VESCI, Massimiliano
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.427
EU - Europa 2.634
AS - Asia 1.340
SA - Sud America 119
AF - Africa 24
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 8.561
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.398
IT - Italia 1.421
CN - Cina 437
SG - Singapore 417
UA - Ucraina 351
RU - Federazione Russa 245
DE - Germania 157
IE - Irlanda 146
TR - Turchia 112
VN - Vietnam 109
BR - Brasile 99
FI - Finlandia 73
KR - Corea 66
SE - Svezia 64
GB - Regno Unito 43
FR - Francia 39
HK - Hong Kong 32
PH - Filippine 32
NL - Olanda 23
ID - Indonesia 21
IN - India 21
TH - Thailandia 21
CA - Canada 17
TW - Taiwan 17
AU - Australia 14
ES - Italia 9
CH - Svizzera 8
JP - Giappone 8
MX - Messico 7
PK - Pakistan 7
PL - Polonia 7
LV - Lettonia 6
MY - Malesia 6
UZ - Uzbekistan 6
AT - Austria 5
CO - Colombia 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
NP - Nepal 5
PT - Portogallo 5
ZA - Sudafrica 5
HU - Ungheria 4
MA - Marocco 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AL - Albania 3
AR - Argentina 3
BD - Bangladesh 3
BE - Belgio 3
DK - Danimarca 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
KE - Kenya 3
PE - Perù 3
RO - Romania 3
RS - Serbia 3
UG - Uganda 3
VE - Venezuela 3
HR - Croazia 2
IQ - Iraq 2
JO - Giordania 2
LK - Sri Lanka 2
LT - Lituania 2
NG - Nigeria 2
ZW - Zimbabwe 2
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BO - Bolivia 1
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GR - Grecia 1
HN - Honduras 1
JM - Giamaica 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
ME - Montenegro 1
MN - Mongolia 1
MU - Mauritius 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
UY - Uruguay 1
Totale 8.561
Città #
Ann Arbor 1.097
Chandler 569
Jacksonville 448
Princeton 402
Salerno 299
Wilmington 226
Ashburn 196
Singapore 184
Woodbridge 180
Dublin 145
Houston 109
Izmir 104
Andover 93
Nanjing 89
Dong Ket 80
Beijing 79
Pellezzano 75
Rome 71
Naples 68
Dearborn 66
Boardman 61
Moscow 58
Fairfield 49
Hebei 38
Nanchang 33
Redwood City 30
Shenyang 29
Guangzhou 28
Los Angeles 25
Milan 25
Hong Kong 23
Dallas 22
Mestre 22
Norwalk 22
The Dalles 22
Changsha 17
Jiaxing 17
Marsala 15
San Diego 15
Ho Chi Minh City 14
Napoli 13
Seattle 13
Tianjin 13
Bangkok 12
Caserta 12
Düsseldorf 12
Fisciano 12
Trieste 12
Brescia 10
Nuremberg 10
Pune 10
San Marco 10
Falls Church 8
Giarre 8
Gragnano 8
London 8
Nürnberg 8
Ottawa 8
Palermo 8
Bari 7
Bologna 7
Cambridge 7
Des Moines 7
Paris 7
Pisticci 7
Sarno 7
Taipei 7
Villasmundo 7
Washington 7
Florence 6
Genoa 6
Hangzhou 6
Helsinki 6
Nocera Superiore 6
Pattaya 6
Riga 6
São Paulo 6
Angri 5
Avellino 5
Battipaglia 5
Brasília 5
Busto Arsizio 5
Cava de' Tirreni 5
Cebu City 5
Cimitile 5
Francavilla Al Mare 5
Hanoi 5
Jinan 5
Kathmandu 5
Kuala Lumpur 5
Mondragone 5
Montecorvino Rovella 5
New York 5
San Cipriano Picentino 5
Spinea 5
Wuhan 5
Council Bluffs 4
Denpasar 4
Edinburgh 4
Essen 4
Totale 5.569
Nome #
Humane Entrepreneurship. Una postura strategica per il XXI secolo 428
Smart service systems in restaurant management: a case study analysis 205
Customer satisfaction, commitment, loyalty e implicazioni nella governance delle università: una ricerca esplorativa 153
Stakeholder engagement for sustainable development in banking industry. An Italian case study 144
Measuring customer value co-creation behavior: developing a conceptual model based on Service-Dominant Logic 130
Contextual Fuzzy-Based Decision Support System Through Opinion Analysis: A Case Study at University of the Salerno 125
Internet of Things and value co-creation in the cultural industry towards Service Dominant logic perspective 122
Management and Computer Science Synergies: A Theoretical Framework for Context Sensitive Simulation Environment 118
Social entrepreneurship and social innovation through the lens of the value co-creation process. 116
A model of analysis for the evaluation of tourist destination appeal: the amalfi coast. A case study 112
