ADDEO, Felice
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 6.482
EU - Europa 5.245
NA - Nord America 4.924
SA - Sud America 414
AF - Africa 71
OC - Oceania 16
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 17.157
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.788
HK - Hong Kong 4.661
IT - Italia 3.056
SG - Singapore 757
DE - Germania 519
CN - Cina 516
RU - Federazione Russa 350
BR - Brasile 324
UA - Ucraina 221
FR - Francia 174
VN - Vietnam 160
IE - Irlanda 152
GB - Regno Unito 137
FI - Finlandia 125
SE - Svezia 95
CA - Canada 92
NL - Olanda 86
TR - Turchia 79
ES - Italia 67
KR - Corea 66
BE - Belgio 61
IN - India 55
ID - Indonesia 41
MX - Messico 37
CZ - Repubblica Ceca 34
PH - Filippine 30
PL - Polonia 30
ZA - Sudafrica 28
RO - Romania 24
AR - Argentina 23
SI - Slovenia 22
JP - Giappone 21
EC - Ecuador 18
AT - Austria 15
CH - Svizzera 15
CL - Cile 15
AU - Australia 14
CO - Colombia 14
TW - Taiwan 14
IQ - Iraq 12
PE - Perù 11
PT - Portogallo 11
EG - Egitto 10
BD - Bangladesh 9
IL - Israele 9
DK - Danimarca 8
LT - Lituania 8
MY - Malesia 8
GR - Grecia 7
IR - Iran 7
UZ - Uzbekistan 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
NO - Norvegia 6
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 6
TN - Tunisia 6
NG - Nigeria 5
AZ - Azerbaigian 4
EU - Europa 4
KE - Kenya 4
PY - Paraguay 4
VE - Venezuela 4
BG - Bulgaria 3
BY - Bielorussia 3
DZ - Algeria 3
EE - Estonia 3
KH - Cambogia 3
MA - Marocco 3
PA - Panama 3
BF - Burkina Faso 2
CI - Costa d'Avorio 2
HN - Honduras 2
KZ - Kazakistan 2
LV - Lettonia 2
MW - Malawi 2
PK - Pakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
TH - Thailandia 2
AL - Albania 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
CG - Congo 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
ET - Etiopia 1
GE - Georgia 1
GH - Ghana 1
GI - Gibilterra 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
KI - Kiribati 1
KW - Kuwait 1
LB - Libano 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
LY - Libia 1
MD - Moldavia 1
NP - Nepal 1
NZ - Nuova Zelanda 1
Totale 17.154
Città #
Hong Kong 4.651
Ann Arbor 851
Dallas 823
Chandler 361
Wilmington 323
Princeton 320
Singapore 308
Jacksonville 273
Rome 271
Ashburn 239
Salerno 208
Milan 185
Munich 165
Woodbridge 164
Naples 159
Beijing 152
Dublin 125
Boardman 84
Houston 81
Moscow 65
Turin 65
Andover 64
Nürnberg 60
Izmir 59
Dong Ket 58
Düsseldorf 57
Fisciano 54
Los Angeles 51
Helsinki 49
Nanjing 49
Bologna 47
Ho Chi Minh City 45
Florence 42
New York 41
Pellezzano 40
São Paulo 36
Brussels 32
Redwood City 32
Mestre 31
Napoli 29
Catania 28
Fairfield 28
Hebei 28
Palermo 25
Pune 23
Torino 23
Hanoi 22
Venezia 22
Denver 20
Bari 19
Council Bluffs 19
Johannesburg 19
Montreal 19
Seattle 19
Turku 19
Cagliari 17
Tianjin 17
Warsaw 17
Vancouver 16
Verona 16
Brooklyn 15
Genoa 15
Paris 15
Shenyang 15
The Dalles 15
Toronto 15
Atlanta 14
Capua 14
Changsha 14
Chennai 14
Dearborn 14
Maniago 14
Aversa 13
Jiaxing 13
Phoenix 13
Santa Clara 13
Stockholm 13
Tokyo 13
Capaccio 12
Caserta 12
Gatineau 12
London 12
Mercato San Severino 12
Nanchang 12
Padova 12
Pagani 12
Vicenza 12
Belo Horizonte 11
Jette 11
Monza 11
Norwalk 11
Perugia 11
Poggiomarino 11
Rio de Janeiro 11
Amsterdam 10
Brescia 10
Bucharest 10
Mexico City 10
Poplar 10
Prague 10
Totale 11.662
Nome #
Osservatorio Politiche Sociali -Università di Salerno 857
How offline backgrounds interact with digital capital 835
L'approccio etnografico e netnografico nelle scienze sociali: definizioni, strumenti, prospettive future 637
Processi identitari e percorsi professionalizzanti nelle comunità di pratica: il caso Itasa 530
Coesione Sociale e regimi di welfare. Un'indagine empirica sugli Stati dell'Unione Europea 523
La ricerca sociale sulla violenza di genere: fra quantità, qualità e mixed methods. 494
Doing Social Research on Online Communities: The Benefits of Netnography 459
Doing Web Surveys During Uncertain Times: Reflections From a Research Experience on the COVID-19 Pandemic in Italy 442
