei Patti Territoriali 56
Il fabbisogno formativo nelle organizzazioni sanitarie. 56
Competing Value Framework and Public Administration: Managerial Insights, Theoretical Reflections and Practical Implications from Italy 56
The Managerialization of Italian Ministries: An Explorative Analysis 54
Il sistema informativo nelle aziende sanitarie 54
Le criticità nel governo della destinazione turistica: questioni aperte. 54
Humane entrepreneurship: Some steps in the development of a measurement scale 54
I Patti Territoriali 53
Modeling and Measuring the Consumer Activities Associated with Value Cocreation: An Exploratory Test in the Context of Education 53
How to save the world during a pandemic event. A case study of frugal innovation 52
L’impatto dei Social Media nella formazione dell’intenzione imprenditoriale degli studenti 52
The Determinants of Entrepreneurial Intention of Young Researchers: Combining the Theory of Planned Behavior with the Triple Helix Model 51
Going along with equity crowdfunfing: an analisys on the determinants of crowdinvestors' decisions. 50
Academic Entrepreneurial Intention and Its Determinants: Exploring the Moderating Role of Innovation Ecosystem 50
I controlli interni: il controllo economico di gestione 49
Reconceptualizing TQM in service ecosystems: an integrated framework 49
Humane entrepreneurship: verso lo sviluppo di una scala di misurazione 49
Il ruolo dei piani strategici per la governance territoriale. 48
Management, norm and leadership. Which relations are possible? 47
Le complessità del marketing territoriale 46
Il ruolo degli enti pubblici per lo sviluppo dei sistemi di offerta territoriale 45
Processo strategico e Information Technology: l’e-government 45
Il marketing 45
I processi strategici e i processi politici nella Pubblica Amministrazione 40
The City Strategic Plan as a Tool of Governance. Potential and Critique: The Italian Case 40
La governance del processo di comunicazione e delle informazioni 38
Chapter 10 Organizing Festivals, Events and Activities for Destination Marketing 38
Verso il viable service ecosystem L’integrazione tra il sistema vitale e l’ecosistema di servizio 36
Linking social entrepreneurship and innovation through the lens of the value co-creation process 35
Museum Visitors’ Profiling in the Experiential Perspective, Value Co-creation and Implications for Museums and Destinations: an Exploratory Studyrom Italy. 34
Imprenditorialità strategica: una nuova prospettiva. 34
Detecting value co-creation emergence to foster innovation 34
L’ambiguità degli obiettivi nelle organizzazioni pubbliche: una rilettura critica della letteratura 33
Totale 6.849
Categoria #
all - tutte 17.009
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 17.009


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019260 0 0 0 0 0 0 0 35 31 43 134 17
2019/2020953 239 43 107 30 95 23 80 24 71 52 154 35
2020/2021914 36 66 72 12 90 37 128 32 181 11 87 162
2021/2022803 17 12 19 16 26 20 21 36 99 101 88 348
2022/20231.296 127 109 33 173 131 259 23 136 167 23 72 43
2023/2024488 74 76 45 28 55 71 74 65 0 0 0 0
Totale 7.114