The Internet of Things and value co-creation in a Service Dominant logic perspective 111
Stakeholder Engagement and Co-Creation in Logistic Industry: The Emerging Influence of Service Science Perspective 110
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies 110
Appraisal Process, Emotional Reactions and Behavioural Intention for Heritage Tourists: A Self-Regulation Approach 106
Combining Theory of Planned Behavior with Triple Helix Model to analyse Academic Entrepreneurial Intention of young researchers. 105
Universityscape: the relevance of environmental factors in student’s perception 103
Public-Private Partnership and Network Governance: What are the challenges? 102
Un modello di profilazione della dirigenza pubblica: cluster analysis e azioni applicative per il public management 96
Le relazioni fra cultura, ambiguità, efficacia manageriale e customer service orientation nella pubblica amministrazione: un modello esplorativo 96
Il processo di managerializzazione nella pubblica amministrazione centrale. 93
Il governo del territorio. Approccio sistemico vitale e strumenti operativi 92
The City Strategic Plan as a Tool of Governance. Potential and Critique: The Italian Case 92
The Effect of Gastronomic Heritage on Visitors’ Decision-Making Process: Festivalscape as an Antecedent of Attitude. 92
Health Myths and Service-Dominant Logic 91
Customer value co-creation: a conceptual measurement model in a Service Dominant Logic perspective 90
Decision-making in smart service systems: a viable systems approach contribution to service science advances 89
Il Ruolo delle Risorse Umane nel Processo di Cambiamento Organizzativo 88
Il piano strategico 86
Approcci e Percorsi di Progettazione Organizzativa 86
Competitività e governance nel settore turistico: il caso della costiera amalfitana 86
Alcuni esempi di processi di programmazione integrale o quasi integrale 85
An Integrated Conceptual Framework for Territorial Governance. 85
“Customer Value Co-creation in a Service-Dominant Logic Perspective: Some Steps Toward the Development of a Measurement Scale” 85
L'appropriatezza prescrittiva ed erogativa dei farmaci per malattie rare e dei farmaci off label. 84
Aspetti problematici nel governo del territorio e nella dinamica dei sistemi vitali territoriali 83
null 83
Processes of patient relationship marketing in the health care sector. 82
New public management: ostacoli e fattori del cambiamento in uno studio sui ministeri. 80
Organizational culture and managerial effectiveness: is there a link? 80
Strategie di sviluppo 79
Cittadini, governo elettronico e trasparenza: iniziali riflessioni sullo stato dell'arte nella pubblica amministrazione 79
Il piano strategico come strumento di governance: potenzialità e criticità 78
Caso CHL 77
La Governance degli Enti Locali. Principi e strumenti. 76
Il ciclo di governo: rapporto tra politica e management 75
La diffusione degli strumenti manageriali nel settore pubblico. Un'analisi delle competenze a livello ministeriale 75
Social innovation in smart tourism ecosystems: How technology and institutions shape sustainable value co-creation 75
L’esperienza dei Patti Territoriali nella Provincia di Salerno. Un’indagine empirica 74
Industry interaction for a sustainable energy system: The case of smart grid technologies. 74
The Epistemology of Humane Entrepreneurship: Theory and Proposal for Future Research Agenda 73
Misurazione e controllo delle performance 72
La comunicazione nella riforma Brunetta. 72
La governance territoriale: focus su alcune complessità e criticità derivanti dall’impostazione di marketing territoriale. 72
Le destinazioni balneari: un modello integrato per lo studio della fidelizzazione del segmento turistico giovanile 72
Academic Entrepreneurial Intention and Its Determinants: Exploring the Moderating Role of Innovation Ecosystem 71
La valutazione: aspetti critici 70
Il processo di e-government nella pubblica amministrazione: criticità e opportunità. 69