Concetti e misure della coesione sociale 428
Le fallacie interpretative: un'insidia nelle ricerche ecologiche 428
Verso l’autoproduzione: uno studio netnografico sulle community online di consumatori nel settore della cosmesi naturale 393
Etnografia e Netnografia. Riflessioni teoriche, sfide metodologiche ed esperienze di ricerca 379
Esperienze di analisi di interviste non direttive 309
Sfide e opportunità delle tecnologie digitali: uno sguardo critico alle disparità nel contesto scolastico 289
Le elezioni del 2018. Partiti, candidati, regole e risultati. 270
A shorter scale for measuring digital capital: Cross-national validation of the Digital Capital Scale 259
Hikikomori 2.0: A Mixed Method Investigation to Reconceptualization the Social Withdrawal in the Digital Age 253
Fattori di identificazione nella pubblicità gay-friendly. uno studio netnografico di due community LGBT. 243
Il contributo di Radio and The Printed Page alla nascita della Survey 228
Il disegno della ricerca empirica 220
Exploring New Digital Addictions: Developing a WhatsApp Addiction Index 208
L’e-learning come motore del cambiamento sociale 163
Voter turnout: Overtime and regional trends in Europe 159
The assessment of cultural experience through the measurment of cross-cutting skills: the Giffoni experience case study 151
Dispositions towards legality. A research among adolescent students in Southern Italy. 149
Bio-based industries, towards a public-private partnership under Horizon 2020? Report on the European Commission’s Public on-line consultation 148
Trust and voter turnout in Europe: Results from the Horizon TRUEDEM research project 145
Recidivism in young offenders: risk and protective factors 144
Bio-based economy for Europe: state of play and future potential - Part 1 143
La webradio d'universités italiennes un atelier pour de nouvelles figures professionnelle 140
Consumer behavior in the Italian mobile telecommunication market 137
Collective Intelligence in Action: a Case Study Of An Italian Fansubbing Community 136
La violenza spiegata. Riflessioni ed esperienze di ricerca sulla violenza di genere 136
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey of British Museum visitors 129
Location image “halo effect” on museum image: an exploratory survey on British Museum visitors 128
La violenza spiegata: un approccio interdisciplinare 128
Report on the Consultation on Long Term Sustainability of Research Infrastructures 126
E' normale la curva normale? Genesi e sviluppo di un mito. 126
L'indagine qualitativa: i focus group 122
Informal learning and identity formation: a case study of an Italian virtual community 120
Due critiche al saggio di Marradi 119
Local products as a key for economic development drive by tourism: a case study research in Irpinia 118
Consumer attitudes towards global and local brands: a comparative study 118
Da Zzap! alle app: Riflessioni sul giornalismo videoludico in Italia. 118
Assessing SDGs: A Methodology to Measure Sustainability 117
Prima della migrazione. Esperienze di vita, di studio e di mobilità degli studenti delle Università di Salerno e dell'Estremadura 116
L’impatto del Web 2.0 sulla creazione di conoscenza: il business incontra l’intelligenza collettiva 115
La méthode des : une approche mixte de la collect et de l'analyse de données sur les valeurs 113
Una visione Cross-Cultural del board of directors. Una comparazione tra Italia e Germania 112
Percepire e riconoscere l’ambiente: un sondaggio tra i cittadini della Provincia di Napoli 112
PERCEIVED IMPORTANCE OF BOARD CHARACTERISTICS IN A CROSS-CULTURAL PERSPECTIVE. COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND GERMANY COMPANIES 112
A consumer perspective on mobile market evolution 111
Brand activism e Generazione Z: social media content per l’advocacy della sostenibilità 110
Il benessere psicologico e sociale delle donne lesbiche: tra discriminazioni, strategie di disvelamento identitario e capitale sociale 110