Technology innovation, user generated content e customer satisfaction: quali opportunità di value co-creation? 69
Un possibile percorso per l’analisi della rilevanza dei sovrasistemi per l’impresa sistema vitale 68
The Managerial Evolution in three Italian Ministries. Distinctive Characteristics of State and Administrative Reform in Southern and Northern Europe 68
Segmenting “digital investors”: evidence from the Italian equity crowdfunding market 68
L’ORIENTAMENTO STRATEGICO DEGLI ORGANISMI PUBBLICI 67
La governance degli Enti Locali: strategie e futuro 66
Scelte di “terziarizzazione” nella pubblica amministrazione: un’evidenza empirica 66
Modeling and Measuring the Consumer Activities Associated with Value Cocreation: An Exploratory Test in the Context of Education 66
Inside Out: Organizations as Service Systems Equipped with Relational Boundaries 66
Competing Value Framework and Public Administration: Managerial Insights, Theoretical Reflections and Practical Implications from Italy 66
Humane entrepreneurship: Some steps in the development of a measurement scale 66
Exploring the impact of Social Media on Entrepreneurial Intention: a survey on High-School Students 64
SCELTE DI TERZIARIZZAZIONE NELLA PUBBLICA AMMINISTRAZIONE: UN'EVIDENZA EMPIRICA. 63
Processi di contestualizzazione e di istituzionalizzazione aziendale: il caso Ferrari 63
The City Strategic Plan as a Tool of Governance.Potential and Critique: The Italian Case. 62
Territorio, turismo e competitività. Scenari e paradigmi di governance. 62
Going along with equity crowdfunfing: an analisys on the determinants of crowdinvestors' decisions. 62
How to save the world during a pandemic event. A case study of frugal innovation 62
The Managerialization of Italian Ministries: An Explorative Analysis 61
Il fabbisogno formativo nelle organizzazioni sanitarie. 61
Il cambiamento dell’azione pubblica a sostegno dello sviluppo locale: la gestione strategica dei Patti Territoriali 60
Integrazione 60
Il sistema informativo nelle aziende sanitarie 60
Chapter 10 Organizing Festivals, Events and Activities for Destination Marketing 60
L’impatto dei Social Media nella formazione dell’intenzione imprenditoriale degli studenti 60
Le criticità nel governo della destinazione turistica: questioni aperte. 59
The Determinants of Entrepreneurial Intention of Young Researchers: Combining the Theory of Planned Behavior with the Triple Helix Model 59
Humane entrepreneurship: verso lo sviluppo di una scala di misurazione 59
I Patti Territoriali 57
Il ruolo degli enti pubblici per lo sviluppo dei sistemi di offerta territoriale 55
THE “MANAGERIAL INTENSITY”. CONDITIONS AND REQUIREMENTS IN PUBLIC ADMINISTRATION 55
Reconceptualizing TQM in service ecosystems: an integrated framework 55
Il marketing 54
I controlli interni: il controllo economico di gestione 53
Management, norm and leadership. Which relations are possible? 53
Il ruolo dei piani strategici per la governance territoriale. 53
Le complessità del marketing territoriale 52
Processo strategico e Information Technology: l’e-government 50
L’ambiguità degli obiettivi nelle organizzazioni pubbliche: una rilettura critica della letteratura 50
La propensione manageriale 47
The City Strategic Plan as a Tool of Governance. Potential and Critique: The Italian Case 47
I processi strategici e i processi politici nella Pubblica Amministrazione 46
La governance del processo di comunicazione e delle informazioni 45
Totale 8.202
Categoria #
all - tutte 31.425
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 31.425


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020198 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 163 35
2020/2021937 37 68 75 12 93 38 131 32 186 11 91 163
2021/2022825 17 12 19 17 27 20 21 38 102 104 90 358
2022/20231.333 131 111 37 178 137 267 23 140 170 23 73 43
2023/2024849 75 77 45 29 47 71 79 85 31 89 74 147
2024/20251.398 111 75 82 100 96 138 230 182 248 117 19 0
Totale 9.014