Italian Academic Web-Radio: A Workshop for New Media Professions 109
THE DETERMINANTS OF RECIDIVISM: AN EMPIRICAL RESEARCH ON YOUNG INMATES 109
Social Cohesion in the Time of Crisis: An Empirical Research on EU Member States 107
Statistical Analysis 106
Social Cohesion in the Time of Crisis: An Empirical Research on EU Member States 106
Telling “Stories”: a mixed approach in collecting and analyzing data on values 100
Sustainability advocacy antecedents: how social media content influences sustainable behaviours among Generation Z 98
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dei global brand: uno studio esplorativo in tre paesi europei 97
Statistical Analysis and report writing in the EFA BOOK on Respiratory Allergies - raise awareness, relieve the burdenedited by Erkka Valorvirta 96
Living on the edge of digital poverty 94
The Walking Dead, epitome della zombi renaissance 94
Going Digital: Challenges and Opportunities for Social Research Methodology 94
La cittadinanza attiva: un confronto tra giovani europei 93
Big data to support Sustainable Development Goals (SDGs) 93
La segmentazione multidimensionale del mercato: i risultati di un'indagine sulla comunicazione mobile 90
INCHIESTA 2001 TRA I LETTORI DI ROCCA 89
Market Knowledge Exploration and Web 2.0: Initial Empirical Evidence on Hotel Chains 89
Measuring Digital Capital: An empirical investigation 87
The digital dilemma: Ethical challenges and methodological bias in social research 87
Longitudinal cross-country database on voter turn-out in European countries 84
Paideia Between Online and Offline: A Netnographic Research on Fan Fiction Communities 84
COVID-19 in Italy. Social Behavior and Governmental Policies 82
Social Network Research in Strategy and Organization: A Typology 81
Methodology 80
Doing Social Research on Online Communities: The Benefits of Netnography 80
Giovani connessi: contesti familiari, rendimento scolastico e uso del digitale 79
Digital free tourism: un’indagine esplorativa sul desiderio di disconnessione in vacanza. Opportunità per il settore dell’hospitality 77
Voter turnout difference across European countries: Research design 77
THE EFFECT OF PYRAMIDAL STRUCTURES ON EARNINGS MANAGEMENT: EVIDENCE FROM ITALIAN LISTED COMPANIES 77
Organizational and strategic social network research: a review and a typology 76
L’esperienza della mobilità internazionale tra gli studenti intervistati a Salerno 76
The self-reinforcing effect of digital and social exclusion: The inequality loop 75
Evidenciando dos lagunas en el ensayo de Marradi 68
Measuring digital capital in Italy 65
Le reti sociali 64
Business dynamism in the world economy 64
Sustainability and Sustainable Development Goals (SDGs): From Moral Imperatives to Indicators and Indexes. A Methodology for Validating and Assessing SDGs 59
Voter turnout differences across European coun-tries: Multiple regression analysis 57
At the Origins of Migration Choices: A Survey of Students at Two South European Universities 57
Servitization in managerial literature: A content analysis 56
The operational definition of communication styles. A content analysis of Italian political leaders e-campaigning 56
8. Una tipologia di approcci alla mobilità 54
Tweet and shout. Risultati preliminari di una content analysis dei tweets politici durante la campagna elettorale. 53
Conclusioni 50
Converting Digital Capital in Five Key Life Realms 50
GLI INTERVISTATI SALERNITANI E LA DIMENSIONE DELLA PROGETTUALITÀ 49
Totale 16.583
Categoria #
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Totale 44.273


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021603 0 0 0 0 123 33 77 20 151 37 61 101
2021/2022870 12 20 23 56 66 56 30 51 90 84 108 274
2022/20231.162 102 87 33 112 131 187 66 115 150 45 94 40
2023/20241.413 87 93 81 82 97 136 125 106 62 154 168 222
2024/20252.542 122 114 126 184 153 239 320 221 298 154 267 344
2025/20267.537 1.029 2.313 2.794 662 739 0 0 0 0 0 0 0
Totale 17.437